asus p4p800 deluxe en ZM80C-hp Zalman op radeon 9800 pro

Pagina: 1
Acties:

• hoeretoeter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-01 21:01
oke de titel zegt het al.

ik heb een radeon 9800 pro, een asus p4p800 deluxe en een zalman ZM80C passieve VGA koeler.

deze wil ik samen gebruiken in mijn systeem.
de garantie op de VGA kaart vervalt als ik dat doe, dus:
ik wil er zeeeeer zeker van zijn dat de koeler past want er is eng weinig ruimte naast de northbridge koeler! ik heb het deluxe moederbord waar de NB koeler er schuin op zit (er zijn twee versies deluxe mobo's).

de vraag is simpel is er iemand met ervaring die mij kan vertellen of dit net wel of net niet past???

in de search kwam ik niet verder als de p4p800 c en google verteld me te weinig.
het zou toppie zijn als iemand me dat kan vertellen.
het liefst met een pic/ photo van hoe het eruit ziet na de aanpassing. want er blijft echt heel weinig ruimte over als het past.

Rechtvaardigheid betekent niet dat we allemaal hetzelfde zijn.

Verwijderd

Vind de afmetingen van de Zalman cooler.. neem een geodriehoek, en meten maar :) niet zo moeilijk toch :) houd daarbij rekening met elke dimensie.. dus ga in de hoogte (vanaf mobo tot top kaart) de breedte (zijkant - zijkant videokaart) en de lengte (vanaf dingetje tot voorkant kaart.. topside van links naar rechts :P )

en anders maak je van de mate die je hebt van papier ofzo een model..

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik wil exact dezelfde combinatie toepassen, de kaart en de koeler heb ik al alleen het moederbord wil ik aan gaan schaffen. Is de topicstarter of iemand anders reeds bekend of het past?

It takes one to know one...

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 23:33

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Beetje oud topic.

Dubbeldrank, je kan het vragen op het messageboard van zalman. www.zalmanusa.com

Daar geven ze je meestal binnen een dag antwoord.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Ik wil ook deze combi kopen en wil eigenlijk het zelfde weten!! Ziet er inderdaad krap uit bij die northbridge.
Hoop wel dat het past want ik heb nu al een R9800Pro met die zalman erop en moet anders alles er weer afhalen plus dat ie perfect werkt naar mijn zin.

pjotrski

ps: net op zalmanusa.com gekeken en volgens zalman zelf moet het passen!! Proberen dan maar zou ik zeggen1 :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 15:16 ]

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

THW Arie schreef op 19 april 2004 @ 14:58:
Beetje oud topic.

Dubbeldrank, je kan het vragen op het messageboard van zalman. www.zalmanusa.com

Daar geven ze je meestal binnen een dag antwoord.
Niks mis met een oud topic toch, dubbel wordt toch gesloten? Maargoed even terzake, ik heb besloten de P4P800-E Deluxe te kopen en die staat wel beschreven op dit fprum dat het past dus dat maakt het een stuk makkelijker :)

It takes one to know one...

Pagina: 1