Toon posts:

wie is bekend met de volgende hosting....

Pagina: 1
Acties:
  • 438 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik vond een tijdje geleden de volgende hosting provider en hij bevind zich in engeland, waare weet ik niet sow precies. Khad hem gemald en hij zei dat het een 56 Gigabit verbinding was wat gelijk ztond aan een 80mb upload lijn. Ze zijn erg goed koop en ik vertrouw het niet helemaal, kdenk dat het iemand is die gewoon op zijn dsl lijntje webhosting verleent, maar dat weet ik niet cker.
Hier is ff de url:
http://www.google.nl/sear...vn-x.net/+&hl=nl&ie=UTF-8

de echte url, www.vn-x.net geeft een php error :/ beetje slecht voor een webhosting bedrijf niet?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zo dan, wil je je website gaan aanbieden aan de andere kant van de wereld ofzo? Zoek eens wat in europa ofzo.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Zoek gewoon op www.webhosters.nl voor bekende bedrijven in Nederland en check ervaringen van anderen.

[ Voor 74% gewijzigd door PcDealer op 03-12-2003 11:08 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
bjck schreef op 03 december 2003 @ 11:06:
Zo dan, wil je je website gaan aanbieden aan de andere kant van de wereld ofzo? Zoek eens wat in europa ofzo.
lol, engeland licht in europa 8)7 .

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 14:32

Japie.G

Colour Classic

Ik vind het onzin dat je een hosting binnen nederland/europa moet zoeken!

Als je gewoon een website voor de gein online wilt hebben boeit het in princiepe weinig of ie in nederland of in timboektoe gehost wordt! Als ie maar bereikbaar is! En wat dan vooral speelt is de prijs!

Deze provider (die via de link bij mij overigens geen error geeft) is wel supergoedkoop inderdaad!

Wel vind ik dat je niet geld moet gaan overmaken voordat je ervaringen van anderen hebt! Ik zou daar dus eerst even naar zoeken!

Wil je gewoon een funwebsite, met best wat bezoekers per dag ofzo en je hoort /leest goede ervaringen van anderen bij dit bedrijf, zie ik het probleem niet! Want je krijgt volgens de site wel veel voor weinig!

Nouja goed, echt heel serieus nemen zou ik het dus niet voordat ik ervaringen van anderen heb!

Opvallen ook is dat er geen adres te vinden is :? misschien kijk ik er wel overheen!

Ikzelf host wat websitjes bij BleuYellow, ook erg goedkoop en wil je een goede ervaring horen?? Ik heb alleen maar goede ervaringen met blueyellow!!!!(www.byh.nl) (ps. is het legaal dat ik nu een soort van reclame maak voor deze hosting provider? Geen idee eigenlijk, zo ja haal dan maar weg)

Ik hoop dat je iets wijzer bent geworden!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je 56 gigabit als 80 mb upload uitlegt dan zou ik het al niet meer willen (of een hele goeie uitleg krijgen ;)).

Tip, zoek eens niet naar de allergoedkoopste maar kijk eens wat verder (of juist dichter bij huis, kijk in Nederland).

Sherekahn, reclame maken is niet echt gewenst, voor ervaringen zijn sites als webhosters.nl veel geschikter en anders staat het hier binnen 1 uur vol met een lijst van 1500 hosters :).

edit:
Kleine toevoeging nog, ik zou deze absoluut niet nemen al was het maar aan de hand van het mailtje. Je totale capaciteit overdrijven door creatief om te gaan met het optellen van verbindingen is nog tot daar aan toe maar 56 gigabit is gewoon echt bullshit :)

[ Voor 26% gewijzigd door IceStorm op 03-12-2003 15:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
www.pcextreme.nl :9~ Nog goedkoper en ik ken iemand die daar nu bij zit, zijn giga topics over joh O-)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 15:16:
www.pcextreme.nl :9~ Nog goedkoper en ik ken iemand die daar nu bij zit, zijn giga topics over joh O-)
Lees dan vooral ook even de reacties van Jep ;).

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op 03 december 2003 @ 15:16:
[...]

