Toon posts:

Als ik mijn computer opstart begint hij te piepen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo:
Als ik mijn computet opstart dan ng voordaat hij windows heeft geladen begint hij (heel) hard te piepen vanuit dat inwendige boxje ik snap er niets van als ik reset doet hij het soms weer maar vandaag heb ik wel meer dan 5 keer moeten resetten en toen deed hij het pas weer.
waar zou dit aan liggen ik heb al in de systeemkast gekeken en er zat niets los ofzo.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Hoe pieptie en hoeveel keer en hoe lang in wat voor een volgorde?
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Meh ...

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
ja ik heb dat zelfde probleem, bij mij is het te voorkomen door bij het opstarten ff op f8 te drukken, dan even wachten, beetje door menu bewegen en dan gewoon op normaal starten te drukken, dan doet ie het bij mij meestal wel
Het ligt voor zover ik weet aan de videokaart, in die comp zet bij mij een viper v770

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:32

momania

iPhone 30! Bam!

Als het 1 lange piep toon is dan is het waarschijnlijk je RAM geheugen...
Doe moet je dan ff goed aandrukken, kan best zijn dat er een bankie een beetje scheef zit of zo...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
het is inderdaad 1 lange piep

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

1 lange piep is je video kaart
5 1 lang en 4 kort is je ram

(geloof ik)
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Meh ...

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
lekker knippuh en plakkuh....

Wat ook kan is dat je bankje of controller kaput is.

Verwijderd

Topicstarter
maar wat meot ik dan met die video kaar doen?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:32

momania

iPhone 30! Bam!

Dat kan ook wel ja...

Ik heb ooit eens zo'n boek over allerlei harde waren gehad waar dat soort dingen allemaal in stonden...

Maar zoiezo, al je pc begint te piepen, zou ik em gewoon ff rustig nalopen... kijken oof alles goed vast zit enzo, alles nog ff een keertje aandrukken. Meestal helpt dat wel....

Suc6!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Waarschijnlijk moederbord kampot!

Heb bij een vriend het zelfde probleem gehad!

suc6
Pagina: 1