Ik heb hier een aantal bestanden. Tot nu toe werkt alles prima, maar ik kan geen layout kiezen op de panels die ik toevoeg in de controller. In Controller.java staat setlayout(null). Ik krijg hierbij geen foutmelding, maar er wordt ook niks getoond op het scherm. Wanneer ik setlayout(null) weglaat, dan wordt de zooi wel getoond, maar alles naast elkaar. Ik heb een aantal andere layouts geprobeerd (oa SpringLayout) en die werken ook niet.
De bestanden:
LoginController
Controller
StartProgrammaGUI
GUI_Manager
StartProgrammaGui:
Start het programma en geeft het loginscherm. Hier moet je op inloggen.
LoginController:
Controleert de inlognaam en het wachtwoord goed is en toont vervolgens de GUI_Manager.
GUI_Manager:
Dit is een GUI met een aantal tabbladen. Het gaat om de panels die op de tabbladen staan. Daar kan ik geen layout op gebruiken.
Controller:
Deze toont de panels op de tabbladen. Hier probeer ik dus een layout (of setBounds) te gebruiken, maar dat gaat dus niet.
Hoe komt het nu dat ik geen layout kan gebruiken?
De bestanden:
LoginController
Controller
StartProgrammaGUI
GUI_Manager
StartProgrammaGui:
Start het programma en geeft het loginscherm. Hier moet je op inloggen.
LoginController:
Controleert de inlognaam en het wachtwoord goed is en toont vervolgens de GUI_Manager.
GUI_Manager:
Dit is een GUI met een aantal tabbladen. Het gaat om de panels die op de tabbladen staan. Daar kan ik geen layout op gebruiken.
Controller:
Deze toont de panels op de tabbladen. Hier probeer ik dus een layout (of setBounds) te gebruiken, maar dat gaat dus niet.
Hoe komt het nu dat ik geen layout kan gebruiken?