Ik heb echt een enorm raar probleem met me laptop. Eens in de zoveel tijd besluit hij om te resetten. Nu is het me opgevallen dat hij dat eigenlijk alleen doe als ik hem aanraak. Als ik een spel laat draaien, of een programma, zal hij zonder aanraking niet doen. Het lijkt er ook op dat het periodes zijn, want soms werk ik een dag of 2 zonder problemen op me laptop, en de andere keer reset hij 3x in een minuut. Echt enorm vaag. Ik heb hem terug gestuurd naar de fabriek, maar die zagen het probleem niet omdat hij tijdens hun testen, want bij hun resette hij namelijk niet.
Het probleem komt zowel voor op netstroom als op de accu. Het resetten gebeurt ook niet alleen in windows, maar soms ook tijdens het opstarten van de pc. Ik ben er van overtuigd dat hij het alleen doet als de laptop aangeraakt wordt door iemand. Dit gebeurt zelf bij het zacht aantikken. Ik weet bij god niet wat het kan zijn. Hoop dat iemand me kan helpen.
Het gaat hier om een 2 maande oude laptop. Pentium 4 syteem van het merk Airis. (Spaans merk). Ik hoop dat iemand me kan helpen, of tips kan geven hoe ik misschien achter me probleem kan komen.
Het probleem komt zowel voor op netstroom als op de accu. Het resetten gebeurt ook niet alleen in windows, maar soms ook tijdens het opstarten van de pc. Ik ben er van overtuigd dat hij het alleen doet als de laptop aangeraakt wordt door iemand. Dit gebeurt zelf bij het zacht aantikken. Ik weet bij god niet wat het kan zijn. Hoop dat iemand me kan helpen.
Het gaat hier om een 2 maande oude laptop. Pentium 4 syteem van het merk Airis. (Spaans merk). Ik hoop dat iemand me kan helpen, of tips kan geven hoe ik misschien achter me probleem kan komen.
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...