Heb sinds enkele dagen dit Alles-in-één apparaat. Printen, scannen, kopiëren en faxen kan het. Sinds vandaag kan ik ineens niet meer scannen. Heb hem ook al aangeslote op een andere pc maar het hielp niks. Dus geen software fout terwijl ik paar dagen geleden 5 foto's heb gescand. Staat dit toestel bekend voor problemen?? Krijg volgende foutmelding:
Scan was not successful
Try these solutions
en dan zegt die kabel van usb opnieuw insteken en stroom nakijke enzo, maar ik heb dit allemaal gedaan. Wat ik vreemd vind is dat met het kopiëren er geen enkel probleem is. Hier word de scanner ook aangeroepe en de printer en dit werk perfect. Wat kan er mis zijn?
[EDIT]
Hoe vaag het ook kan zijn, ik was het net beu en trok de stekker uit het stopcontact terwijl het toestel nog aan stond. Steek de stekker terug in en doe voor de grap het nog eens testen en alles werkt weer
Heb nu al 3 keer drivers opnieuw geinstalleerd daarvoor
Scan was not successful
Try these solutions
en dan zegt die kabel van usb opnieuw insteken en stroom nakijke enzo, maar ik heb dit allemaal gedaan. Wat ik vreemd vind is dat met het kopiëren er geen enkel probleem is. Hier word de scanner ook aangeroepe en de printer en dit werk perfect. Wat kan er mis zijn?
[EDIT]
Hoe vaag het ook kan zijn, ik was het net beu en trok de stekker uit het stopcontact terwijl het toestel nog aan stond. Steek de stekker terug in en doe voor de grap het nog eens testen en alles werkt weer
Heb nu al 3 keer drivers opnieuw geinstalleerd daarvoor
[ Voor 19% gewijzigd door ddkiller0900 op 03-12-2003 18:39 ]