Heb je toevallig ook een adres?
Nee, ik heb mijn Dutchtone (nog) niet opgezegd (ga ik binnenkort ook maar eens doen), maar als je de Klantenservice belt, en na 20 minuten eindelijk iemand aan de lijn krijgt, kunnen zij jou ongetwijfeld dat adres geven.
Ik moet ook Dutchtone afzeggen.
Same here. M'n Libertel heb ik al (na anderhalve maand) opgezegd.
Ik heb het hele zaakje (beide abo's) afgesloten op 26 april.
Als je nu schrijft en op de bus doet of via de fax verstuurd, is het nog op tijd.
Wat zette jij in die brief? Dat jij je abonnement wilt beëindigen op de laatste dag?
Dat ik hierbij mijn abonnement op wens op te zeggen (omdat... evt. reden) en ik verwacht dat ik na mijn contractsduur van 12 maanden geen abonnee meer ben van provider X. En dat ze je met vragen altijd kunnen bellen op nummer X.
Vinden ze altijd leuk, kunnen ze je nog een aanbod doen om je TOCH te behouden als klant. Die kun je aannemmen (soms geven ze je 50% korting of een nieuw toestel voor weinig) of je gaat niet op dat aanbod in...)
Jeez wat is de service hier slecht over zeg! Ze willen niet dat je dit weet gewoon.
Uiteraard, verplaats je eens in hun schoenen. Ben® is hierbij nog het netste. Dat kun je na je contract gewoon altijd opzeggen, met een opzegtermijn van 48 uur (om je af te sluiten, eigenlijk is het dus per direct, maar omdat er nog ff een kabeltje uit de Ben®-machine moet worden getrokken duurt dat ff twee dagen, is netjes, lijkt me. Telfort doet het ook netjes, Libertel sux (drie maanden!), Dutchtone en KPN geen ervaring mee.
Succes.