Toon posts:

[W2k] Deployen van Service Pack 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb d.m.v een policy Windows 2000 Service Pack 4 laten installeren via software installation. Alleen nu draaien ze hier met zowel de NL editie als de EN editie. Ik heb dus 2 verschillende edities klaar gezet, maar de EN versie die haalt ook de NL versie binnen via de policy, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft iemand hier ervaring mee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan twee verschillende policies maken voor de betreffende talen. De verkeerde taal zal afbreken met een foutmelding. Mijn ervaring hiermee is dat de correcte gewoon zal installeren.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
is het niet een optie om dit dmv een Sus server te deployen :?

das namelijk wat makkelijker, kost je even wat tijd om uit te rollen (testen!) maar dan heb je wel een fijn mechanisme, en tis nog gratis ook :P

www.microsoft.com/sus

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 03 december 2003 @ 19:04:
is het niet een optie om dit dmv een Sus server te deployen :?

das namelijk wat makkelijker, kost je even wat tijd om uit te rollen (testen!) maar dan heb je wel een fijn mechanisme, en tis nog gratis ook :P

www.microsoft.com/sus
Ik gebruikte voorheen inderdaad ook SUS. Alleen er zijn wat problemen met de IIS service op de server.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Alternatief is natuurlijk scripted uitrol waarbij je de taalversie van je OS controleert.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 22:12:
[...]

Ik gebruikte voorheen inderdaad ook SUS. Alleen er zijn wat problemen met de IIS service op de server.
Tip: sus kan je ook draaien op een XP pro machine ;)

jaja dit kan, in de duitstalige CT magazine van een paar weken terug stond een artikeltje...

A wise man's life is based around fuck you

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:22
zwelgje schreef op 03 december 2003 @ 22:40:
[...]

Tip: sus kan je ook draaien op een XP pro machine ;)

jaja dit kan, in de duitstalige CT magazine van een paar weken terug stond een artikeltje...
Hmmm, Heb je de link toevallig van dit artikel ?

Ik zou trouwens gewoon via SUS doen, eventueel gewoon een tijdelijke server installeren

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

als SUS eenkeer staat en draait zou ik het lekker laten staan. Dit scheelt je namelijk behoorlijk wat bandbreedte naar het internet toe en clients krijgen de updates nu door hun strot gedrukt en installeren.
Pagina: 1