• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Er is hier vast wel iemand die weet of mijn abbonementen (jah ik heb d'r 2...spesjale aktie lang verhaal) vanzelf aflopen...

M'n Libertel sim ben ik al kwijt, en ik gebruik alleen nog m'n dutchtone abbo (daar zitten de belminuten op).

Ik geloof dat ik ze zelf op moet heffen, maar dat vindt ik raar voor een 1 jarig contract.

Verwijderd

Je kunt je contract afkopen. Dat wil zeggen dat als je bijvoorbeeld nu zes maanden je telefoon hebt, je de overige zes maanden in één keer moet betalen. En nee, daar ontvang je geen belminuten voor. Hoe dan ook: je moet betalen... ik zou 'm gewoon nog even houden, kun je voor hetzelfde geld nog bellen ook!

• Gman
Jah maar loopt mijn abbonement vanzelf af?

Niet dat ik automatisch WEER een jaar eraan vast zit?

Ik heb daar dus echt geen zin in

Verwijderd

Een GSM abonnement loopt NOOIT vanzelf af, en loopt altijd stilzwijgend door. Je zegt dat je Libertel kwijt bent: die heeft drie maanden opzeg termijn.

Dutchtone heeft er geloof ik één of twee. Dus als je een abonnement op 1 december hebt afgesloten moet je vóór 1 oktober volgend jaar je abonnement SCHRIFTELIJK opzeggen. Dan wordt je na 1 december volgend jaar netjes afgesloten en ben je er "vanaf".

Telfort heeft één maand opzeg termijn, Ben® 48 uur. KPN weet ik niet, maar ik denk dat dat net als Libertel rond de drie maanden ligt, maar dat weet ik dus niet zeker.

Succes en laat even weten wat, hoe en wanneer je 't gedaan hebt.

Verwijderd

Oja, als je bij Libertel niet optijd opzegt zit je er i.d.d. weer een jaar aan vast. Bij Ben® niet, daar kun je gewoon opzeggen wanneer je wilt en is het voorbij. Telfort ook, de rest weet ik niet.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op zondag 17 december 2000 16:48 schreef Sebastard het volgende:
Oja, als je bij Libertel niet optijd opzegt zit je er i.d.d. weer een jaar aan vast. Bij Ben® niet, daar kun je gewoon opzeggen wanneer je wilt en is het voorbij. Telfort ook, de rest weet ik niet.
Dat kan volgens mij niet wat je zegt over Libertel.. Hoe kan je er nou weer voor een jaar aan vast zitten zonder dat je dat ondertekend hebt?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Waarschijnlijk regels. Ik was gelukkig optijd, maar anders had ik er volgens de Klantenservice van Libertel die ik aan de lijn had weer een jaar mee moeten doen. Standaardregels ofzo. Don't ask why...

• Gman
Heb je toevallig ook een adres?

Ik moet ook Dutchtone afzeggen.

Ik heb het hele zaakje (beide abbo's) afgesloten op 26 April.

Wat zette jij in die brief? dat je je abbonement wilt beeindigen op de laatste dag ofzo?

Sjeez wat is de service hier slecht over zeg! :r ze willen niet dat je dit weet gewoon.

Verwijderd

Heb je toevallig ook een adres?
Nee, ik heb mijn Dutchtone (nog) niet opgezegd (ga ik binnenkort ook maar eens doen), maar als je de Klantenservice belt, en na 20 minuten eindelijk iemand aan de lijn krijgt, kunnen zij jou ongetwijfeld dat adres geven.

Ik moet ook Dutchtone afzeggen.
Same here. M'n Libertel heb ik al (na anderhalve maand) opgezegd.

Ik heb het hele zaakje (beide abo's) afgesloten op 26 april.
Als je nu schrijft en op de bus doet of via de fax verstuurd, is het nog op tijd.

Wat zette jij in die brief? Dat jij je abonnement wilt beëindigen op de laatste dag?
Dat ik hierbij mijn abonnement op wens op te zeggen (omdat... evt. reden) en ik verwacht dat ik na mijn contractsduur van 12 maanden geen abonnee meer ben van provider X. En dat ze je met vragen altijd kunnen bellen op nummer X.

Vinden ze altijd leuk, kunnen ze je nog een aanbod doen om je TOCH te behouden als klant. Die kun je aannemmen (soms geven ze je 50% korting of een nieuw toestel voor weinig) of je gaat niet op dat aanbod in...)

Jeez wat is de service hier slecht over zeg! Ze willen niet dat je dit weet gewoon.
Uiteraard, verplaats je eens in hun schoenen. Ben® is hierbij nog het netste. Dat kun je na je contract gewoon altijd opzeggen, met een opzegtermijn van 48 uur (om je af te sluiten, eigenlijk is het dus per direct, maar omdat er nog ff een kabeltje uit de Ben®-machine moet worden getrokken duurt dat ff twee dagen, is netjes, lijkt me. Telfort doet het ook netjes, Libertel sux (drie maanden!), Dutchtone en KPN geen ervaring mee.

Succes.

Verwijderd

In je contract met Dutchtone staat het volgende (ook op Dutchtone.nl te vinden):

Indien er sprake is van een door Dutchtone aangeboden abonnementsvorm wordt de Overeenkomst daarna voor onbepaalde tijd verlengd tenzij de Klant de Overeenkomst met inachtneming van een opzegtermijn van 30 (dertig) dagen en tegen het einde van een kalendermaand, schriftelijk beëindigt. De Klant dient zijn opzeggingsbrief te richten aan: Dutchtone Klantenservice; Postbus 5127; 6802 EC Arnhem.

Verwijderd

is er hier wel eens iemand die de algemene voorwaarden leest, of kopen jullie alles wat je wordt aangeboden!!!

Verwijderd

Jij wel? Ik heb bij het afsluiten geen eens algemene voorwaarden gehad van Dutchtone... Van Libertel kreeg ik ze achteraf pas toegestuurd (per snailmail). Wel vraag ik altijd wat de opzegtermijn en de minimale contractsduur.

Maar, zeg eens eerlijk, jij wel?

Verwijderd

Weet iemand dan ook wat er gebeurt me je belminuten die nog niet verbeld zijn na afloop van de contracts-periode???

Ik heb Ben dus al zou ik willen bellen dan kan het nog niet eens.... :(:(:(

Kan je abbo niet omgezet worden naar pre-pay met flink wat beltegoed ? :?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
als je abo opgezegd is en stopt dan verlies je natuurlijk gewoon alle belminuten die je had.

en als je libertel te laat opzegt zit je er geen jaar aan vast
hij wordt gewoon elke keer verlengd met een maand totdat je opzegt (en dan nog 3 maanden dus).

Verwijderd

Op maandag 18 december 2000 16:52 schreef StanTheMan het volgende:
En als je libertel te laat opzegt zit je er geen jaar aan vast...
Weet je dat zeker? Ik heb er gewerkt en weet dus ongeveer wel hoe die zooi daar in elkaar zit... Helaas :(

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 17 december 2000 16:47 schreef Sebastard het volgende:
Een GSM abonnement loopt NOOIT vanzelf af, KPN weet ik niet,
KPN Maximaal 3 maanden van te voren minaal 1 maand. Anders ben je gewoon nog een heel jaar de l*l. Wel kan je je gewoon bij de primafoon opzeggen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1