ADSL on ISDN op 100 meter niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 20:37
Tja sinds vandaag kan ik in mijn kleine dorp ook internetten via ADSL.
Hiephoi feest en wat ik altijd al wilde. Nu ik echter verder las werd ik geconfronteerd met een teleurstellende mededeling. Ik reeds de diverse topics al bekeken maar heb ik nog geen antwoord gekregen op dit specifieke probleem.

Goed het probleem is dus, dat ik de beschikking kan hebben over ADSL over analoog. Het betreft alleen de Lite versie en is dus Basic en Advanced is niet mogelijk. Te ver van de centrale volgens de postcodecheck.

Bovendien is het niet mogelijk om ADSL over ISDN te nemen. Alleen analoog is dus mogelijk. Nu heb ik net een ISDN aansluiting omdat dit dus benodigd is voor bedrijfsvoering.

Goed bij de postcode check voer ik net een aangrenzende straat in, dus TC in plaats van TH. Daar is dus echt alles mogelijk!

ADSL over ISDN, ADSL over Analoog. En dit in alle mogelijke versies (Lite, Basic, Comfort en Advanced). Dit is echter maar 100 meter verwijdert van mijn huis.

Is er een enige mogelijkheid om de bureaucratische KPN over te halen zodat ik ook ADSL over ISDN kan krijgen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat dit op 100 meter moet gaan stranden.

Kan iemand mij hierover duidelijkheid verschaffen. Of is dit gewoon een kansloos iets en kan ik dus niet over ADSL beschikken (zonder dat ik een extra analoge lijn moet laten aansluiten).

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:17
ADSL over annex A is idd net iets flexibeler, en daardoor net voor jouw de beperking ;)

ISDN heeft ook de beperking van upload: G.DMT = 640k up bij ISDN, 832 bij analoog (op papier).

Kortom: Fijn, ISDN, maar niet altijd ideaal ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is er een enige mogelijkheid om de bureaucratische KPN over te halen zodat ik ook ADSL over ISDN kan krijgen. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat dit op 100 meter moet gaan stranden.
nee, als kpn dat zo besloten heeft, dan kan je hooguit misschien een zakelijke officie dsl lijn aanschaffen. Maar wellicht zit die andere straat wel op een totaal andere wijkcentrale aangesloten

[ Voor 33% gewijzigd door JvS op 03-12-2003 01:42 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• thestiffmeister
Hmpf, fijne maatschappij.....

Zit ik net nog ff te kijken. Nu blijkt gewoon dat mijn buurman die nog geen 15 meter van me af woont over als kan beschikken.

Doe maar n's een postcodecheck van 7694TH nr. 8 en die met nr. 10.

Sjezis wat een firma die KPN. Die 15 meter moet echt niet het laatste verschil uitmaken.

Ofwel die buurman van mij die kan met max. 4 Mbit downen in theorie met ADSL over ISDN. En ik kan gewoon met max 1024 over analoog maximaal downen.

Is er echt geen mogelijkheid om dit aan te kaarten??

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 00:35
Je moet er natuurlijk wel snel bij zijn. Als Lite vanaf 15 januari van 384/128 Kbit/s naar 1024/320 Kbit/s gaat, dan zal het waarschijnlijk ook niet meer mogelijk zijn ook Light te nemen.

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

De KPN heeft zo ongelofelijk veel centrales dat ze niet elke plek helemaal in detail kunnen bekijken. Als ze dit wel zouden doen zou de prijs een stuk omhoog moeten gaan aangezien er zoveel meer werk zit in het onderzoeken. Willen we liever niet denk ik? Het gros dan ten minste.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• DJSmiley
  • Laatst online: 20:17
Tja, jammer, maar helaas

Dan maar een jaartje extra belbasis betalen en analoog lijntje laten aanleggen, is nog altijd goedkoper dan inetten via 56k/isdn ;)

• thestiffmeister
kijk als het nu om 200 meter ging, okay, begrijp ik ....

Kom ik er gewoon achter dat het om 15 meter gaat.... En mijn Telefoonlijn gaat toch niet met een geheel andere weg naar de centrale die kant op. Want dat maken ze mij niet wijs.

Gewoon geen woorden voor...

