Bij gebrek aan tijd om te replyen heb ik maar ff een nieuwe draad geopend. Sluit hem maar daalijk weer als ik m'n zegje gedaan heb 
Is dit reclame voor dienstverlening? Website's? Evenementen? Wervingsacties of een referral?
Dachtutniet...
Wij willen alleen maar 1 klein draadje openen om te vieren dat TEB bijna peutertijd heeft bereikt... maar dat mag dus schijnbaar niet hier, bah!
Ik ben het falikant niet eens met jullie uitleg en roep de betrokken modjes op om iets beters te verzinnen!
Nu mag je um weer sluiten hoor
Die uitleg klopt dus niet, vandaar ook mijn nieuwe draadje.eclame, enquete's, personeel-advertenties en dergelijke.
Oftewel: Het reclame maken voor:
Dienst(verlening).
Website's en sitecheck's
Evenementen.
Wervingsacties van welke aard dan ook.
Referrals in URL's opnemen.
Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.
Is dit reclame voor dienstverlening? Website's? Evenementen? Wervingsacties of een referral?
Dachtutniet...
Wij willen alleen maar 1 klein draadje openen om te vieren dat TEB bijna peutertijd heeft bereikt... maar dat mag dus schijnbaar niet hier, bah!
Ik ben het falikant niet eens met jullie uitleg en roep de betrokken modjes op om iets beters te verzinnen!
Nu mag je um weer sluiten hoor