ik heb nu al meerdere malen een wd hd kapot gehad en nu ALWEER
zal ff een lijstje maken :
1,2 > vastgelopen koppen
>> 2,3 > windows en het moederbord herkende hem helemaal niet meer
>> 3,2 > bijna een kwart aan bad clusters binnen twee maanden
>> 3,2 > windows en moederbord herkende hem niet meer
>> 3,2 > zit er nu in maar als je hem na heel lange tijd wil benaderen crasht de pc
intussen een 10,2 gekocht
die gaf rare geluiden schokken klikken en tikken daar heb ik een vervangende voor gekregen en die geeft nu al ( na anderhalve maand ) al meer herrie in schokken als die andere en soms is ie zelfs weg in windows reset ie spontaan blijft ie tikken en kan de bios hem niet meer vinden
ik heb die oude hier ook nog liggen om terug te sturen maar WD tech support wou ff alle info van mij op een rijtje hebben want ik stond op nr 1 met meest terug gestuurde hd's
WEET IEMAND HOE DIT ALLEMAAL KAN ???
ik weet het niet meer hoor ik heb in ieder geval vandaag een maxtor lv17 17,3 Gb gekocht want ik moet mijn data toch ergens kwijt
zal ff een lijstje maken :
1,2 > vastgelopen koppen
>> 2,3 > windows en het moederbord herkende hem helemaal niet meer
>> 3,2 > bijna een kwart aan bad clusters binnen twee maanden
>> 3,2 > windows en moederbord herkende hem niet meer
>> 3,2 > zit er nu in maar als je hem na heel lange tijd wil benaderen crasht de pc
intussen een 10,2 gekocht
die gaf rare geluiden schokken klikken en tikken daar heb ik een vervangende voor gekregen en die geeft nu al ( na anderhalve maand ) al meer herrie in schokken als die andere en soms is ie zelfs weg in windows reset ie spontaan blijft ie tikken en kan de bios hem niet meer vinden
ik heb die oude hier ook nog liggen om terug te sturen maar WD tech support wou ff alle info van mij op een rijtje hebben want ik stond op nr 1 met meest terug gestuurde hd's
WEET IEMAND HOE DIT ALLEMAAL KAN ???
ik weet het niet meer hoor ik heb in ieder geval vandaag een maxtor lv17 17,3 Gb gekocht want ik moet mijn data toch ergens kwijt
.