Hoe krijg ik mijn analoge videobeelden, van mijn Sony Handycam CCD-TRV108E (PAL) in m'n pc?
Ik heb al het een en ander in GoT gezocht en gevonden, maar ik heb nog steeds geen duidelijk beeld hoe het nu allemaal in elkaar zit. Ik wil mijn beelden omzetten naar m'n pc, en een beetje digitaal bewerken, om ze vervolgens weer op videotape te zetten. Ik hoor veel over de Pinnacle DC10 oid
Maar zo'n kaart is al weer gauw 200 euro... Het is niet dat ik 'proffesioneel' bezig wil gaan, gewoon de video'tjes maken van leuke momenten en een beetje bewerken op de pc. Ik hoorde echter ook een manier via tv-out. Nou heb ik geen videokaart die over deze optie beschikt, maar kan het natuurlijk wel aanschaffen, als dit goedkoper is dan een andere manier
Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden, maar toch een beetje kwaliteit over houden, zodat ik nog wel kan zien wie d'r op het video'tje staat
Alvast harstikke bedankt 
Edit/ hij werkt met Hi8 tapes
Ik heb al het een en ander in GoT gezocht en gevonden, maar ik heb nog steeds geen duidelijk beeld hoe het nu allemaal in elkaar zit. Ik wil mijn beelden omzetten naar m'n pc, en een beetje digitaal bewerken, om ze vervolgens weer op videotape te zetten. Ik hoor veel over de Pinnacle DC10 oid
Edit/ hij werkt met Hi8 tapes
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 17:16 ]