Lees dan vooral ook even de reacties van Jep ;).
ja maar die is een echte hollander, het moet goedkoop goed en verzekerd zijn anders is het niet goed, het liefst gratis. Wat boeid die 12 eurie nou? En trouwens denk ff na :P De downloads op hun server maar je zet er gewoon een redirect script op zodat die naar je eigen webserver gaat die misschien sneller is waar jij je website op plaatst, zo download je met 200kb/ps en is je website ook snel :9~

Verwijderd

Ik heb medelijden met de mensen die bij pcextreme.nl zitten. Als je gaat kijken op zijn forum zie je niets dan ellende! Ze zijn overgestapt naar een andere server, maar nog steeds is het huilen met de pet op. Maar wat wil je? €1,- per maand en dan onbeperkt dataverkeer, dat gaat helemaal niet.
Ik durf te wedden dat bij for-hosting de server domweg iedere keer crashste door de "grootverbruikers" die hij aantrekt. De normale gebruikers worden door deze onkunde mooi de dupe.

Heb overigens de msn-profiel van de eigenaar gevonden van pcextreme.nl

Mag jullie voorstellen aan Lennert, een 16 jarige knulletje:
MSN profiel

Ben erg benieuwd wie er straks allemaal gedupeerd zijn, want zal zo niet lang meer duren.

Groetjes NS

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 12:14:
Ik heb medelijden met de mensen die bij pcextreme.nl zitten. Als je gaat kijken op zijn forum zie je niets dan ellende! Ze zijn overgestapt naar een andere server, maar nog steeds is het huilen met de pet op. Maar wat wil je? €1,- per maand en dan onbeperkt dataverkeer, dat gaat helemaal niet.
Ik durf te wedden dat bij for-hosting de server domweg iedere keer crashste door de "grootverbruikers" die hij aantrekt. De normale gebruikers worden door deze onkunde mooi de dupe.

MSN profiel

Ben erg benieuwd wie er straks allemaal gedupeerd zijn, want zal zo niet lang meer duren.

Groetjes NS
Zo is het bij al 'die' bedrijfjes, toch blijven mensen (zoals jep) er voor waarchuwen, en toch blijven er mensen intrappen (als iets goedkoop is, is men blind)... En zolang mensen erin blijven trappen, blijven dit soort bedrijfjes komen en gaan. Ik heb totaal geen medelijden met mensen die in zee gaan met dit soort bedrijfjes, er is voldoende te vinden over de gevolgen van in zee gaan met prijsvechtertjes en er zijn voldoende mensen die er voor waarschuwen. Mensen die er toch mee in zee gaan kiezen bewust voor het risico.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 13:19 ]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:42

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 15:21:
[...]

ja maar die is een echte hollander, het moet goedkoop goed en verzekerd zijn anders is het niet goed, het liefst gratis. Wat boeid die 12 eurie nou? En trouwens denk ff na :P De downloads op hun server maar je zet er gewoon een redirect script op zodat die naar je eigen webserver gaat die misschien sneller is waar jij je website op plaatst, zo download je met 200kb/ps en is je website ook snel :9~
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/thumbsup.gif so man da's ckers te weten waar weet je! al die zukkeltjes snappuh er ook geen ene bal van. ik zau ook zegge psies wat boeid die paar euri nou maarja je hebt er altyijd van die figuren tussen zitte he!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 10:29
Hmmm, en nou in het Nederlands ?

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
Inderdaad want ik snap geen hol van die tekst :/

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

ShereKahn schreef op 03 december 2003 @ 15:09:
Ikzelf host wat websitjes bij BleuYellow, ook erg goedkoop en wil je een goede ervaring horen?? Ik heb alleen maar goede ervaringen met blueyellow!!!!(www.byh.nl)
ik vind dat nou juist gruwelijk duur :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43

jep

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 13:59:
[...]

ik vind dat nou juist gruwelijk duur :)
Hoe kun je dat nou gruwelijk duur vinden? :) Ik snap daar dus echt helemaal niets van. Eigenlijk is zo rond de 15 tot 30 vragen voor een serieus bedrijf een prijs waarmee je door kunt. :) Voor particulieren dan he. Serieuze bedrijfshosting kost vele malen meer.

