Toon posts:

[MSAccess/ VBA] Canceled operation *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pffff, nou hopen dat jullie mij kunnen helpen.

Ik moet een database debuggen voor een bedrijf, die database is gemaakt in msacces met ondersteuning van visual basic, kweet het niet slim maar ik heb hem niet gemaakt.

Nou krijg ik 1 of andere vage foutmelding als ik in een Visual Basic functie probeer te komen en als ik het desbetreffende form in design view probeer te openen: "You canceled the previous operation." Deze krijg ik ook als ik een andere functie probeer te openen van hetzelfde form. En het zorgt ervoor dat ik veranderingen in functie 2 niet kan saven.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hiervanaf kom?

Met vriendelijke groet,
Khan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt best veel met Access, maar vrij lastig Operating System een bouwen. Dus ik verplaats je vraag WOS --> Software Algemeen :)
Ik verander trouwens, als je je topic weer hebt gevonden, de titel in '[MSAccess/ VBA] Canceled operation' zodat het wat duidelijker is wat het probleem is. Trouwens nog welkom op GoT! :)

Bij een gebrek aan mijn kant van al te veel debug ervaring met recentere Access versies [google="You canceled the previous operation"] lijkt trouwens een aantal tips te geven over de code zelf, maar deze is niet hoopgevend :X

edit:

Aangepast dus & graag gedaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 03-12-2003 14:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm thx, kzal voortaan beter opletten waar ik post.

Ach kheb nog een back-up dus in z'n geheel copy pasten zal wel niet hoeven.
Kvind het gewoon irritant dat meerdere die foutmelding hebben en niemand er een fatsoenlijke oplossing voor weet.

Thx voor de hulp en moving van de post
Khan