Toon posts:

DDR of SD??

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oké, hier dan toch maar weer een newby vraagje van mij.

Ik heb een bak gekocht van een kerel die een hele lading had opgekocht van een belgisch bedrijf dat failliet ging.

specs:

AMD Duron 1300
kloksnelheid 945 MHz
112 MB RAM geheugen.
WinXP

Alles zat hier standaard op zoals jullie wel zien waarschijnlijk aan deze belachelijke specs.

Nou is mijn vraag.... Ik wil er geheugen bij en ik wil een grafische kaart kopen.

Ten eerste weet ik dus niet wat voor soort geheugen ik heb, SD of DDR. Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik dat kan vinden??

Ten tweede weet ik niet wat voor grafische kaart ik moet hebben. Ik weet niet wat goed loopt met het moederbord en dergelijke.

Ik hoop dat jullie mij een beetje verder kunnen helpen.
Als jullie nog meer gegevens nodig hebben om mijn vragen te beantwoorden, hoor ik het graag.

AppHoll

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:04

job

misschien handig om aan te geven welk moederbord je hebt..
anders kunnen we je ook niet zeggen welk geheugen je nodig hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door job op 03-12-2003 12:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd.
Als ik in godsnaam is wist waar ik dat kon vinden :S

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Staat er niet iets op het mobo? Een nummer oid

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 12:14:
Ja idd.
Als ik in godsnaam is wist waar ik dat kon vinden :S
Kast openschroeven en op het moederbord zoeken naar merk+type

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) Ga na wat voor een moederbord je hebt (in de FAQ van dit subforum staat hoe je dit kunt doen) en download de handleiding op de website van de mobofabrikant. Of kijk eens in de RAM FAQ dat je via de FAQ van dit subforum kunt vinden. Lees aldaar het gedeelte onder "DIMM keys" :)

2) De keuze is aan jou. Gewoon wat reviews lezen, specs/prijzen vergelijken en tenslotte zélf de beslissing maken. Je bent een Tweaker of je bent het niet. Zie ook de FAQ van Videoplanken & Beeldkanonnen :)

Voor de rest raad ik je aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Trouwens, de volgende uitspraak stemt mij niet gerust:
hier dan toch maar weer een newby vraagje van mij
Als jij zélf al weet dat het een "newby vraagje" is, waarom stel je deze dan niet gewoon op beginnersweb.nl, computeridee.nl, iksnaphetniet.nl, helpmij.nl, etcetera :?

/zoekertje/FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.