Toon posts:

E-Tech V2 MODEM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn E-tech V2 modem aansluit onder Win 2000 Pro en op Internet gaat verschijnt er na +/- 60 sec een melding dat SVCHOST.EXE een fout heeft gegenereerd en wordt afgesloten. Na een schone installatie van Win XP Pro gebeurd het zelfde alleen heet de meliding anders daarin staat dat de RPC wordt afgesloten en dat de PC wordt herstart. Met start=>uitvoeren en dan shutdown -a in te tikken is het shutdownen te verhelpen. Ik weet dat dit dezelfde melding is als in 2000. Dat het het blaster virus is lijkt mij onwaarschijnlijk want ik heb zelfs een nieuwe harde schijf gekocht. Wie o wie weet hier een oplossing voor

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Je zou eens een virusscanner kunnen proberen, Housecall is gratis. :)

Mogelijk kan het ook gewoon komen door een fout in de drivers, heb je de laatste al bij de fabrikant gedownload?

Senile! Senile Oekaki

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

dat heeft ie al gedaan! (ik ben een vriend van de topic starter)

hij heeft de nieuwste drivers, een nieuwe hd; zelfs bij een ander mobo komt het probleem terug. Een ander ADSL modem genereerd dezelfde fout zowel onder XP als 2000 (onder 2000 svchost en onder xp RPC)

en nee het is geen blaster! het is een compleet nieuwe hd waar geen data van de oude hd's op staat...

iemand anders een idee??

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

SHOP ;)

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

het duurt gemiddeld 2 minuten voordat je (opnieuw) besmet bent met blaster als je bloot op internet zit.
installeer eens SP1. , chipset drivers zijn ook handig voor je modem alsie USB is.

eerst kijken dan zeiken