Probleem met inloggen e.d.

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 18:12
Ik heb een probleem en dat is het volgende:

Ik heb in mijn profile hier een mailadres staan die oud is, van de tijd dat ik nog een mailserer draaide.
Nu wilde ik mijzelf ff inloggen op me laptop, dit lukte echter niet (password error)dus wilde ik ff een password request doen.
Aangezien mijn mailadres niet meer klopt werkt dat dus niet, daarom wil ik dus in dit profile mijn email adres veranderen in thxz0ne(at)hotmail(dot)com en hierna een PW request doen.
Ik kan mijn mailadres nu niet veranderen omdat hij zegt dat het password incorrect is.

Kan iemand mij helpen hiermee :p

Deze post is getypt op de desktop uiteraard.

[ Voor 1% gewijzigd door curry684 op 03-12-2003 17:10 . Reden: mail scramble tegen harvesting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
mailto: gathering(at)tweakers(dot)net

[ Voor 22% gewijzigd door curry684 op 03-12-2003 17:09 . Reden: we krijgen al spam genoeg hoor kees :P ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mail dit soort vragen even naar gathering(a)tweakers(dot)net, daar is dat adres voor :)

En dan kunnen we iets beter verifieren dat je niet achter een gekaapte of vergeten-uit-te-loggen account zit ;)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.