Toon posts:

[NFS:U] Kan niet online spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zoveelste NFS topic...

Mijn probleem is dus dat ik niet online kan spelen, voor de rest werkt alles.
Ik heb gezocht op GoT, google, en waar ik maar zoeken kon, maar heb hetzelfde probleem niet gevonden.

Elke keer als ik inlog en op "Play online" klik, crasht het spel - de auto op de achtergrond bevriest, net als de achtergrond zelf. De muis beweegt ook niet meer en alleen 'taak beeindigen' met taakbeheer werkt nog.

Ik heb de faq al doorgenomen, maar die heeft ook niet gebaat.

Eerst dacht ik dat het lag aan de images die ik had gemount, maar nadat ik het heb gebrand en het spel nog niet werkte heb ik dat maar van tafel geveegd.

Daarna heb ik het geprobeerd door alles af te sluiten wat ik kon afsluiten met taakbeheer, maar zelfs dat helpt niet.

Als ik ben vergeten er iets bij te zetten, moet je het maar even melden...

Specs:
WinXP prof
2500xp
512ddr ram
geforce 4, driver 44.71c ( heb gehoord dat er probs waren met de nieuwste drivers, vandaar de iets oudere ), 128mb ddr
en natuurlijk een werkende inet-verbinding.

Verwijderd

*trash*

Als je met een illegale versie niet zo online zou kunnen, dan zou die een overduidelijke foutmelding geven en niet zomaar vastlopen.

Kopen is natuurlijk wel netter, maar zolang het niet duidelijk is dat dit komt omdat het een illegale versie is, dan kan het wel. Als hij niet gezegd had dat ie minder legaal was, dan had niemand er moeilijk over gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 12:24 ]

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:33
Bij mij heeft het verwijderen van NetLimiter geholpen toen ik hetzelfde probleem had.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje zitten spelen met de exe's, en toen ik daarna weer online wilde, ging hij opeens wél door naar het volgende scherm. Alleen daar kreeg ik de melding dat er niet verbonden kon worden met de EA server. Leuk, omdat ik door ging naar het volgende scherm. Ik sloot het spel af en zag daar dat mijn firewall mij vroeg of ik de vervanging van de .exe wilde accepteren. Zolang ik het niet accepteer gaat de exe dus ook niet online - dus ik klikte op "ja", startte het spel op vol verwachting, maar toen crashte het weer...

(ik hoop dat bovenstaande een beetje duidelijk te lezen is)

Nu leek mij een logische stap om mijn firewall af te sluiten en het opnieuw te proberen, maar ook dan crasht het spel...

Ik begin nu echt te denken of er nog wel mogelijkheden zijn om het werkend te krijgen...

Trouwens, formatteren heb ik absoluut geen zin in :)

>> edit:

Carpenter, je oplossing heeft gewerkt ! Dank³² :)

Beetje jammer dat ik geen netlimiter meer kan gebruiken eigenlijk - misschien dat er een oplossing is waarbij netlimiter en nfs wél samengaan ?

Dit topic kan op zich op slot, het werkt nu en daar ging het om :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 12:55 ]