[XP] tijdens setup: hoe RAID driver zonder floppy laden?

Pagina: 1
Acties:

• Aneco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2020
Mijn probleem is vast en zeker al eens besproken, echter de search functie op tweakers werkt momenteel niet :( Vandaar mijn vraag ;)

Ik heb een raid-controller met chipset CMD694 en een tweede harde schijf geinstalleerd. Ik wil nu WIN-XP op de raid-set installeren. Echter windows herkent tijdens de installatie de raid-controller niet. Zoals bekend kan je tijdens het installeren van WIN-XP via de F6??een andere driver installeren. Zover ik heb kunnen zien kan dit alleen van floppy.

Het probleem is dat ik geen flop-drive in de pc heb. Is een flop-drive noodzakelijk of is er een andere manier om dit toch voor elkaar te krijgen. Ter info ik heb eventueel een derde schijf beschikbaar, een 2e dvd drive, een usb-stick of een cf-kaartje.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Aneco schreef op 03 december 2003 @ 13:50:
echter de search functie op tweakers werkt momenteel niet :(
De Search werkt hier prima :?
Het probleem is dat ik geen flop-drive in de pc heb. Is een flop-drive noodzakelijk of is er een andere manier om dit toch voor elkaar te krijgen.
Dat is -bij mijn weten, als Hardware-mod- helaas inderdaad noodzakelijk.

Maar wellicht dat de jongens in Windows Operated Systems hier oplossingen voor hebben, zoals drivers vooraf in een XP installatie integreren, drivers van andere apparaten kunnen laden dan een floppydrive, etc :)

Opslagmedia & I/O Controllers > Windows Operated Systems + titelverduidelijking

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)