Toon posts:

OE Berichten waar te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, ik heb net een tweede hdd in mn pc gestop. Ik start nu dus op vanaf de nieuwe harddisk C: de station van mijn 2e harddisk is E: en als ik Outlook Express (nieuwste versie) wil opstarten vanaf mijn 2e harddisk om zo mijn emails en adressen er van te kopieren naar mijn nieuwe harddisk C: dan staat er niks... hij start gewoon de OE van de nieuwe harddisk op... waar kan ik mijn mails e.d terug vinden? of is de enigste oplossing nu om de harddisk weer om te wisselen van Master/Slave en zo te doen????

Alvast bedankt mensen

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Ligt eraan wat voor windows versie je hebt, je moet gewoon alle oude mails en adressen importeren van je oude HD, easy as that ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP Professional... ik kan wel via MIJN COMPUTER naar de harddisk gaan maar kan de email niet vinden hehe.... ennuh... ik kan wel even de harddisks omzetten maar er moet toch ook een andere mogelijkheid zijn? waar worden de emails die je binnenhaalt dan opgeslagen? moeten toch wel ergens opgeslagen worden toch??? dat ik het van de E: schijf in mijn OE map op de primaire schijf C: kopiëer en klaar is kees...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 17:52:
Ik heb Windows XP Professional... ik kan wel via MIJN COMPUTER naar de harddisk gaan maar kan de email niet vinden hehe.... ennuh... ik kan wel even de harddisks omzetten maar er moet toch ook een andere mogelijkheid zijn? waar worden de emails die je binnenhaalt dan opgeslagen? moeten toch wel ergens opgeslagen worden toch??? dat ik het van de E: schijf in mijn OE map op de primaire schijf C: kopiëer en klaar is kees...
in Xp bij mij staat het hier:
code:
1
Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{97DADE2B-8725-4303-98FA-25523E677903}\Microsoft\Outlook Express

Als je hem wilt kopiëren moet je zorgen dat het in een map belandt die 'Outlook Expres' heet anders wil het geloof ik niet zo ;)

edit:
Hoi RobIII :w
Dat 'damn you' hoor ik de laatste tijd wel vaker ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Turkish op 03-12-2003 17:56 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
X:\Documents and Settings\<je naam hier>\Local Settings\Application Data\Identities\{XXXXXXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXXXXXXXXXX}\Microsoft\Outlook Express

Vette stukken moet je effe uitpuzzelen... :P

edit:

Damn you, Turkish ;)

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 03-12-2003 17:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
YEAAAAHHHHHH! ik heb ze gevonden thnx mensen hehe weten we dat voortaan ook weer waar die verstopt zitten :D dankjewel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Opgelost - dit topic hoort dus eigenlijk in Software Algemeen thuis, maar dat heeft nu niet zo veel zin meer.

Overigens is dit ook wel met de search te vinden denk ik :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.