"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Verwijderd
Als eerste kan ik je vertellen dat de Engine software over het algemeen niet super wordt gereviewd... Tomtom komt er over het algemeen veel beter uit. Het is ook erg duur, ik kreeg pas ANWB krantje en daar stond een aanbieding in; een 2210 met Engine en 128 mb geheugen voor 929 euro voor ANWB leden. Ter vergelijking:
http://www.pdashop.nl/product/2320
2210 met Tomtom GPS en 128 mb: 729 euro.
Bij voorbaat gedoemd om te falen dus.
http://www.pdashop.nl/product/2320
2210 met Tomtom GPS en 128 mb: 729 euro.
Bij voorbaat gedoemd om te falen dus.
De kaarten van TomTom zijn naar mijn idee ook veel duidelijker. Alle opties die je bovenop TomTom kunt laden zijn ook erg cool. En vanuit je contacts kun je zo naar het adres van je contact navigeren.
Acrobat Reader for Pocket PC is klote. Het schermpje is er nou eenmaal VEEL te klein voor. Je kunt het wel op ware grootte weergeven, maar dan scroll je je een ongeluk.
Acrobat Reader for Pocket PC is klote. Het schermpje is er nou eenmaal VEEL te klein voor. Je kunt het wel op ware grootte weergeven, maar dan scroll je je een ongeluk.
PDF die op A4 formaat gemaakt is voor presentatie's (sheets enzo) leest enorm ruk op een pda, als je m op 40% ofzo zet is het nog wel beetje te doen maar je hebt erg weinig info tegelijk leesbaar op je scherm.
De integratie met outlook werkt vlekkeloos met een pocketPC, activesync doet het perfect.
Verder qua navigatie, tja ik vind tom tom erg lekker werken. Jij mag echter met Engin spelen dus dat moet je dan ook doen en niet gaan zeuren dat je tom tom wilt want dan krijg je misschien iks.
De integratie met outlook werkt vlekkeloos met een pocketPC, activesync doet het perfect.
Verder qua navigatie, tja ik vind tom tom erg lekker werken. Jij mag echter met Engin spelen dus dat moet je dan ook doen en niet gaan zeuren dat je tom tom wilt want dan krijg je misschien iks.
@Schaapie
Wil je zeggen dat er weinig reviews over Engin zijn of dat de recenties niet super zijn?
@ kaandorp
As 2 b expected
@ Sick Nick
Ik zeur ook helemaal niet, ik vroeg om ervaringen. Maar op de reacties die ik krijg merk ik dat er nog weinig ervaringen zijn.
Dat TomTom zo goed is, is leuk, maar ik vroeg om ervaringen van Engin.
Geeft niet, ik ga zelf wel ervaren wat het allemaal doet en dan geef ik zelf wel een oordeel.
Thanx 4 the input
Wil je zeggen dat er weinig reviews over Engin zijn of dat de recenties niet super zijn?
@ kaandorp
As 2 b expected
@ Sick Nick
Ik zeur ook helemaal niet, ik vroeg om ervaringen. Maar op de reacties die ik krijg merk ik dat er nog weinig ervaringen zijn.
Dat TomTom zo goed is, is leuk, maar ik vroeg om ervaringen van Engin.
Geeft niet, ik ga zelf wel ervaren wat het allemaal doet en dan geef ik zelf wel een oordeel.
Thanx 4 the input
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
engin heeft met versie 1 de nijging om resourses niet vrij te geven waardoor je pda vastloopt en een reset nodig is, het kan zijn dat dit in versie 2 opgelost is maar dat weet ik niet.
Ook is het intresant om te kijken hoeveel satalieten je ontvangt en hoe die reageerd als je van de route afwijkt.
Ook is het intresant om te kijken hoeveel satalieten je ontvangt en hoe die reageerd als je van de route afwijkt.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Verwijderd
Ik heb zelf een 2210 hier met engin getest, en ik vond tomtom op alle vlakken beter, het enige handige was de standaard TMC file informatie update, maar voor de rest zweer ik bij alturion en TomTom, en voor de eenvoud voor me pa TomTom
Over Engin niets anders dan positief
Doet wat hij moet doen + fileinformatie en kunnen doornavigeren naar andere landen.
Versie 1.5 die ik nu gebruik + 2210.
Als ik afwijk van de route gaat hij herberekenen of zeggen dat ik beter kan keren.
Satelieten genoeg met engin en de bijbehorende muis met TMC.
Het grootste nadeel vind ik de mapexport software zelf als een Nederland en bijvoorbeeld duitsland op de CF of SD kaart wilt zetten zal je altijd Belgie,Luxemburg en een stuk Frankrijk erbij moeten selecteren en das jammer.
Doet wat hij moet doen + fileinformatie en kunnen doornavigeren naar andere landen.
Versie 1.5 die ik nu gebruik + 2210.
Als ik afwijk van de route gaat hij herberekenen of zeggen dat ik beter kan keren.
Satelieten genoeg met engin en de bijbehorende muis met TMC.
Het grootste nadeel vind ik de mapexport software zelf als een Nederland en bijvoorbeeld duitsland op de CF of SD kaart wilt zetten zal je altijd Belgie,Luxemburg en een stuk Frankrijk erbij moeten selecteren en das jammer.
ANWB Engin is inmiddels al vaak genoeg gereviewd om vast te stellen dat de software ruk is. Heb begrepen dat er met de laatste update wel veel verbeterd is, maar het haalt het niet bij TomTom Navigator 2. Dan is het een simpele rekensom:its_Muppet schreef op 04 december 2003 @ 11:22:
@Schaapie
TomTom Navigator:
- Goedkoper
- Beter
- Uitbreidbaar met POI's (Points of Interest, b.v. benzinestations, pinautomaten of flitspalen)
- Talloze 'plug-ins'/uitbreidingen voor te verkrijgen
- Veel meer gebruikers (handig voor support in forums)
- Al enige tijd uit, dus minder bugs
Engin heeft als enige voordeel TMC (werkt niet vlekkeloos) en de 100% tevredenheidsgarantie (wat bijzonder is: het is namelijk software).
Reviews met Engin:
- Laatste winmagazine (als ik het goed heb) - ligt in de kiosk
- FOK! vergelijking tussen 4 navigatiesystemen
- PocketPC-Club
Pagina: 1