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Het is geen 15 meter maar jij zit gewoon op een andere centrale.
Ik heb het zelf ook gehad de centrale van mijn buren aan de overkant (15 a 20 meter) zitten op Schiedam-Centrum en ik zit zelf op Rotterdam-Overschie. Je kan ergens op GoT een topic vinden om te kijken op welke centrale je zit en ook de afstand van die centrale. Omdat je zegt dat je alleen lite kan krijgen vermoed ik dat je afstand langer is als 4 Km. De snelheid is afhankelijk van de afstand.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

DJSmiley schreef op 03 december 2003 @ 01:41:
ISDN heeft ook de beperking van upload: G.DMT = 640k up bij ISDN, 832 bij analoog (op papier).

Kortom: Fijn, ISDN, maar niet altijd ideaal ;)
Ik heb ISDN, en kijk eens:

Trained downstream bitrate : 8064 kbps
Trained upstream bitrate : 1024 kbps

Dat loopt wel los, dus. Omdat de bandbreedte in het lage deel van het spectrum kleiner is, is vooral de upstream van G.DMT over ISDN wel storings-gevoeliger. Maar gevolgen voor de snelheid heeft dat niet.

Ook met analoge lijnen zie ik inmiddels regelmatig dat soort feestelijke waardes langskomen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 00:35
we_are_borg schreef op 03 december 2003 @ 02:13:
Je kan ergens op GoT een topic vinden om te kijken op welke centrale je zit en ook de afstand van die centrale.
Je bedoeld vast onderstaande site:
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

En als JvS zegt dat het niet kan, vergeet het dan maar :) Ik zeg: kabelgootje naar de buren leggen (je hebt waarschijnlijk alleen een 4-aderig verlengsnoer van het ISRA naar jouw huis nodig), je ISDN-aansluiting naar dat adres verhuizen; en ADSL op dat adres afnemen. Moet je wel goeie afspraken met de buurman maken, natuurlijk ;)

En anders naar de gemeente om je huis om te laten nummeren naar 8a of zo :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Ik denk gewoon een grensgevalletje wat voor jou nadelig uitpakt.
Maar ergens moet een grens getrokken worden, vergelijk het maar met een bekeuring voor max snelheid.

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 15:08
we_are_borg schreef op 03 december 2003 @ 02:13:
Het is geen 15 meter maar jij zit gewoon op een andere centrale.
Ik heb het zelf ook gehad de centrale van mijn buren aan de overkant (15 a 20 meter) zitten op Schiedam-Centrum en ik zit zelf op Rotterdam-Overschie. Je kan ergens op GoT een topic vinden om te kijken op welke centrale je zit en ook de afstand van die centrale. Omdat je zegt dat je alleen lite kan krijgen vermoed ik dat je afstand langer is als 4 Km. De snelheid is afhankelijk van de afstand.
En die centrale check werkt geeneens altijd goed. Ik woon in Wilp (GLD) en heb als postcode 7384. Nu zegt de centralecheck dat ik op de centrale van Wilp zit en dus geen adsl kan aanvragen. Maar KPN postcode check geeft wel degelijk aan dat ik per december 2003 ADSL kan aanvragen. Oftewel ik kijken naar ADSL realisering in dichtsbijzijnde plaatsen... blijkt dat ze in klarenbeek per december 2003 wel ADSL krijgen...
Kan ook wel kloppen... Wilp tel.nrs. beginnen met 0571 en klarenbeek tel.nrs. beginnen met 055 (en ons tel.nr. begint ook met 055)

Moraal: centralecheck is ook niet altijd helder en weet het ook niet altijd.

- Ruud

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:45
Misschien dom idee, maar gewoon de aansluiting delen met de buurman? (wireless) routertje ertussen. Probleem opgelost?? En als die niet wil internetten sluit je alleen een modem bij hem aan, tegen een kleine vergoeding.

• bjck
  • Laatst online: 03-01 20:09
jantje112 schreef op 03 december 2003 @ 12:38:
Misschien dom idee, maar gewoon de aansluiting delen met de buurman? (wireless) routertje ertussen. Probleem opgelost?? En als die niet wil internetten sluit je alleen een modem bij hem aan, tegen een kleine vergoeding.
Idd gewoon beetje creatief doen, denk dat als je kpn wilt gaan bellen/mailen/faxen kortom overhalen om die 15 meter ben je denk lang bezig.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:08

Pimmuz

Roar

Van Schoolstraat 2 - 32 KLOOSTERHAAR NL
Naar Balderhaarweg 1 - 7 KLOOSTERHAAR NL
Afstand 3,9 km.
Reisduur 00:10

Op beide 7694TH 8-10 krijg je dat ik ga er dus vanuit dat je op de zelfde centrale zit als je buurman...

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:07

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Die centrale check is idd niet betrouwbaar.

