Hoi iedereen,
ik begin dit topic omdat ik de laatste tijd geen zin meer heb om mensen kapot te slaan (Diablo II) te schieten (Counterstrike) op te blazen (Quake3Arena) of plat te rijden (GTA:VC).
Dit topic is dus bedoeld om spellen die kent neer te zetten waar over het algemeen GEEN geweld in voor komt, dit kunnen "Echte" spellen zijn zoals Roller Coaster Tycoon etc. of kleinere download spellen.
Let wel op dat je dit niet vol spamt met alle kleine spelletjes die je tegenkomt en geen geweld bevatten, alleen zeer leuke/verslavende spellen zijn toegestaan.
Ik zal beginnen:
Naam: Lemonade Tycoon
Doel : Bouw een limonade imperium op
Link : http://www.hexacto.com/game_lemonade_pc.php
Beschrijving + plaatjes:
[edit: pic. host server was dicht gegaan na 5 mb verkeer....]
Pictures
Het is de bedoeling dat je (helemaal zonder geweld en afkoping
) begint in je eigen buurt wat limonade te verkopen en een goed recept ontdekt, met het geld wat je krijgt kun je upgrades kopen zoals een blender ofzoiets om je kan sneller te vullen zodat je meer kan verkopen. Zo kun je ook nieuwe locaties huren, waar je steeds meer winst zult kunnen halen.
De bovenstaande link is naar een demo die je geloof ik een uur mag gebruiken, have fun
Ps. dit spel kun je ook op je PDA doen en synchroniseren met je pc
ik begin dit topic omdat ik de laatste tijd geen zin meer heb om mensen kapot te slaan (Diablo II) te schieten (Counterstrike) op te blazen (Quake3Arena) of plat te rijden (GTA:VC).
Dit topic is dus bedoeld om spellen die kent neer te zetten waar over het algemeen GEEN geweld in voor komt, dit kunnen "Echte" spellen zijn zoals Roller Coaster Tycoon etc. of kleinere download spellen.
Let wel op dat je dit niet vol spamt met alle kleine spelletjes die je tegenkomt en geen geweld bevatten, alleen zeer leuke/verslavende spellen zijn toegestaan.
Ik zal beginnen:
Naam: Lemonade Tycoon
Doel : Bouw een limonade imperium op
Link : http://www.hexacto.com/game_lemonade_pc.php
Beschrijving + plaatjes:
[edit: pic. host server was dicht gegaan na 5 mb verkeer....]
Pictures
Het is de bedoeling dat je (helemaal zonder geweld en afkoping
De bovenstaande link is naar een demo die je geloof ik een uur mag gebruiken, have fun
Ps. dit spel kun je ook op je PDA doen en synchroniseren met je pc
[ Voor 17% gewijzigd door Hercul3s op 03-12-2003 16:04 ]