Verwijderd

Ik zit zelf ook bij pcextreme.nl onder het motto och, die paar euro :+ En ik vind het allemaal wel meevallen. K'heb nog altijd snelle reply's gehad op m'n vragen... Dus we zullen wel zien wat de toekomst brengt :D

• AproK
Nou, ik vind dit ook gruwelijk duur eigenlijk.
Hier heb ik het over over de server uit de VS...
Dataverkeer is serieus goedkoop in de VS, en een server zoals hun dat aanbieden vind ik te duur eigenlijk.

Er zullen geen problemen met de server zijn, dat niet, maar ik de reden hierdoor is mede doordat het bedrijf al langer bestaat.
Het probleem met pcextreme was dat de server van for-hosting gewoon totaal niet up-to-date was.. Ik ga niet te veel woorden vuilmaken aan dit topic, omdat het toch uit zal lopen op flames, zoals gewoonlijk.

Ik ben zelf klant van pcextreme, en was medewerker, maar ik ben dus hiermee gestopt.

Verder heb ik ook nog een site op een andere hoster staan, welke enkele euro's duurder is per maand als pcextreme met 25mb schijfruimte. De service is gaar. Vele malen gaarder als pcextreme.
Ook is er onderhand al root verkregen op die server, link zet ik niet, omdat dit toch maar negatief is.

Ook moet je inzien dat mensen alleen maar negatieve dingen posten op het forum van pcextreme. Dit gebeurt bij elk bedrijf. Mensen hoor je vaak klagen, maar een enkeling is positief.

[ Voor 28% gewijzigd door AproK op 16-12-2003 14:19 ]

• jep

jep

Waarom lezen jullie de tegen argumenten niet en zeg je steeds dat je wel tevreden bent. :) Ik zeg toch ook niet dat je niet tevreden kan zijn of dat je site de hele dag down is? :) Laten we de discussie wel even houden.

Alhoewel, dit is het vijfde topic over het zelfde. ;)

• AproK
Discussie is idd niet erg, maar het loopt iedere keer weer uit op een slotje, dus doe dat even met Lennert via msn ofzo.. Ik ben tegenwoordig klant en heb niets te maken met die nieuwe server, dus ga ook geen discussie starten over dingen dat ik niet weet :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 12:14:

MSN profiel
16 jaar dus dat is al meteen niet goed? Dat hoor je toch vaak.

Waar is een forum nou eigenlijk voor? Om problemen te bespreken dacht ik? Kan ook aan mij liggen :?

En je moet niet oordelen hoe slecht het nu zou moeten zijn volgens jouw. Er ongelooflijk veel verbetering in gekomen met de nieuwe servers.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 16:03 ]

• eMiz0r
16 jaar dus dat is al meteen niet goed? Dat hoor je toch vaak.

Waar is een forum nou eigenlijk voor? Om problemen te bespreken dacht ik? Kan ook aan mij liggen

En je moet niet oordelen hoe slecht het nu zou moeten zijn volgens jouw. Er ongelooflijk veel verbetering in gekomen met de nieuwe servers.
Inmiddels is de server van PCExtreme wederom down (16:49). Ik zal er geen woorden over vuilmaken, laten we dat even afspreken.

Ik vind het persoonlijk op dit moment wel vrij irritant worden dat mensen hier met een eigen mening meteen in een kwaad daglicht gezet worden. Misschien dat we even terug gaan naar de GoT basics. Het is geen reclame-, maar een onafhankelijk gebruikersforum. Dus als er mensen zijn met negatieve meningen, laat die mensen dan ook gewoon in hun waarde en zeik ze niet af ?

Misschien dat een modje ff een paar mensen hier een waarschuwing zouden kunnen geven, want nogmaals: een mening hoeft niet opgedrongen te worden.....

[ Voor 5% gewijzigd door eMiz0r op 16-12-2003 16:56 ]

• eMiz0r
[dubbelpost]

[ Voor 99% gewijzigd door eMiz0r op 16-12-2003 16:55 ]

Verwijderd

http://www.nedzone.nl

prima hoster. professioneel en 99.9% uptime

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

eMiz0r schreef op 16 december 2003 @ 16:53:
[...]

Inmiddels is de server van PCExtreme wederom down (16:49). Ik zal er geen woorden over vuilmaken, laten we dat even afspreken.

