Reclamepostings op de frontpage!

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Jongens (en meiden), als er op de frontpage reclame wordt gemaakt voor een project, ga dan alsjeblieft in de reacties geen reclame lopen maken voor andere projecten, die zijn de volgende keer weer aan de beurt. Reclame-reacties lopen bijna altijd op flamewars uit dus wees heel voorzichtig ermee, daarnaast is het ook niet eerlijk ten opzichte van het project wat juist in de belangstelling staat.

Ik dacht dat deze ongeschreven regel duidelijk bekend was bij iedereen maar blijkbaar dus niet.

Deze mededeling doe ik als DPC'er én frontpage-LM (Lief Modje)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

En ook subteamreclame vind ik daar beetje storend :X

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
m.m schreef op 03 december 2003 @ 16:15:
Jongens (en meiden), als er op de frontpage reclame wordt gemaakt voor een project, ga dan alsjeblieft in de reacties geen reclame lopen maken voor andere projecten, die zijn de volgende keer weer aan de beurt. Reclame-reacties lopen bijna altijd op flamewars uit dus wees heel voorzichtig ermee, daarnaast is het ook niet eerlijk ten opzichte van het project wat juist in de belangstelling staat.

Ik dacht dat deze ongeschreven regel duidelijk bekend was bij iedereen maar blijkbaar dus niet.

Deze mededeling doe ik als DPC'er én frontpage-LM (Lief Modje)
Dank U eerwaarde collega, gewoon zeer onfatsoenlijk.
Waarbij ik gaarne toevoeg dat als ik mensen erop betrap die dat blijven doen, ze ook alhier gewoon keihard een OW krijgen.

Een beetje fatsoen is iedereen bij gebaat }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online

De eerste kandidaten:

Setampre --> Vond het nodig om een ander project te promoten in RC5 artikel :'( (NOW via mail)
Zandman3P van Division Brabant --> Vond subteamreclame nodig :( (Geen GoT-ID)
Killer_sam --> Vond het nodig om een ander project te promoten in RC5 artikel :'( (OW via mail)

Wordt hier beetje verdrietig van, alle algemene fatsoenlijke afspraken die wij hier hebben gemaakt zijn ook van toepassing op de FP. En niet vanuit hun FAQ, maar vanwege de afspraken die we hier dus over gemaakt hebben.

[ Voor 51% gewijzigd door DSmarty op 03-12-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook al in het modder-forum voorgesteld, maar ik denk dat het niet anders kan dan voortaan onder ieder DPC Frontpage-item in vet even wat reminders te posten:

Subteamreclame en promotie van andere projecten is ongewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Dat gaat ook gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Ik denk dat dikgedrukt een beetje overkill is, mij lijkt een grijze tint á la de offtopic-style op got een zachtere aanpak
offtopic:
op zo'n manier dus

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik wel het uitroepteken houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Zullen we vanaf nu meenemen. (wijze les :) )

offtopic:
zet je icq eens aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
DSmarty schreef op 03 december 2003 @ 19:18:
Zullen we vanaf nu meenemen. (wijze les :) )

offtopic:
zet je icq eens aan
offtopic:
ikke? ff downloaden dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ....ja is wel flauw .......al zit ik me op te vreten als dat lees & bedenk hoeveel pc's zoiets niet nuttigs doen :? .....maar ja >:) ....we kunnen niet allemaal Genome @ home doen .

}:O }:O }:O !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.G.D.T.-Team-Jis: Iets wat in jou ogen niet nuttig is. Dus anderen daar zelf over laten beslissen wordt gewaardeerd :)
m.m schreef op 03 december 2003 @ 19:20:
[...]

offtopic:
ikke? ff downloaden dan
offtopic:
Hij had het volgens mij tegen mij

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty geeft S[insert_meuk]Jis een ontzettend pak slaag :)

