Panasonnic 7" TFT scherm

Pagina: 1
Acties:

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goed in-dash TFT schermpje. Hoeft geen VGA te zijn en er hoeft ook geen touchscreen op te zitten. Enkel PAL/NTSC, maar wel een beetje goeie kwaliteit natuurlijk ;)

Nou kwam ik dit tegen:

http://www.digitalww.com/LCD_TM_701L_BLACK.htm

Leek mij er wel goed uit zien! Op deze site staan er ook met hetzelfde scherm, maar dan VGA wat er prima uit ziet. Enige waar ik bang voor ben is dat er niets meer te zien is als je een beetje schuin op het scherm kijkt of dat de refreshrate erg traag is. Hier ben ik mede bang voor omdat ik niet zo'n goeie reacties hoorde op dit scherm:

http://www.mp3playerstore...eed/special/In-Dash-7.htm

Deze leek toch wel erg veel op degene daar boven. Daarentegen heeft Panasonnic toch wel een naam hoog te houden?

Kortom: jullie input graag! :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anders een schermpje van een autonavigatiesysteem (VDO / Philips)? Daar zit het iig goed met de kijkhoek kan ik uit ervaring zeggen. Of die dingen los te krijgen zijn en wat ze dan kosten weet ik niet, maar misschien is het een optie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pollewob op 03-12-2003 15:54 ]

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 17:06

BFS

Rude awakening

Pollewob schreef op 03 december 2003 @ 15:53:
Anders een schermpje van een autonavigatiesysteem (VDO / Philips)? Daar zit het iig goed met de kijkhoek kan ik uit ervaring zeggen. Of die dingen los te krijgen zijn en wat ze dan kosten weet ik niet, maar misschien is het een optie :)
Dat is inderdaad ook wel een mogelijkheid. Nou weet ik niet zoveel van die systemen maar betaal je dan niet erg veel als je een dash in systeem wilt hebben?

[ Voor 19% gewijzigd door BFS op 04-12-2003 09:32 ]

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Ja, in-dash is eigenlijk wel een beetje een vereiste. Heb weinig zin om heel de tijd met zo'n scherm te zeulen :|