Ik vind het persoonlijk op dit moment wel vrij irritant worden dat mensen hier met een eigen mening meteen in een kwaad daglicht gezet worden. Misschien dat we even terug gaan naar de GoT basics. Het is geen reclame-, maar een onafhankelijk gebruikersforum. Dus als er mensen zijn met negatieve meningen, laat die mensen dan ook gewoon in hun waarde en zeik ze niet af ?

Misschien dat een modje ff een paar mensen hier een waarschuwing zouden kunnen geven, want nogmaals: een mening hoeft niet opgedrongen te worden.....
Nee, daar heb je op zich wel gelijk in, ware het niet dat men in alle andere 4 topic met enige betrekking op pcextreme men ook al heeft lopen kankeren, en er daar door de mods duidelijk genoeg is aangegeven dat de manier waarop niet erg gewenst is. Daarnaast meen ik me te herinneren dat jij van [removed] bent toch? Dan is het al helemaal niet gepast wat je hier zegt, gezien je impliciet je concurrent gewoon zwart maakt, en ik las zeker niet enkel positieve verhalen over jullie (als in [removed]) in het vorige draadje waarin de twee deels naast elkaar werden gelegd ter vergelijking...

[ Voor 1% gewijzigd door Kippenijzer op 16-12-2003 17:17 . Reden: Niet zo subtiel dat ik inderdaad bedrijfsnaam vermelde ]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:42

Wokschotel

Op 6 wielen

Kunnen al die kleuterhosters hun zielige oorlogje niet ergens anders gaan uitvechten? :/ Neem een voorbeeld aan Jep; die weet tenminste waarover hij praat.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 17:05:
http://www.nedzone.nl

prima hoster. professioneel en 99.9% uptime
Tja, en ben hen werkt de site ook niet, als je info opvraagt bij de tarieven voor shared hosting -> mysql error. Net zo elegant...
En als ik kijk naar die colocatieprijzen die ze hanteren, dan zou ik verwachten dat hun prijzen nog een stuk omlaag kunnen...
[edit]
Ik zie nu dat voor de mysql error een reden is :
Te lezen op hun site
Werkzaamheden aan prijslijst

Op dit moment wordt er gewerkt aan onze prijslijst. Dit houdt in dat sommige onderdelen nog niet (goed) werken.

Het standaard bestelsysteem is uiteraard wel gewoon te gebruiken, maar zal vervangen worden voor een geautomatiseerd systeem.
Wat toevallig vandaag blijkt te zijn ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Kippenijzer op 16-12-2003 17:18 ]

• eMiz0r
Kippenijzer schreef op 16 december 2003 @ 17:06:
[...]
Nee, daar heb je op zich wel gelijk in, ware het niet dat men in alle andere 4 topic met enige betrekking op pcextreme men ook al heeft lopen kankeren, en er daar door de mods duidelijk genoeg is aangegeven dat de manier waarop niet erg gewenst is. Daarnaast meen ik me te herinneren dat jij van [removed] bent toch? Dan is het al helemaal niet gepast wat je hier zegt, gezien je impliciet je concurrent gewoon zwart maakt, en ik las zeker niet enkel positieve verhalen over jullie (als in [removed]n het vorige draadje waarin de twee deels naast elkaar werden gelegd ter vergelijking...
Wellicht dat je mijn post eens heel goed doorleest en het je opvalt dat ik geen woord rep over het bedrijf waar ik werk. Ook als mensen negatieve uitlatingen er over hebben zal ik niet meteen roepen dat zij onzin spreken. Als mensen bepaalde meningen hebben over ons, so be it. Wij kunnen alleen het commentaar en de kritiek evalueren en zonodig aanpassingen maken binnen onze organisatie of diensten.

Overigens in het vorige topic.. Ik heb op geen moment PCextreme zwart geprobeerd te maken en dat doe ik nog steeds niet. Je moet proberen je feiten eens op waarheid te laten berusten en niet op jouw "aannemingen".

