Toen ik nog op de basisschool zat...

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-10 13:39
konden we daar een spelletje spelen, waarmee we ook nog wat leerden, het was de bedoeling dat je een mannetje(geloof ik) bestuurde door het huis heen, en van alles ging doen, waarbij je telkens het licht moest uit doen, vuil opruimen en nog meer van zulke dingen....
iemand enig id welk spel dit kan zijn? zou het namelijk wel heel leuk vinden om dat nog eens te doen....

Verwijderd

marc1982 schreef op 03 december 2003 @ 11:23:
konden we daar een spelletje spelen, waarmee we ook nog wat leerden, het was de bedoeling dat je een mannetje(geloof ik) bestuurde door het huis heen, en van alles ging doen, waarbij je telkens het licht moest uit doen, vuil opruimen en nog meer van zulke dingen....
iemand enig id welk spel dit kan zijn? zou het namelijk wel heel leuk vinden om dat nog eens te doen....
ja dat was zo'n spelletje van de overheid geloof ik, had iets met een goed milieu te maken inderdaad....

was het niet max power oid? die hadden we ook geloof ik, moest je olie boren enzo....

ik vrees dat die het niet was trouwens :D, maar ik weet wel wat je bedoeld, ik heb het ook gedaan....

moest je vuil opruimen, licht uitdoen voor dat ie ging slapen, etcetera, en dat allemaal om het milieu te sparen :), volgens mij speelde zo'n spelletje zich in een week af, en dan kreeg je daarna te zien of je het goed gedaan had of niet

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 11:25 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 00:00

job

heette dat niet:
thuis in het milieu

jep dat is hem :)

[ Voor 23% gewijzigd door job op 03-12-2003 11:26 ]

• marc1982
damster schreef op 03 december 2003 @ 11:24:
heette dat niet:
thuis in het milieu
zou heel goed kunnen ja,

olie boren enzo was er niet bij, is ander spelletje denk ik, misschien ook leuk...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 12:28 ]

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
ja haha ik ken het nog dat was altijd wel stoer altijd ruzie wie dat mocht doen :) weet alleen niet meer hoe het heet :'( en ik ben bang dat het ook nergens meer te downloaden is, misschien vragen aan je oude juf of meester ;)

Verwijderd

ik had zoiets op de MSX2, en dat staat in mijn floppy menuutje als 'lichtkrant'

Verwijderd

de naam bestaat inderdaad "thuis in het milieu"
http://www.digitaal-leren...xe/show?no=508&fromno=485

Verwijderd

hier, hij staat in deze bestellijst die ik tegen kwam op internet, misschien dat bedrijf eens bellen?

http://www.dictnet.nl/dow...overzicht/weblijstGEN.xls

hij is gemaakt door Malmberg

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ken die inderdaad nog wel.. da's lang geleden :P

Maar die naam klopt inderdaad.. zoals ook op digitaal-leren staat is het al aardig oud.

• marc1982
dat kon ik wel raden ja, dat het aardig oud was :d
speelde het in groep 6 ofzo....

moet je daar nu nog steeds voor betalen?
word zo iets niet eens vrij gegeven?

Verwijderd

Het lijkt wel alsof topics over 'Thuis in het mileu" synoniem zijn voor 'warez request'-tijd. Op het spel zit nog steeds een copyright en is het dus niet legaal om erom te vragen/het te geven.

Let daar even op :)

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het was altijd een super spelletje, ik laat 't mijn broertjes nu nog wel es doen :) Super spel, leerzaam (krant + opdrachtjes daarbij :p)
Het heet idd "Thuis in 't milieu"!

• marc1982
YouKnow schreef op 03 december 2003 @ 12:43:
Het was altijd een super spelletje, ik laat 't mijn broertjes nu nog wel es doen :) Super spel, leerzaam (krant + opdrachtjes daarbij :p)
Het heet idd "Thuis in 't milieu"!
hoe ben jij er aan gekomen dan??

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 12:45
Wij speelden veel The Incredible Machine en Prince of Persia

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Toen ik op de basisschool zat kwam net de eerste microcomputer uit met meer dan 1kB werkgeheugen :D

• marc1982
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 14:49:
Toen ik op de basisschool zat kwam net de eerste microcomputer uit met meer dan 1kB werkgeheugen :D
op zich hele leuke info...

maar niet echt relevant....

er is niet aan te komen ofzo?? :'( :'(

Verwijderd

marc1982 schreef op 03 december 2003 @ 15:03:
[...]

op zich hele leuke info...

maar niet echt relevant....

er is niet aan te komen ofzo?? :'( :'(
Dat is al gezegd: Kopen. Met dat gezegd, lijkt me dat er niet veel meer toe te voegen is aan dit topic.

Succes met zoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.