Ik ben van plan om via de dixons site een pc link kabel te bestellen voor mijn ti-83. Alleen nu kan ik mijn Ti naar Ti kabel thuis niet meer vinden. Het lijkt namelijk dat deze pc link kabel maar 1 aansluiting heeft, dus ik denk dat je die andere kabel ook nodig hebt, maar is dat zo?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Voor zover ik weet is de PC -> Ti link kabel gewoon een complete oplossing: het is een kabel waarvan je de ene kant aansluit op je PC en de andere kant op je rekenmachine. Je hebt verder geen andere kabels of pluggen nodig.
Remember, if you have any trouble you can always send a telegram to the Right People.
Klopt je hebt de Ti-Ti kabel hier voor nodig.... die gaat namelijk ook in het kastje aan de pckabel 
ff zoeken dus naar je kabeltje
althans bij degene die ik heb
deze dus:
deze dus:
[ Voor 34% gewijzigd door BoyGenius op 03-12-2003 18:31 ]
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Mooi, daar heb ik wat aan, bedanktBoyGenius schreef op 03 december 2003 @ 18:30:
Klopt je hebt de Ti-Ti kabel hier voor nodig.... die gaat namelijk ook in het kastje aan de pckabel
deze dus:
[afbeelding]
Yo, ik heb em laatst ook gehaald bij de dixons (handig voor tentamens). Bij mij was het helemaal compleet, dus ook met zon ti-ti kabel dr bij
Feyenoord!
Nog mooierOutl@w schreef op 03 december 2003 @ 18:52:
Yo, ik heb em laatst ook gehaald bij de dixons (handig voor tentamens). Bij mij was het helemaal compleet, dus ook met zon ti-ti kabel dr bij
Pagina: 1