Toon posts:

Intoxicated plz read this...

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het er niet bijgezet maar ik heb op internetten.nl 30 verschillende adsl abbo's doorgekeken maar dat was tevergeefs...

Provider met een lage minimum contractsduur

bedankt voor het deleten

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 12:15

Tux

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Topicstarter
Owjah ik heb de volledige FAQ van internet en telefonie gelzen mbt internet abbo's en daar zag ik geen melding van abonnementen met korte contractsduur, derhalve maakte ik een post in het forum wat naar mijn idee bedoeld was voor dit soort vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet kwaad, alleen teleurgesteld

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 12:15

Tux

En je moet de edit knop gebruiken, en je moet eerst de search en google gebruiken enzo voordat je hier een topic mag openen. Alleen de faq lezen is dus niet genoeg.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je had in de FAQ gewoon links naar relevante search-sites kunnen vinden. Als je daar niet vond wat je wilde weten had je in je openingspost moeten vermelden dat je daar al had gezocht. En nou val ik in herhaling...

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Uit je teleurstellingen maar gewoon even via de mail. Hier is het forum niet voor bedoeld.

Dus mailen met intoxocated (at) tweakers.net

B.v.d. :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.