Toon posts:

Negatief deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij gebrek aan tijd om te replyen heb ik maar ff een nieuwe draad geopend. Sluit hem maar daalijk weer als ik m'n zegje gedaan heb ;)
eclame, enquete's, personeel-advertenties en dergelijke.
Oftewel: Het reclame maken voor:
Dienst(verlening).
Website's en sitecheck's
Evenementen.
Wervingsacties van welke aard dan ook.
Referrals in URL's opnemen.
Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.
Die uitleg klopt dus niet, vandaar ook mijn nieuwe draadje.
Is dit reclame voor dienstverlening? Website's? Evenementen? Wervingsacties of een referral?
Dachtutniet...
Wij willen alleen maar 1 klein draadje openen om te vieren dat TEB bijna peutertijd heeft bereikt... maar dat mag dus schijnbaar niet hier, bah!
Ik ben het falikant niet eens met jullie uitleg en roep de betrokken modjes op om iets beters te verzinnen!
Nu mag je um weer sluiten hoor :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Accepteren dat iets niet mag blijft moeilijk hè? Ik verwacht dat deze herhaling niet bijdraagt aan een positieve meningsvorming over jullie in het algemeen én de betrokken users op dit forum.

ARME AOW’er

• BensPlace
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

BensPlace

Team Elteor-Borislavj

En weet je, die MODS geven nog geeneens reply naar de overtreders ( = me)
Ja hoor ben 12 jaar oud en will geen MS op mijn pa's compu.

Shit up ja...

Maar kan nergens een reply meer doen :) leuk toch. Leden werven ? Ja goed bezig hoor Got.

BTW heb nog een geheime account op Seti.. ergens op seti.nl.

das om te pesten hoor.. 5 dec TEB 1 jaar.

Verwijderd

Topicstarter
nog 2 nachtjes slapuh :)

enne, ik heb ook geen M$ op m'n PC Ben ;)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Tjonge jonge, wat zijn jullie een stel pubers! Waar is deze postings nu goed voor? Ter meerdere eer en glorie van jezelf? Denk niet dat je nu enig begrip van wie dan ook krijgt. Realiseer jij je niet dat je door dit soort overbodige, nutteloze en beledigende postings je eigen clubje te kijk en te schande zet? Leuke gedachte voor de overige leden, die zullen er dolblij mee zijn.

Hou er rekening mee dat je een gast bent op dit forum en je je ook als zodanig dient te gedragen.

ARME AOW’er

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

Adm.Spock

Duik-Aap

Nou, Nou, Nou!

Beetje meer gemodereerd kan het ook wel gezegd worden hoor.

/me En als je niet snapt wat ik bedoel, kun je beter terug gaan naar de peuterspeelzaal!

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 03 december 2003 @ 02:45:
Tjonge jonge, wat zijn jullie een stel pubers! Waar is deze postings nu goed voor? Ter meerdere eer en glorie van jezelf? Denk niet dat je nu enig begrip van wie dan ook krijgt. Realiseer jij je niet dat je door dit soort overbodige, nutteloze en beledigende postings je eigen clubje te kijk en te schande zet? Leuke gedachte voor de overige leden, die zullen er dolblij mee zijn.

Hou er rekening mee dat je een gast bent op dit forum en je je ook als zodanig dient te gedragen.
Fijn dat je ff de vinger legt op de zere plek... Jouw soort onbegrip voor een simpel draadje is wat ons juist irriteerd aan GoT. Dit is zeer zeker niet een eenmalig incident, ik heb al veel van de wat informelere niet slecht bedoelde topics zien verdwijnen in het oneindige niets, en waarvoor? ...
Ik weet dat er regels zijn en dat die ook nageleefd moeten worden, ik vind echter dat die regels veel te strak aangestrokken worden; regels moeten niet meer zijn dan richtlijnen, niets meer, niets minder...
:)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Mijn, volgens jou, 'soort onbegrip', is geen onbegrip maar begrip voor de regels. :)

Bevallen jou de regels -die je overigens bij de aanmelding hebt geaccepteerd- niet, dan post je gewoon niet meer óf je gaat een discussie aan in het daarvoor bedoelde forum LA.

Klachten over sluiting van een topic kun je mailen naar de moderator die het slotje heeft gezet. Kom je er met hem dan nog niet uit dan zijn er nog meer wegen te bewandelen.

ARME AOW’er

Verwijderd

BensPlace schreef op 03 december 2003 @ 02:20:
En weet je, die MODS geven nog geeneens reply naar de overtreders ( = me)
Ja hoor ben 12 jaar oud en will geen MS op mijn pa's compu.

Shit up ja...

Maar kan nergens een reply meer doen :) leuk toch. Leden werven ? Ja goed bezig hoor Got.

BTW heb nog een geheime account op Seti.. ergens op seti.nl.

das om te pesten hoor.. 5 dec TEB 1 jaar.
hihih jij ook nog :D ik heb al een paar jaar een heeeeel mooi accountje bij SGI seti :D

Verwijderd

Kom op zeg...hoe oud zijn jullie nou?

Als ze zulke draadjes open moeten laten dan komen er hier per dag zo'n 20 topics over hoe goed iemand z'n subteam het wel niet doet, snap je dat dan niet?

Ach...laat ook maar...blijkbaar wil het niet doordringen...

Maar als je je ergert aan de sfeer op GoT, blijf er dan gewoon op jullie eigen forum en laat de mensen die het wel leuk vinden hier gewoon posten (zo gaat het ook bij ons, werkt perfect). Maar ga niet 6 keer een draadje openen over hoe kut het hier wel niet is, het veranderd er echt niet door en al helemaal niet als je het niet volgens de regels doet (modjes persoonlijk contacten ipv nieuw topic openen).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 07:15 ]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

subteampromotie en geflame/etc door TS en ook BensFlame.. *Topic Reported* laat maar lekker afzakken mensen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sequence op 03-12-2003 07:18 ]

Verwijderd

och toch heeft ben wel een punt er zijn ook modjes die zomaar zonder eerst maar eens de poster toestemming te vragen een topic veranderen waarna de poster weer krijgt te horen dat hij als een blad aan de boom omdraait wat zijn mening betreft.

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Sequence schreef op 03 december 2003 @ 07:18:
subteampromotie en geflame/etc door TS en ook BensFlame.. *Topic Reported* laat maar lekker afzakken mensen.
* KuuKe kan dit draadje echt niet meer als subteamreclame zien. Daarvoor staat TEB al veel te negatief in de belangstelling. :+

Lijkt me verstandig als de aapjes zich ff terugtrekken uit GoT, de zaken middels ons eigen irc-kanaal en/of ons eigen forum ff op een rijtje zetten. Dit zijn geen constructieve bijdrages, ze leiden alleen maar tot (nog) meer ergernis.....

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

@Kuuke
subteamdegredatie dan ;) maar daar is officieel nog geen beleid voor :o :+
maar idd staat TEB de laatste tijd vaker negatief in het nieuws.. beetje jammer en geen idee wat de oorzaak daarvan is eigenlijk (...of heb ik nou weer iets gemist?)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:48
Goed, na jaren en jaren normale sfeer op dit forum moet er uiteindelijk een OW of twee door mij uit worden gedeelt. OW voor Q-colective en BensPlace voor het na het 2x sluiten van een topic toch nog doorzeuren en andere redenen. Mail volgt.

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.