Toon posts:

Monitor starts pas op in windows?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry misschien voor deze domme opmerking maar ik maak me toch zorgen. Ik heb pas geleden een nieuwe monitor gekocht nl van het merk IIyama. Nu gebeurt er iets heel raar. Sinds ik men pctje geformateerd hebt,start men monitor pas op als windows volledig is ingeladen. Vroeger starte deze monitor al op in het dos menu. Zou ik me zorgen moeten maken. Waar kan dit aan liggen aan men monitor of is het de videokaart. Ik zou het zelf nt weten. Typenummer dat ik heb van monitor is een IIyama Visionmaster pro 514. Videokaart is een Hercules 9700 Pro. Thanx voor de replay's. PS Drivers die ik gebruik voor men videokaart zijn de catalyst 3.9 (originele ).

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
dus je hebt geen bios scherm e.d. ?...

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb men bios nog nt proberen op te starten. Dus da weet ik nt. Maar als ik men pc opstart,start men monitor pas op in windows.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
uuh, je bios wordt altijd gestart bij het aanzetten van je pc... tevens wil ik je
vragen om gewoon Nederlandsch te schrijven zodat iedereen het kan begrijpen.

Je zet je pc aan, dan komen er toch wat getallen tevoorschijn wat betreft
cpu en geheugen e.d. ?

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:25
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 10:12:
Sinds ik men pctje geformateerd hebt,start men monitor pas op als windows volledig is ingeladen. Vroeger starte deze monitor al op in het dos menu.
Een monitor start niet op ... Je bedoelt dat je geen beeld krijgt ?
Verwijderd schreef op 03 december 2003 @ 11:00:
Ik heb men bios nog nt proberen op te starten. Dus da weet ik nt. Maar als ik men pc opstart,start men monitor pas op in windows.
Type aub gewoon nederlands.

Ontopic:
De drivers die je gebruikt kunnen het probleem niet zijn omdat het optreed voor windows gestart is.

[ Voor 9% gewijzigd door Juicy op 03-12-2003 11:14 ]

-

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Check je BIOS settings eens op welke display mode eerst gestart wordt, PCI of AGP.

En laat dan "men" en "nt" achterwege, gebruik gewoon "m'n" en "niet"
Pagina: 1