Ik heb 2 weken geleden een 128 RAM chip gekocht bij INTERCOM MAILORDER. Nadat ik deze erin had gezet en de computer aanzette rook ik een brandluch en ja hoor dat ding was gewoon gesmolten! Ik mail Intercom omdat ik alles goed had gedaan en het dus niet mijn schuld is. Krijg snel een mail terug met het antwoord dat ik de chip kon opsturen en ze wel een nieuwe zouden sturen. Na een week nog nix ontvangen dus ik weer mailen krijg ik precies hetzelfde antwoord. Nog een keer gestuurd en sindsdien nix meer gehoord. Vandaag ben ik gaan bellen maar er nam gewoon niemand op!!! Dit is gewoon belachelijk! Ik wil ook graag weten wat er nu kapot kan zijn aan mijn Ausus A7V want ik wil deze natuurlijk vergoed hebben. Ik heb alles goed gedaan , heb zelf mijn computer in elkaar gezet dus aan mij kan het niet liggen. Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog kan doen want dit is gewoon belachelijk en ik dacht nog wel dat intercom zo'n goeie zaak was
Verwijderd
Zeker weten dat je niets verkeerd heb gedaan?
Lijkt mij nogal sterk dat een 'foute' dimm
a) zo heet wordt dat ie smelt, en
b) zelfs een heel mb naar de klote kan helpen.
Heb zelf trouwens week geleden precies dezelfde dimm gekocht, bij precies dezelfde shop. Geen enkel probleem mee gehad.
iig veel suc6
Lijkt mij nogal sterk dat een 'foute' dimm
a) zo heet wordt dat ie smelt, en
b) zelfs een heel mb naar de klote kan helpen.
Heb zelf trouwens week geleden precies dezelfde dimm gekocht, bij precies dezelfde shop. Geen enkel probleem mee gehad.
iig veel suc6
Ik heb nix verkeerd gedaan en hij is natuurlijk niet helemaal gesmolten voor een klein stukje maar het is wel allemaal mooi kapot.
weet je zeker dat je nix fout gedaan hebt?
Ik heb hier wel eens gelezen van mensen die de module verkeerd om erin gedaan hadden, en die kregen soortgelijke dingen te ruiken..
een foutje is menselijk, en dat je zelf je pc in elkaar gezet hebt wil ook nog niet zoveel zeggen hoor:)
Ik heb hier wel eens gelezen van mensen die de module verkeerd om erin gedaan hadden, en die kregen soortgelijke dingen te ruiken..
een foutje is menselijk, en dat je zelf je pc in elkaar gezet hebt wil ook nog niet zoveel zeggen hoor:)
Laat maar ik heb net een nieuwe gehad met de post en dat zegt wel veel maar ja laat allemaal maar ik ga computeren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()