Toon posts:

Fan draait niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allo allo,

Omdat mijn PC de laatste tijd nog wel eens spontaan wil hangen, onafhankelijk van tijd, temperatuur van het zeewater of stand van de zon. Nu zie ik tot mijn verbazing dat de fan op mijn Hercules 3D Prophet 8500 FDX 8500 LE niet draait. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Ik heb de nieuwste drivers gedowned van http://www.hercules-uk.com, en zou verder niet weten wat het zou kunnen zijn. Suggesties zijn van HARTE welkom!

Alvast bedankt,
Wietse

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:32:
Allo allo,

Omdat mijn PC de laatste tijd nog wel eens spontaan wil hangen, onafhankelijk van tijd, temperatuur van het zeewater of stand van de zon. Nu zie ik tot mijn verbazing dat de fan op mijn Hercules 3D Prophet 8500 FDX 8500 LE niet draait. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Ik heb de nieuwste drivers gedowned van http://www.hercules-uk.com, en zou verder niet weten wat het zou kunnen zijn. Suggesties zijn van HARTE welkom!

Alvast bedankt,
Wietse
Die fan hoort te draaien , zo niet kan hij idd gaan vastlopen ja :)

Raku

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Als er een fan opzit die niet draait is het niet de bedoeling van de fabrikant dat jij hem op deze wijze gebruikt :+ Vervang de fan en kijk of het probleem zich blijft voordoen. Je hoeft niet te groeten btw... succes iig!

[ Voor 7% gewijzigd door under-world op 03-12-2003 18:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
under-world schreef op 03 december 2003 @ 18:34:
Als er een fan opzit die niet draait is het niet de bedoeling van de fabrikant om hem zo te gebruiken :+ Vervang de fan en kijk of het probleem zich blijft voordoen. Je hoeft niet te groeten btw... succes iig!
Dus terug naar een winkel of iets, tis nog net niet zo dat ik hier spare-fannetjes voor mijn plankie heb liggen nl...

Verwijderd

Ja naar winkel gaan. Niet zelf mee gaan spelen. Huh ow een 8500. Tjah als je nog garantie hebt naar de winkel. Als je er immers een eigen cooler opzet ben je die garantie kwijt en mischien is je vidkaart al licht beschadigt. Maar als het een 8500 zou ik heb persoonlijk gelijk ff wat "beter" coolen.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Hopelijk valt het nog onder garantie! Anders gaan voor een passieve oplossing :)

suc6!

Instagram / YouTube

Verwijderd

Topicstarter
aramdin schreef op 03 december 2003 @ 21:29:
Hopelijk valt het nog onder garantie! Anders gaan voor een passieve oplossing :)

suc6!
In het boekkie staat 3 jaar... en heb 'm vorig jaar gekocht, dus hoop van wel! Evengoed bedankt!
Pagina: 1