Iedereen is natuurlijk ten volle overtuigd van het nut (of andere reden) van zijn of haar project.
Derhalve is het dus prettig als iedereen wordt gerespecteerd om die keuze.
Daaruit voort vloeit dus het verbod op bovenstaande.
(nu ook voor jou duidelijk :? :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Vind het beetje vaag.. Als er een artikel op de frontpage staat over nieuwe Intel processoren en je zegt dat je liever een AMD hebt, is er toch ook niets aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Dat is ook een opmerking in de categorie zinloos.
Dat men het daar tolereert wil niet zeggen dat we dat hier ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
DSmarty schreef op 03 december 2003 @ 18:59 o.a.:
Zandman3P van Division Brabant --> Vond subteamreclame nodig :( (Geen GoT-ID)
Heb hem een mailtje gestuurd en gevraagd of hij de posting wil aanpassen. Heb geen ICQ van hem dus moest via hotmail-account dus hopelijk is het nog snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi artikel compliment voor degene die hem heeft gemaakt.
/me zegt hard foei tegen ieder die zich schuldig maakt aan subteam reclame en reclame voor andere projecten.
Dat is gewoon not done, je gaat ook niet hub belgie roepen bij nederland - duitsland. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
De credits gaan naar de (vernieuwde) DPC-Crew, in het bijzonder de projectvertegenwoordiger van DNet projecten, Floppus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Als je de meerwaarde van een alternatief project kunt onderbouwen in nette bewoordingen, vindt ik dat dat moet kunnen. Een beetje concurrentie tussen subteams/projecten kan IMHO helemaal geen kwaad. Kan iemand me de reden van deze zeer strenge policy uitleggen?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Reden is bovenstaande: Als ik ga bleren in een OGR topic dat RC5 zoveel beter is, dan lok ik 1 allemaal reacties op. (varierend van troll tot flame).
De mensen gaan zich eraan irriteren, of gaan zich revancheren.

In wat voor geval dan ook, heeft helemaal geen positieve inbreng.

We achtten mensen volwassen genoeg om zelf een besluit te kunnen maken over wat voor een project ze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
dsmeef schreef op 03 december 2003 @ 19:24:
Vind het beetje vaag.. Als er een artikel op de frontpage staat over nieuwe Intel processoren en je zegt dat je liever een AMD hebt, is er toch ook niets aan de hand?
Als je zo'n reactie plaatst dan gaat 'ie, afhankelijk van het taalgebruik, eigenlijk altijd naar de 0 of -1 score, omdat je niets toevoegt aan de discussie. Daarbij kijk ik niet alleen naar het desbetreffende nieuwsbericht, maar wat zou je er nou van vinden als op elk bericht wat over intel gaat alle tweakers reageren dat ze liever een AMD hebben (en vice versa). Dat is toch compleet niet relevant en een feit waar je andere mensen niet van hoeft in te lichten?

Als je aan de andere kant een mooie, uitgebreide, vernieuwende reactie plaatst die ook nog eens relevantie heeft met het onderwerp dan is er niets aan de hand. Maar we hebben het bij DPC niet over processoren verkopen. Wij hebben er persoonlijk geen baat bij als iemand anders nou toevallig een intel of een AMD koopt, maar des te meer als we mensen naar ons eigen DPC-projectje toelokken, en dat is waar het om draait.

Ieder project krijgt, vroeg of laat, heus wel aandacht. Het is niet de bedoeling om in een frontpage nieuwsbericht het nut van de verschillende projecten te gaan bediscusseren, dacht je werkelijk dat iemand DPC gaat joinen als er voor z'n neus 20 DPC'ers over elkaar heenrollen omdat hun eigen project nou zoveel beter is? Willen wij zo'n uitstraling hebben naar het grote publiek toe? Wat mij betreft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
DSmarty schreef op 03 december 2003 @ 19:40:
We achtten mensen volwassen genoeg om zelf een besluit te kunnen maken over wat voor een project ze gaan doen.
Ik zie dat dat nu verleden tijd is :) . Ik zal me netjes aan de regels houden, de enige reden waarom ik me dit afvroeg was het uberhaupt bestaan van dit topic. Ik zou denken dat trolls en flames vermeden kunnen worden, door mensen die volwassen genoeg zijn om zelf te bepalen aan welk project ze meedoen. Opmerkingen in de trant van, dit project is vrij nutteloos zijn misschien wat bot, maar niet geheel bezijden de waarheid.