Bij deze reageer ik ook niet meer op dit soort topics aangezien het elke keer weer uitdraait op een flamepartij. Het is moeilijk voor een aantal mensen om zich gewoon aan bepaalde gedragsregels te houden. Als er vragen zijn over ons bedrijf, beantwoordt ik die met plezier. Maar ik neem niet meer deel aan dit soort laag bij de grond discussies.

[ Voor 14% gewijzigd door eMiz0r op 16-12-2003 17:58 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

ShereKahn schreef op 03 december 2003 @ 15:09:
Ik vind het onzin dat je een hosting binnen nederland/europa moet zoeken!

Als je gewoon een website voor de gein online wilt hebben boeit het in princiepe weinig of ie in nederland of in timboektoe gehost wordt! Als ie maar bereikbaar is! En wat dan vooral speelt is de prijs!
Ik heb mijn persoonlijke website ook in de VS laten hosten, simpelweg omdat het goedkoop is, hij is goed bereikbaar, het downloaden gaat snel en der service is uitstekend. Ik stoor me toch aan de hoge ping tijd, bij Nederlandse hosts ligt dat meestal rond de 31 miliseconde, bij mijn host in de VS is dat gemiddeld 144 miliseconde. Het maken van een verbinding via FTP, bestanden overzetten en pagina's openen duurt merkbaar langer, voor een persoonlijke website niet zo'n ramp, maar een zakelijke website bedoeld voor Nederlanders zou ik nooit in het buitenland laten hosten.

Daarnaast is de website beter bereikbaar bij storingen, als die kabel in de Atlantische Oceaan weer eens breekt, of een aantal DNS servers wordt aangevallen enz...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Kippenijzer schreef op 16 december 2003 @ 17:10:
[...]

Tja, en ben hen werkt de site ook niet, als je info opvraagt bij de tarieven voor shared hosting -> mysql error. Net zo elegant...
En als ik kijk naar die colocatieprijzen die ze hanteren, dan zou ik verwachten dat hun prijzen nog een stuk omlaag kunnen...
[edit]
Ik zie nu dat voor de mysql error een reden is :
Te lezen op hun site

[...]

Wat toevallig vandaag blijkt te zijn ;)
ze zijn maby niet de goedkoopste, maar wel een van de betere

ik heb der zelf 4 servers staan.
2 webbakken
1 sql server
1 game server

als ik naar de pings kijk in UT dan zijn die heel erg laag :D

ook hun support is heel erg goed

:offtopic
http://cam1.nedzone.nl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 18:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 17:46:
[...]
ik heb der zelf 5 servers staan.
2 webbakken
1 sql server
1 game server
in tellen ben je ook niet een van de beste.

2+1+1=4 ;)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38
Over de host van de startpost:
56 Gb aan uplinks ( :z ) en je eigen site niet online kunnen houden? Juist...

PCextreme:
Onbeperkt dataverkeer bestaat niet, en zal ook nooit bestaan, zelfs niet als ze 56 Gb aan uplinks hebben liggen ;)

Over een maand zijn ze er niet meer, en komen er 5 andere 'hosters' voor in de plaats, waar iedereen dan weer naar toe gaat. Ach ja ;)

Verwijderd

Cooliez schreef op 16 december 2003 @ 14:17:
Nou, ik vind dit ook gruwelijk duur eigenlijk.
Hier heb ik het over over de server uit de VS...
Dataverkeer is serieus goedkoop in de VS, en een server zoals hun dat aanbieden vind ik te duur eigenlijk.

Er zullen geen problemen met de server zijn, dat niet, maar ik de reden hierdoor is mede doordat het bedrijf al langer bestaat.
Het probleem met pcextreme was dat de server van for-hosting gewoon totaal niet up-to-date was.. Ik ga niet te veel woorden vuilmaken aan dit topic, omdat het toch uit zal lopen op flames, zoals gewoonlijk.

Ik ben zelf klant van pcextreme, en was medewerker, maar ik ben dus hiermee gestopt.

Verder heb ik ook nog een site op een andere hoster staan, welke enkele euro's duurder is per maand als pcextreme met 25mb schijfruimte. De service is gaar. Vele malen gaarder als pcextreme.
Ook is er onderhand al root verkregen op die server, link zet ik niet, omdat dit toch maar negatief is.