Je kunt veel beter even naar het KPN tooltje op zoek. Het heet iets van divebi ofzo.

Dit programma is eigenlijk bedoelt om de kosten te berekenen van het aanleggen van een telefoonlijn of digistream verbinding naar je huis.
Maar dit programma weet ook op welke centrale je werkelijk zit aangesloten, terwijl de postcodecheck van die link er nogal eens naast zit.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Zou je de Volledige correcte naam van dat proggie kunnen vinden?

thnx alvast kgaat zelf ook ff zoeken :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

thestiffmeister schreef op 03 december 2003 @ 02:01:
kijk als het nu om 200 meter ging, okay, begrijp ik ....

Kom ik er gewoon achter dat het om 15 meter gaat.... En mijn Telefoonlijn gaat toch niet met een geheel andere weg naar de centrale die kant op. Want dat maken ze mij niet wijs.

Gewoon geen woorden voor...
Er moet toch ergens een grens zijn? Of was het wel goed als jij het wel kon krijgen en de buurman niet? Er is gewoon een grens getrokken en jij mag het niet krijgen, pech gehad, maar niet iets uit de catagorie "geen woorden voor" ofzo hoor. Dat jij dat vindt is wat anders, want het is nu voor jou nadelig, maar wat als jij het wel mag, dan mogen jouw buren weer niet, of moeten die dan ook, want jij mag het tenslotte ook.. En daarnaast, en daarnaast en daarnaast? Hoe lang moet je doorgaan? Dat doen ze dus niet en dus is er een grens.. En die valt voor jou nadelig uit blijkbaar

Verwijderd

Waarom bel je niet even naar KPN? Die kan je vast meer hierover vertellen.

Hier loopt toch iedereen te gissen.. misschien zitten er bugs in die postcode check.

Owja.. en mocht je het niet krijgen gewoon iets regelen met je buurman zoals eerder vermeld :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 13:40 ]

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

JvS kan KPN op z'n minst niet een simpele reden geven voor die 15meter verschil?

Volgens centrale test van spike is het 3,9km en allebei zelfde centrale

Ik vind het mierengeneuk maarja dat zijn we ondertussen wel gewend van KPN

• NoE
  • Laatst online: 27-04 09:43

NoE

Que?

Zelf heb ik ook dat probleem, ik zit 3023 meter verwijderd vanaf de centrale.

tot 3000 meter wordt alles aangeboden, vanaf 3000 meter alleen de eerste optie bij demon.

Het is vaag dat vanaf de 3000 meter gelijk alle opties verdwijnen en niet naarmate de afstand.

Ik hoef niet eens de zwaarste, ik ben al blij met 2048/1024 of desnoods 1024/512 als ik maar van die chello afben.

We love the smell of innovation in the morning!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

juaNto schreef op 03 december 2003 @ 14:14:
JvS kan KPN op z'n minst niet een simpele reden geven voor die 15meter verschil?

Volgens centrale test van spike is het 3,9km en allebei zelfde centrale

Ik vind het mierengeneuk maarja dat zijn we ondertussen wel gewend van KPN
"de afstand is te groot".. Waarom is het mierenneuken? Het is gewoon een grens stellen. Wat als jij het wel mag, dan mogen jouw buren weer niet, of moeten die dan ook, want jij mag het tenslotte ook.. En daarnaast, en daarnaast en daarnaast? Hoe lang moet je doorgaan?

Of is het allemaal maar mierenneuken en moeten ze maar overal adsl leveren en dan maar kijken of het lukt en dan allemaal slechte verbindingen hebben en een imago dat adsl niet stabiel is?

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

NoE dit gaat wel over KPN ADSL en aan de specs te zien jij opnoemt heb je het over bbned :)

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

JvS schreef op 03 december 2003 @ 15:58:
[...]

"de afstand is te groot".. Waarom is het mierenneuken? Het is gewoon een grens stellen. Wat als jij het wel mag, dan mogen jouw buren weer niet, of moeten die dan ook, want jij mag het tenslotte ook.. En daarnaast, en daarnaast en daarnaast? Hoe lang moet je doorgaan?

Of is het allemaal maar mierenneuken en moeten ze maar overal adsl leveren en dan maar kijken of het lukt en dan allemaal slechte verbindingen hebben en een imago dat adsl niet stabiel is?
:)

Vooral dat laatse stuk ben 100% met je eens maar is dit dan gewoon z'n extreem geval?! 15meter misschien moet ik het maar gewoon gelevon dat KPN het doet voor ons eigen bestwil en om de stabiliteit van adsl te garanderen

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:54

Wokschotel

Op 6 wielen

Extra analoge lijn aanvragen en daar ADSL op aanvragen? Da's volgens mij de enige (en niet zo'n hele dure) mogelijkheid.

