respect

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Ok het volgende.

Ik zit op dit moment al 32 jaar in het vak ict, ik ben dus niet achtelijk of dom.
Nou maakte ik net een post over internet en mail controleren onder citrix.

Nou word er een slotje opgedaan omdat ik alles zou weten en ik maar moest gaan harry barry'en op de client side, dit gaat lekker als je over citrix praat.

Nou heb ik de mod al een mail gestuurd betreffende het feit van manier van onwetendheid en beleefdheid.

er word namelijk van mij gevraagd dat ik de regelementen ken en dan ik me daar aan hou.

Nou verwacht ik dat dit ook bij tweakers vandaan komt. Het is een forum waar een prof als ik veel vandaan weet te halen en ook met plezier op zit, maar als ik antwoorden krijg van jah dag alles weter (slotje). Dan word ik niet vrolijk.

Mijn verzoek is dus om hier op te letten want je haalt je eigen reputatie omlaag door dit soort ongein. Mocht er dus iets niet kloppen doe dit dan op een proffesionele manier en niet op de manier van ik ben mod en jij moet naar me luisteren.

Gegroet(ownee dat mag niet, sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probeer voortaan eerst even uit te blazen voordat je dit soort topics maakt. Je hebt de mod al gemaild, dan is een extra topic in LA toch helemaal niet nodig?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

whocarez schreef op 03 december 2003 @ 11:07:
Ok het volgende.

Ik zit op dit moment al 32 jaar in het vak ict, ik ben dus niet achtelijk of dom.
Nou maakte ik net een post over internet en mail controleren onder citrix.

Nou word er een slotje opgedaan omdat ik alles zou weten en ik maar moest gaan harry barry'en op de client side, dit gaat lekker als je over citrix praat.
Imho doe je nu net of de tekst van het slot losstaat van de rest van het topic...

Dat staat ie niet, er worden allerlei tips gegeven, maar jij wil het niet via die tips aanpakken en de sluitmessage is zo te zien een licht sarcastische opmerking over jouw weigering de op het oog "easy way" te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 16:40

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als ik de sluitmessage zo lees lsuit hij mooi aan op de 'beleefdheid' van de rest van jou antwoorden ;)..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Nou ben ik geen hopeloze held op het gebied van systeembeheer, maar dan nog kan ik je vertellen dat clientside controleren op een terminal-based systeem idioot is. En dan geef je ook nog zelf het antwoord, namelijk dat alles in de logs komt te staan en dat de manager die niet wil zien.... doe dan gewoon de logfiles analyseren en daar nette plaatjes van maken?

Verder is specifiek per-user mail inspecteren en inhoudelijk analyseren bij wet verboden en mag je dus je werkplek wel even tippen dat hun reglementen strijdig zijn met de wet en dus tot aanklachten kunnen leiden.

Tenslotte doe je klagen over een slot tegen de mod, en als die (NA DISCUSSIE) niet redelijk is in jouw ogen kun je contact opnemen met de HGA Netwerken oftewel Predator, en tenslotte eventueel met de Bemiddelaar (last resort).

En deze gaat ook op slot :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.