[XP] Office probs bij installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Ik heb gister mijn PC even geformateerd en Windows XP er opnieuw opgezet. Alles draaid gelukkig weer goed, ik krijg alleen problemen met de installatie van Office 2003. Als de setup wordt geopend dan kopieerd hij wel de installatie bestanden maar zodra de daadwerkelijke installatie gestart moet worden geeft hij de volgende error:

'Kan dit installatiepakket niet openen. Neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is.'

Ik heb hem al op deze computer gehad ook onder XP, toen deed hij het perfect. Ik heb al alle Windows Updates gedownload maar het werkt nog steeds niet. Wie komt er met het verlossende woord? :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03

momania

iPhone 30! Bam!

Office problemen horen niet hier ;)
Windows Operated Systems -> Software Algemeen

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En je hebt hem ook met andere cds geprobeerd? Je kan een herinstallatie van dewindows xp installer service proberen :) (let wel op de taal en je OS uiteraard)

• E®nst
Oeps sorry momania |:(

En welke moet ik daarvan hebben in hemelsnaam? Ik zie niets met Office daar tussen staan? (Jaja leek I know maar pleaz help me even)

Ik heb nederlandse Office en nederlandse Windows XP Home Edition. Als ik ga zoeken in nederlandse downloads en dan op windows installer dan kom ik uit op deze pagina: http://www.microsoft.com/...+installer&DisplayLang=nl Lijkt me niet dat dat de goede is!

Wie kan mij de juiste download aanwijzen? _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door E®nst op 03-12-2003 12:08 ]

Verwijderd

Als het een originele is moet je gewoon ff de helpdesk bellen.

Verwijderd

Zo te zien heb je te maken met een illegale versie. Dan wil die niet installeren omdat het een beveiliging van microsoft is. Ik heb nl. het zelfde gehad...

• E®nst
Is inderdaad een kopietje. Maar ik begrijp dat er dus niets tegen te doen valt? :?
Maar waarom installeerde hij eerder wel dan? Hetzelfde (illegale) cdtje.

[ Voor 31% gewijzigd door E®nst op 03-12-2003 12:48 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Die URL die ja gaf is wel de installer die je wilt hebben. Maarrrr eerste hulp bij warez doen we niet aan op GoT: als je problemen hebt met een illegale versie die je zelf kon vinden, kan je ook een oplossing vinden. (Zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden).

Dus helaasch pindakaasch & succes :)

Trouwens nog welkom op GoT :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.