* Spheroid vindt het allemaal maar wat overdreven en gaat maar weer

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Misschien had er een linkje bij kunnen staan naar alle projecten van DPC. Dat had een hoop problemen voorkomen mijns inziens en zelfs voor meer leden gezorgd.
Mensen die dit nu lezen en denken: Who gives a crap about codes kraken krijgen we nu niet binnen.

My 2 (anti RC5-)cents :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Spheroid schreef op 03 december 2003 @ 19:47:
[...]
Ik zie dat dat nu verleden tijd is :) . Ik zal me netjes aan de regels houden, de enige reden waarom ik me dit afvroeg was het uberhaupt bestaan van dit topic. Ik zou denken dat trolls en flames vermeden kunnen worden, door mensen die volwassen genoeg zijn om zelf te bepalen aan welk project ze meedoen. Opmerkingen in de trant van, dit project is vrij nutteloos zijn misschien wat bot, maar niet geheel bezijden de waarheid.

* Spheroid vindt het allemaal maar wat overdreven en gaat maar weer
Het doel van een nieuwsbericht op de frontpage is reclame maken voor een bepaald project, het bepaalde project is de naam van het project dat in de titel van het nieuwsbericht staat en niet toevallig een project dat user x toevallig beter vind. Heel leuk om dat te melden, maar doe dat dan op het moment dat er reclame wordt gemaakt voor dát project, zeg dat waarom je het zo'n goed project vind en dat je denk dat andere mensen het ook leuk zullen vinden, maar ga niet bij andere projecten lopen spammen. Dat zorgt niet alleen voor iritaties binnen het team maar we maken er ook een wanordelijke indruk door en dat is nog veel schadelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Mobster schreef op 03 december 2003 @ 19:48:
Misschien had er een linkje bij kunnen staan naar alle projecten van DPC. Dat had een hoop problemen voorkomen mijns inziens en zelfs voor meer leden gezorgd.
Mensen die dit nu lezen en denken: Who gives a crap about codes kraken krijgen we nu niet binnen.

My 2 (anti RC5-)cents :P
Nu is rc5 aan de beurt, volgende maand weer seti (ik noem maar wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
m.m schreef op 03 december 2003 @ 19:46:
[...]

Als je zo'n reactie plaatst dan gaat 'ie, afhankelijk van het taalgebruik, eigenlijk altijd naar de 0 of -1 score, omdat je niets toevoegt aan de discussie. Daarbij kijk ik niet alleen naar het desbetreffende nieuwsbericht, maar wat zou je er nou van vinden als op elk bericht wat over intel gaat alle tweakers reageren dat ze liever een AMD hebben (en vice versa). Dat is toch compleet niet relevant en een feit waar je andere mensen niet van hoeft in te lichten?

Als je aan de andere kant een mooie, uitgebreide, vernieuwende reactie plaatst die ook nog eens relevantie heeft met het onderwerp dan is er niets aan de hand. Maar we hebben het bij DPC niet over processoren verkopen. Wij hebben er persoonlijk geen baat bij als iemand anders nou toevallig een intel of een AMD koopt, maar des te meer als we mensen naar ons eigen DPC-projectje toelokken, en dat is waar het om draait.

Ieder project krijgt, vroeg of laat, heus wel aandacht. Het is niet de bedoeling om in een frontpage nieuwsbericht het nut van de verschillende projecten te gaan bediscusseren, dacht je werkelijk dat iemand DPC gaat joinen als er voor z'n neus 20 DPC'ers over elkaar heenrollen omdat hun eigen project nou zoveel beter is? Willen wij zo'n uitstraling hebben naar het grote publiek toe? Wat mij betreft niet.
Dat ben ik wel met je eens.. Maar als ik dus een reply zou plaatsen in de trant van "Bij UD-Grid zijn we ook bijna weer toe aan een verjaardag!", is op zich relevant, gaat over distributed computing en ook over verjaardagen.. (los van het feit dat ud-grid vast niet bijna jarig is ;)), dan zou dat wel kunnen? dit komt beetje over als "owee als je een ander project noemt!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Voor andere projecten komen ook FP artikelen als er een bijzonder iets te vieren valt.
Het is gewoon reclame voor ons, om DPC te doen groeien.
Als we dan onderling gaan twisten in zo'n topic, haken mensen al snel af.

