[Iiyama 19" LS902UTG] Iemand een recensie bekend?

Pagina: 1
Acties:

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Ik kan een PC via een PC Prive project krijgen, en daar kan ik deze monitor bij nemen… Maar ik heb er NERGENS (Tom’s Hardware, Aandtech of zelfs Tweakers en forums) iets over kunnen vinden.

Mijn vraag is dus: Weet iemand een review erover te vinden (Nee, geen Google – Alleen maar Franse en Duitse blaat, en ik spreek beide talen niet) of heeft iemand deze monitor.

Ik wil gewoon weten of ik deze monitor kan gebruiken voor gaming en ander PC gebruik, en niet dat ik er na een jaartje al scheel van ga kijken B)

Verwijderd

Een vriend van mij heeft deze TFT super scherm, DVI ondersteuning en zelf mogelijk om het te gebruiken als een monitor switch.

Beeld kwaliteit super ook bij gamen.

• Zodiac
Ehm, dit is een CRT scherm :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 19:19

job

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 12:19:
Een vriend van mij heeft deze TFT super scherm, DVI ondersteuning en zelf mogelijk om het te gebruiken als een monitor switch.
leuke reactie, jammer dat het hier geen tft betreft, maar gewoon een crt.

volgens mij is deze monitor hetzelfde als de LS902UT (dus zonder de G)
De laatste letter zegt meestal alleen iets over ander uiterlijk.
wel raar dat jouw versie (met die G) niet op de iiyama site staat.

Dit scherm is er een in de lijn van de goedkopere serie.
Niet slecht, maar je hebt zeker niet zo'n strak beeld als met een daimondtron scherm

[ Voor 14% gewijzigd door job op 03-12-2003 12:37 ]

Verwijderd

Oeps :o

• Omebas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02 20:48
:Z Google

lol@tft opmerking :+

• Zodiac
Bedankt voor de reactie, Damster.

Omebas: ik heb Google geprobeerd. Lees de eerste post maar weer eens fijn door, meneer.

• mark117
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-07 16:31
ik zie bij google dat er alleen maar franse pagina's terugkomen als ik zoek naar die monitor.

Na een kleine omweg naar www.iiyama.fr, staat daar een kleine beschijving van deze monitor (met de G achter de naam)

ik ben zelf eigenaar van de LS902UT (heb hem gekocht op de hcc als derde monitor op mijn systeem), , en ik kan zeggen dat het niet echt een high-end-bak is, in ieder geval niet zoals de vision master pro's met plat beeld

misschien is het zelfde monitor als de LS902UT, maar dan in andere landen uitgebacht (frankrijk??), ze heeten allebei de vision master 1451....

[ Voor 18% gewijzigd door mark117 op 03-12-2003 13:00 ]

• Zodiac
Kan...

Ik hoef trouwens geen supermonitor, zolang ik er maar geen hoofdpijn van krijg. Of oogkanker :P Maar bedankt voor de respons.
Pagina: 1