Ook moet je inzien dat mensen alleen maar negatieve dingen posten op het forum van pcextreme. Dit gebeurt bij elk bedrijf. Mensen hoor je vaak klagen, maar een enkeling is positief.
Sorry Cooliez,

Maar kan merken dat je in dezelfde leeftijdscategorie zit als Lennert. Want als je met een serieus hostingbedrijf bezig bent, kun je niet zulke prijzen vragen zoals bij pcextreme. Dat is gewoon onmogelijk. Ik zal je uitleggen waarom. Als je een serieus hostingbedrijf heb, ben je daar fulltime mee bezig. Zeg maar een fulltime baan van 40 uur per week maar vaak veel meer dan 40 uur. Je moet hierbij denken aan:
- Promotie
- Helpdesk
- Boekhouding
- Serveronderhoud
- Enz.
Aangezien dit dagtaken zijn moet je dus ook een acceptabel maandloon hebben om van te leven. Maar ik denk dat jij dat nog niet zo ziet, aangezien je nog bij je ouders zal wonen.

Daar komt nog bij dat pcextreme in het begin waarschijnlijk een "run" heeft gehad van klanten. En misschien nog steeds. Maar je kunt een server niet oneindig "volstoppen" zoals pcextreme waarschijnlijk doet. Zeker niet met de huidige pakketten.

Stel dat pcextreme zo'n 100 klanten van 1 euro per maand heeft vergaard. Dan zou hij nu dus op zo'n 200 accounts zitten aangezien hij nog maar 2 maanden bezig is. Dan heeft hij inderdaad een leuk bedrag op zijn rekening staan.
€1 x 12 = €12 per jaar per klant
200 klanten x €12= €2400
Maar daarmee is de server al méér dan vol. Zeg maar gerust massale overselling!
Dat verklaard ook de problemen bij forhosting! En dat heeft m.i. niets te maken met up-to-date o.i.d. Want ook bij de huidige sever (die wel up-to-date is) gaat het al mis! De cpu draait waarschijnlijk al overuren.

Een fatsoenlijke server (ook in amerika) kost minimaal € 150,-- per maand.
Dat maal 12 = €1800 voor een heel jaar
€2400 - €1800= €600 euro winst VOOR EEN HEEL JAAR
Sorry, maar daarvan kun je nog geen droog brood eten. €600 :12 =€50 per maand winst.

Zelfs al zou je bij forhosting blijven met €40 in de maand heb je nog geen acceptabel inkomen per maand.
€40 x12 = 580 per jaar aan serverkosten
€2400 - 580 =1820 per jaar winst
€1820 : 12 = €152 per maand winst

Dus ook met €152 per maand kom je niet ver. Tenzij je natuurlijk bij je ouders woont. Dan is het een leuk zakcentje. Maar meer ook niet. Reken zelf maar uit hoeveel servers je moet hebben om een acceptabel inkomen wilt hebben. En ga ervan uit dat je met de huidige pakketten echt géén 200 mensen erop kunt zetten! Maar zelf als zou je dat doen, dan heb je nog een server of 10 (2000 klanten) nodig.

Daar komt nog bij dat ik je voorspel dat pcextreme al zijn klanten gaat verliezen. Daar durf ik alles op te zetten!

Verder vind ik dit soort opmerkingen niet "zwartmaken", maar gewoon de feiten zoals ze zijn. En feiten mogen op tafel komen. Want ik persoonlijk wil niet dat mensen hiervan de dupe worden.

Verwijderd

Zo, dan is het eerst tijd om die server in 'Engeland ofsow' te tekkelen:
hij bevind zich in engeland, waare weet ik niet sow precies.

lol, engeland licht in europa .
Nou kan je natuurlijk vanaf je dos-prompt met 'tracert' kijken waar de site 'www.vn-x.net' ligt zodat je zeker weet dat die server echt in Engeland staat.
Een andere manier om te kijkens is met visualroute

Als je dat gedaan hebt, dan zie je dat de server aan de andere kant van Amerika staat en niet in 'engeland ofsow'
San Jose is een zeer interessante locatie als het merendeel van je bezoekers uit de US komen, maar als je vrijwel alleen 'binnenlands' verkeer verwacht, laat die server dan lekker daar staan en zoek in (groot)Nederland een server die op een Internet knooppunt is aangesloten, daar heb je veel meer lol aan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 18:20:
[...]

in tellen ben je ook niet een van de beste.