Kortom: Wacht gewoon tot jouw project aan de beurt is en reageer dan hoe mooi en geweldig je het allemaal wel niet vindt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:57
Erg jammer die reacties in het verhaal over dat RC5 1 jaar bestaat. Neem een voorbeeld aan de nieuwspost daaronder over 'Great Internet Mersenne Prime Search'. Daar wordt ook niet verwezen naar andere projecten (voor zover ik het zo snel kon zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

je kan altijd zeggen van hier staan alle projecten als je codes kraken niet leuk vind. Wat mcB bijvoorbeeld netjes en duidelijk doet.
Verder een erg mooi stukje, en ik heb lekker lopen modereren in dat topic :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 11:35

mcB

* mcB denkt dat de topictitel wel veranderd mag worden in 'Cursus Mediatraining voor DPC'ers' :+

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat er nu over gediscussieerd wordt.
Ik ben het volledig met m.m en cs. eens en denk ook dat we DPC als groep moeten vertegenwoordigen ipv een project.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
dsmeef schreef op 03 december 2003 @ 19:51:
[...]

Dat ben ik wel met je eens.. Maar als ik dus een reply zou plaatsen in de trant van "Bij UD-Grid zijn we ook bijna weer toe aan een verjaardag!", is op zich relevant, gaat over distributed computing en ook over verjaardagen.. (los van het feit dat ud-grid vast niet bijna jarig is ;)), dan zou dat wel kunnen? dit komt beetje over als "owee als je een ander project noemt!" :)
Als je een reactie plaatst in de trant van:
Gefeliciteerd RC5 met jullie eerste verjaardag, moge er nog vele volgen :)
Volgende maand worden wij van UD-grid alweer twee! :*)
zou ik daar echt geen problemen mee hebben, dit is ook geen subteamreclame maar gewoon slap onderling geouwehoer en dat is ook wel eens goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
m.m schreef op 03 december 2003 @ 19:50:
Het doel van een nieuwsbericht op de frontpage is reclame maken voor een bepaald project, het bepaalde project is de naam van het project dat in de titel van het nieuwsbericht staat en niet toevallig een project dat user x toevallig beter vind. Heel leuk om dat te melden, maar doe dat dan op het moment dat er reclame wordt gemaakt voor dát project, zeg dat waarom je het zo'n goed project vind en dat je denk dat andere mensen het ook leuk zullen vinden, maar ga niet bij andere projecten lopen spammen. Dat zorgt niet alleen voor iritaties binnen het team maar we maken er ook een wanordelijke indruk door en dat is nog veel schadelijker.
Ik denk dus dat juist wat vriendelijke grappige plaagstoten over en weer tot leuke publiciteit voor projecten kunnen leiden. Ik ben ook deels daardoor begonnen met distributed computing. Het geeft juist een meerwaarde als je naast het helpen van de mensheid, of het kraken van een code wat lol kunt hebben. Zolang dit grappig en vriendelijk gebeurt is dat beter dan een eorme sloot reacties van trotse projectmedewerkers in de trant van: "bedankt voor de frontpage post, wat is ons project toch leuk, go DPC."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik vind het eigenlijk schandalig dat er voor een Frontpage reactie op GoT een OW wordt uitgedeeld. Laat dit soort dingen dan op de Frontpage regelen. Dat er hier in /5 een policy geld dat je geen subteam/project reclame mag maken is allemaal leuk en aardig, maar dat is een GoT regel.
( * ) Officiële Waarschuwing
Een waarschuwing die aan mensen gegeven wordt omdat ze in overtreding van een policy zijn. Denk hierbij aan Warez/Crackz/Serialz/Flames/Dikke Trolls/Racisme, heftig schelden.
Als ik het goed begrepen heb, dan gaat hier hier om een GoT-Policy, en een overteding die begaan wordt op het forum.

