Toon posts:

DIVX bevat schokkerige beelden, hoe te editen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een divx movie op mn hd staan maar als ik er ondertiteling bij zet loopt deze op den duur niet meer gelijk met de film omdat er een schokkerig stukje in de film zit. Ik heb het met windows movie maker voor elkaar gekregen om de film weer goed te krijgen maar met movie maker kan ik de film niet naar *.mpg opslaan. Welk programma is nou handig om mijn film te editen en vervolgens weer naar *.mpg op te slaan.

Alvast bedankt

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

In de AV-faq staat deze: links naar handige divx-sites. Is daar niks bruikbaars uit gekomen?

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overal gezocht, ook op die sites maar ik kan geen programmas vinden waarmee je simpelweg een paar frames uit een film kan knippen en dan de film weer opnieuw opslaan

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 15:06:
Ik heb overal gezocht, ook op die sites maar ik kan geen programmas vinden waarmee je simpelweg een paar frames uit een film kan knippen en dan de film weer opnieuw opslaan
www.doom9.net staat daar alles over. Dit kan bijv met nandub/vdubmod/virtual dub/tmpgenc en zo kan ik nog wel even door gaan :P Allemaal gratis programma's
In de AV-faq staat deze: links naar handige divx-sites. Is daar niks bruikbaars uit gekomen?
Lijkt me sterk :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 15:35 ]