Recentelijk Hitman: Codename 47 gekregen. Ik wil het spel graag updaten. Op de CD-ROM staat versie 1.20 (in het spel staat echter 1.00, maar dat terzijde). Versie 1.92 schijnt de laatste te zijn. Ik heb gekeken op de Eidos web site en diverse updates (eigenlijk allemaal dezelfde) gedownload; van de Franse, Engelse en Amerikaanse web site. Het maakt niet uit welke ik wil installeren, bij het klikken op Apply krijg ik de melding: "Unable to determine version - Rollup cancelled". Is het iemand op het forum gelukt om dit spel te updaten middels een patch en zo ja hoe?
In het spel wordt constant de text afgekapt. De text die gesproken wordt staat ook onder in beeld, deze verdwijnt ook erg snel. Ik heb het spel geïnstalleerd op een 1,5 GHz machine met 1024 MB intern geheugen. Ik hoop dat deze eerder genoemde patch dit probleem kan verhelpen. Misschien weet iemand op het forum hoe dit probleem is op te lossen zonder een patch? (die patch wil ik zowiezo geïnstalleerd krijgen, maar dit audio probleem irriteert mij.)
Alle meest recente drivers en dergelijke zijn geïnstalleerd.
In het spel wordt constant de text afgekapt. De text die gesproken wordt staat ook onder in beeld, deze verdwijnt ook erg snel. Ik heb het spel geïnstalleerd op een 1,5 GHz machine met 1024 MB intern geheugen. Ik hoop dat deze eerder genoemde patch dit probleem kan verhelpen. Misschien weet iemand op het forum hoe dit probleem is op te lossen zonder een patch? (die patch wil ik zowiezo geïnstalleerd krijgen, maar dit audio probleem irriteert mij.)
Alle meest recente drivers en dergelijke zijn geïnstalleerd.
Not trying to pretend the enemy that I am.