Het lijkt mij niet meer dan redelijk dan dat de bemiddelaar een dergelijke OW terugdraait.

'Normale' fouten op de frontpage hebben op het forum ook geen gevolgen, waarom wel als je in een DPC-posting iets fout doet?

Vat dit aub niet als flame op, maar als kritiek, dat moet kunnen toch? :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Glashelder op 03-12-2003 20:41 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

dat grappige kunnen we hier toch hebben?
zoals er ook gezegt wordt in reacties op tweakers, het is leuk.

zo'n post op de fp moet gewoon duidelijk, en lollig heen en weer flamen over verschillende projecten geeft een nieuw lid echt geen overzicht hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
dual-zip schreef op 03 december 2003 @ 20:40:
Ik vind het eigenlijk schandalig dat er voor een Frontpage reactie op GoT een OW wordt uitgedeeld. Laat dit soort dingen dan op de Frontpage regelen. Dat er hier in /5 een policy geld dat je geen subteam/project reclame mag maken is allemaal leuk en aardig, maar dat is een GoT regel.

[...]

Als ik het goed begrepen heb, dan gaat hier hier om een GoT-Policy, en een overteding die begaan wordt op het forum.

Het lijkt mij niet meer dan redelijk dan dat de bemiddelaar een dergelijke OW terugdraait.

'Normale' fouten op de frontpage hebben op het forum ook geen gevolgen, waarom wel als je in een DPC-posting iets fout doet?

Vat dit aub niet als flame op, maar als kritiek, dat moet kunnen toch? :Y)
De bemiddelaar draait niets terug, hij is slechts een persoon die als praatbrug tussen een user en een mod / de crew fungeert als onderling overleg door omstandigheden niet meer mogelijk is. Dit lijkt me in dit geval niet het geval :)

Binnen GoT is er voor de DPC crew de mogelijkheid geschapen om DPC'ers binnen het gareel te houden, dit houdt niet in dat er censuur wordt opgelegd maar dat we als een goed georganiseerde organisatie blijven overkomen. Op de frontpage is er niet een dergelijke regeling, mede omdat de hoeveelheid DPC postings er niet zo hoog is. Ik ben bij mijn weten de enige DPC'er die over extra mod-tools op de frontpage beschikt, maar deze zijn niet van dien aard dat ik berichten kan verwijderen of mailtjes/OW's kan sturen.

Het verwijderen van verkeerde reacties moet helemaal de insteek niet zijn, ze moeten gewoon niet geplaatst worden. Ik wil met dit topic DPC overtuigen dat subteamreclame en projectreclame niet iets zijn waar we als geheel beter van worden. Dat hoeft niet in te houden dat andere projecten helemaal niet genoemd worden maar pure reclame met downloadlinks en al vind ik persoonlijk echt niet kunnen: (links zijn door c/p weggevallen)
Ik weet niet hoor, maar ik doe toch liever echt Nuttige dingen... Folding@home draait bij mij altijd,
Deze zoek formules voor medicijnen, zoals tegen Alzheimer... Vind ik nuttiger dan een code.. Die al super moeilijk te kraken is..
De website van Folding@home

Je kan het hier downloaden

En als je dan echt goed bezig bent dan ga je in team: 13288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

De bemiddelaar draait niets terug, hij is slechts een persoon die als praatbrug tussen een user en een mod / de crew fungeert als onderling overleg door omstandigheden niet meer mogelijk is. Dit lijkt me in dit geval niet het geval
Ehm dat is niet waar. Voor zover ik weet draait de Bemmidelaar een OW terug als hij deze onredelijk acht. IMO is dat zo omdat je voor een overtreding op de Frontpage (normaal) geen forum sancties krijgt, waarom wel het het DPC betreft?

daarnaast; een klacht over een OW moet je altijd direct via de bemmidelaar doen, volgens mij staat dat zelfs in de e-mail die je ontvangt.
Het is afspraak binnen DPC dat dit soort reclame niet te maken, je reactie staat nu tijdelijk even op -1 om hem uit het zicht te houden, ik overleg even of hij mag blijven staan of dat 'ie verwijderd wordt. (als hij toch blijft staan wordt hij weer naar normale hoogte gemod)
Volgens mij was er een frontpage "regel" (iig iets ;)) dat er nooit reacties verwijderd worden

[ Voor 27% gewijzigd door Glashelder op 03-12-2003 21:09 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Dat er nooit reacties van de FP worden verwijderd is niet waar, alleen het geldt in de normale zin als een hele zware sanctie (en wordt altijd gecombineerd met een mailtje, de OW van de FP zeg maar).

