Gister ben ik begonnen met FreeBSD 5.1. Tot nu toe gaat alles goed. Ben al begonnen net cvsup en dat bevalt opzich wel goed.
Alleen een vraag: hoelang duurt "make world" wel niet op een pentium166 met 48MB ram
Nu weet ik dat jullie dat ook niet precies kunnen zeggen maar kom ik nog dagen aan het wachten erop
En wat is anders een alternatief om op zo;n machientje toch een beetje snel te updaten
Mijn pctje ratelt nu al een dikke 24 uur maar hoe ver hij is durf ik niet te zeggen.
Bij de installatie heb ik gekozen voor: default user zonder X windows
in mijn stable-supfile staat:
verder heb ik aangegeven dat hij alleen maar naar de engelse taal moet kijken.
Make world heb ik trouwens uitgevoerd nadat ik: init 1, heb gedaan
Alleen een vraag: hoelang duurt "make world" wel niet op een pentium166 met 48MB ram
Nu weet ik dat jullie dat ook niet precies kunnen zeggen maar kom ik nog dagen aan het wachten erop
En wat is anders een alternatief om op zo;n machientje toch een beetje snel te updaten
Mijn pctje ratelt nu al een dikke 24 uur maar hoe ver hij is durf ik niet te zeggen.
Bij de installatie heb ik gekozen voor: default user zonder X windows
in mijn stable-supfile staat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| *default host=cvsup.nl.FreeBSD.org *default base=/usr *default prefix=/usr *default release=cvs tag=RELENG_5_1 *default delete use-rel-suffix *default compress src-all |
verder heb ik aangegeven dat hij alleen maar naar de engelse taal moet kijken.
Make world heb ik trouwens uitgevoerd nadat ik: init 1, heb gedaan
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!