2+1+1=4 ;)
woops

jah ik moest ff snel

• jep

jep

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 18:39:
Dus ook met €152 per maand kom je niet ver. Tenzij je natuurlijk bij je ouders woont. Dan is het een leuk zakcentje. Maar meer ook niet. Reken zelf maar uit hoeveel servers je moet hebben om een acceptabel inkomen wilt hebben. En ga ervan uit dat je met de huidige pakketten echt géén 200 mensen erop kunt zetten! Maar zelf als zou je dat doen, dan heb je nog een server of 10 (2000 klanten) nodig.
Met 152 euro ben je nog niet klaar. 1 Januari kvk betalen: 52 euro (= 100 euro over). Accountant betalen, en je gaat de min al in. ;)

Ik zal even eerlijk verklappen dat ik ook zo ben gestart maar er ook snel achter kwam dat 't niet kon. Ik wil je (pxs) dus eigenlijk alleen maar helpen. Als ik jou was zou ik een euro of 5 vragen en dan proberen enorm veel af te zetten. Dan nog is het érg moeilijk er een maandloon uit te krijgen, maar het kan. :) Je moet dan wel in de 1000 klanten denken van 5 euro die ook allemaal goed betalen. Als ze dit niet goed doen (en dat doen webhosting klanten niet), dan moet je dus nog richting de 1500 denken. :)

Just to give you an impression.

Verwijderd

Met 152 euro ben je nog niet klaar. 1 Januari kvk betalen: 52 euro (= 100 euro over). Accountant betalen, en je gaat de min al in. ;)

Ik zal even eerlijk verklappen dat ik ook zo ben gestart maar er ook snel achter kwam dat 't niet kon. Ik wil je (pxs) dus eigenlijk alleen maar helpen. Als ik jou was zou ik een euro of 5 vragen en dan proberen enorm veel af te zetten. Dan nog is het érg moeilijk er een maandloon uit te krijgen, maar het kan. :) Je moet dan wel in de 1000 klanten denken van 5 euro die ook allemaal goed betalen. Als ze dit niet goed doen (en dat doen webhosting klanten niet), dan moet je dus nog richting de 1500 denken. :)

Just to give you an impression.
En zelf dan ben je er nog niet! Ook moet er 19% btw af worden gedragen. En uiteraard zijn er nog veel meer posten. B.v. SIDN, maar dat is niet perse noodzakelijk. Maar ik ben het met je eens, Lennert komt er nog wel achter dat het echt allemaal niet zo gemakkelijk is.

Ik vraag me overigens af waarom cooliez niet meer bij pcextreme zit. Want hij verdedigd zijn vriend wel, maar is geen medewerker meer... hmmmmm???

Verwijderd

www.wesdec.be
daar laat ik mijn domein hosten. mss niet spotgoedkoop, maar wel betrouwbaar (server is bij mijn weten nog niet platgegaan het afgelopen jaar)
sites werken wel snel, files downen gaat vlot tegen 350 kB/sec
zeer tevreden van...!

Verwijderd

Er zijn nog veel meer overhead kosten, van de winst van die 12 euro per jaar kun je nog niet eens de koffie van een werknemer betalen. 8)7 En dat nog buiten het feit dat je zwaar verliest maakt met 12 euro per jaar als je normale verbinding en servers hebt, zelfs zonder overhead kosten.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 20:10 ]

• jep

jep

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 19:27:
www.wesdec.be
daar laat ik mijn domein hosten. mss niet spotgoedkoop, maar wel betrouwbaar (server is bij mijn weten nog niet platgegaan het afgelopen jaar)
sites werken wel snel, files downen gaat vlot tegen 350 kB/sec
zeer tevreden van...!
Gaaf, maar dit is totaal offtopic. Die prijzen zijn totaal niet waarover we het hier hebben.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:14
Dit topic gaat tot nader overleg op slot. Waarom: Gespam voor veel andere hosters (Dat wordt niet gevraagd mensen!), en offtopic gepraat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.