Ik heb zelf de bemiddelaar nog nooit in hoeven schakelen noch heb ik op dit forum enige functie waardoor ik zou moeten weten wat de Bemiddelaar allemaal mag of kan dus je zou best gelijk kunnen hebben (en nu genoeg offtopic gezeurd over de bemiddelaar :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Normaal gesproken geef ik alleen OW's op GoT, daar zijn ze ook voor.
Maar als DPC'ers zich op de FP niet kunnen gedragen, terwijl het er ook nog staat aangegeven ook. (dus na de tweede post) Dan vind ik een OW op zijn plaats. Het kan niet zo zijn dat je je op de FP kan misdragen en dat je hier poeslief bent.
Dat is gewoon geen stijl.

Natuurlijk kan men het er niet mee eens zijn, ook ik maak fouten, daar is de bemiddelaar voor.
Die in overleg met Mod eventueel een OW terug kan draaien dus (ter verduidelijking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

MarcyDarcy schreef op 03 december 2003 @ 19:52:
Erg jammer die reacties in het verhaal over dat RC5 1 jaar bestaat. Neem een voorbeeld aan de nieuwspost daaronder over 'Great Internet Mersenne Prime Search'. Daar wordt ook niet verwezen naar andere projecten (voor zover ik het zo snel kon zien)
Misschien heeft dat er mee te maken dat bij dat project geen link naar DPC gelegd wordt. 'Wij' doen daar niet (op grote schaal) mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COMPUTERFREAKED
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 19:34:
Mooi artikel compliment voor degene die hem heeft gemaakt.
/me zegt hard foei tegen ieder die zich schuldig maakt aan subteam reclame en reclame voor andere projecten.
Dat is gewoon not done, je gaat ook niet hub belgie roepen bij nederland - duitsland. :+
Ik had het niet beter kunnen zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Na het (wel of niet terechte) gezeur over de reacties op de RC5 frontpage post wilde ik naar aanleiding van de frontpage post over TSC dit draadje weer even omhoog schoppen.

Muchos respect voor alle reacties, tips en aanwijzigingen die daar door bekende /5-beesten gegeven wordt aan mensen die tot op heden weinig tot niets met DPC van doen hadden. Heel mooi om te zien dat we met toch proberen met zijn allen er voor nieuwe koetjes te zijn en deze zo goed mogelijk te helpen.
Echt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
ik vind het zowiezo een beetje apart dat dit topic noodzakelijk was... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Smooth op 06-12-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Smooth schreef op 06 december 2003 @ 21:48:
ik vind het zowiezo een beetje apart dat dit topic noodzakelijk was... |:(
En waarom dan wel??
of bedoel je daarmee dat je het eigenlijk niet vind kunnen dat mensen zelf niet kunnen bedenken wat wel en wat niet kan?

[ Voor 25% gewijzigd door MM op 06-12-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
m.m schreef op 06 december 2003 @ 23:22:
[...]

of bedoel je daarmee dat je het eigenlijk niet vind kunnen dat mensen zelf niet kunnen bedenken wat wel en wat niet kan?
uhm nee.. van mij mogen ze uiteraard voor hun zelf bepalen wat wel en niet kan. alleen dit topic is er omdat niet iedereen dat kan. dat had ik niet verwacht en vind ik het dus jammer/apart dat dit nodig is.
ik bedoel, als je een beetje actief dpc'er bent weet je dat wel. :?
maar ach, de betrokken personen weten er van en de rest heeft dit vast al wel gelezen dus laten we er niet moeilijk over doen :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Smooth op 07-12-2003 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Ik ben het met Mobster eens, super :) :)

Pagina: 1