Toon posts:

EK2004 poule opnemen op website

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag voor een aantal collega's en mezelf een EK informatiepagina met daaraan gekoppeld een voetbalpoule gaan maken. De informatiepagina zal, met dank aan de simpele website develop programma's die er zijn, geen probleem vormen maar het opzetten van een voetbalpoule baart me meer zorgen.

Ik heb zelf wel enige ervaring in het opzetten van een simpele website maar mijn concrete vraag is dan ook of het op een simpele manier mogelijk is om de poulewedstrijden en de kwart/halve/finalewedstrijden/topscorer etc. op de website te plaatsen met tussenstanden tussen de deelnemers etc? Zijn hier wellicht hulpprogjes voor of heeft iemand wellicht dit wiel al een keer uitgevonden?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:10

KneoK

Not in a million lightyears

Voor zover ik het zie heb je een tabel en data nodig ?

De tabel om alles netjesen geordend te laten zien en de data uiteraard voor de opvulling van de tabel met de wedstrijden/uitslagen...

De tabel kun je gewoon met HTML genereren of door zo'n "tooltje" (man, wat heb ik een hekel aan web "tooltjes") laten genereren.

Dan kun je de opzet van de poule gewoon vastleggen en zelf de uitslagen/topscorer/wat je wilt invullen in de HTML code of weer met zo'n "tooltje".

Ik bedoel zoiets:

Wedstrijd: Uitslag: Topscorer:
Nederland - Duitsland3 - 0De Boer

Wat je NIET zoekt is een tooltje om een poule op te zetten...
Wat je zoekt (of waar je naar zou moeten zoeken) is een manier om de informatie die je hebt op een geordende manier te laten zien.

[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 03-12-2003 14:49 ]

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

Ligt eraan of je de poule wilt automatiseren..

Ik heb ooit eens een systeempje gemaakt waarmee deelnemers tot een uur voor de wedstrijd de voorspellingen konden wijzigen en de tussenstanden van de deelnemers automatisch werden geupdate aan de hand van de uitslagen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Zoek inderdaad iets wat Bright aangeeft .. maar met mijn beperkte kennis zal dat dus wel een probleem worden begrijp ik .. thanx voor de info alvast ..

Verwijderd

Ik zoek ook zoiets wat bright bedoelt.... kun je me er mischien mee ( aan ) helpen?

greetz

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:13

Pelle

🚴‍♂️

-1 kick
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.