[ Voor 38% gewijzigd door Wokschotel op 03-12-2003 16:23 ]

• jogiebeer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-03-2025

jogiebeer

Fencing is fun,

KPN kan het inderdaad leuk vertellen. Ben verhuist in dezelfde stad, heb/had ISDN met ADSL basic. Zowel KPN als mijn provider zeggen dat alles weer technisch voor elkaar is en nu blijk ik 6,9 km van de centrale te wonen en dan kan ADSL van KPN niet. Nu blijken buren die fysiek 15 meter naast mij wonen maar 1,5 km van dezelfde centrale zitten en die hebben zonder problemen ADSL. Dus wat dat betreft zijn de wegen van KPN en zo ook hun postcodecheck echt ondoorgrondelijk.

Jogies Specs or Jogies my tweaks specs

• NoE
  • Laatst online: 27-04 09:43

NoE

Que?

juaNto schreef op 03 december 2003 @ 15:58:
NoE dit gaat wel over KPN ADSL en aan de specs te zien jij opnoemt heb je het over bbned :)
Mijn andere topic werdt gesloten vanwege dit lopende topic.

in principe zit ik met hetzelfde probleem zij het met een andere provider.

We love the smell of innovation in the morning!

• thestiffmeister
Nou vandaag gebeld...met die bureaucratische shit daaroo...

Inderdaad we zitten op dezelfde centrale zoals werd opgemerkt. Na moeilijk doen kwamen ze op de proppen dat het inderdaad dezelfde kabels zijn waar ook ik op ben aangesloten.

Dus laten we duidelijk zijn: Zelfde centrale, zelfde kabel en loopt langs dezelfde weg naar de centrale toe.

Dus die 20 meter vind ik werkelijk belachelijk.
Tja zeiden ze bij de klantenservice. Dat vinden wij ook maar wij kunnen er niets aan doen. Je moet maar n's regelmatig de postcode check doen. Want de komende tijd staat er veel te gebeuren in ADSL land. Want het wordt allemaal veel beter. Alsof ze dan mij in een keer wel toelaten.

Met de vraag wat ik kon doen zeiden ze. Je moet maar een analoge lijn laten aansluiten. Met welke pakket? Belbasis a 18 Euro per maand.

En dan kan ik nog maar op Lite internetten voor een behoorlijk bedrag per maand. Terwijl die buurman alle mogelijke snelheden kan internetten met ISDN die aan dezelfde centrale is aangesloten met de zelfde kabel langs dezelfde weg.

20 meter jongens..... Een klein verschil maar enorm verschil voor je kosten c.q. snelheid.

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

NoE schreef op 03 december 2003 @ 16:51:
[...]

Mijn andere topic werdt gesloten vanwege dit lopende topic.

in principe zit ik met hetzelfde probleem zij het met een andere provider.
Sorry had niet gezien dat jij dat was :S

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

thestiffmeister schreef op 03 december 2003 @ 17:09:
Nou vandaag gebeld...met die bureaucratische shit daaroo...

Inderdaad we zitten op dezelfde centrale zoals werd opgemerkt. Na moeilijk doen kwamen ze op de proppen dat het inderdaad dezelfde kabels zijn waar ook ik op ben aangesloten.

Dus laten we duidelijk zijn: Zelfde centrale, zelfde kabel en loopt langs dezelfde weg naar de centrale toe.

Dus die 20 meter vind ik werkelijk belachelijk.
Tja zeiden ze bij de klantenservice. Dat vinden wij ook maar wij kunnen er niets aan doen. Je moet maar n's regelmatig de postcode check doen. Want de komende tijd staat er veel te gebeuren in ADSL land. Want het wordt allemaal veel beter. Alsof ze dan mij in een keer wel toelaten.

Met de vraag wat ik kon doen zeiden ze. Je moet maar een analoge lijn laten aansluiten. Met welke pakket? Belbasis a 18 Euro per maand.

En dan kan ik nog maar op Lite internetten voor een behoorlijk bedrag per maand. Terwijl die buurman alle mogelijke snelheden kan internetten met ISDN die aan dezelfde centrale is aangesloten met de zelfde kabel langs dezelfde weg.

20 meter jongens..... Een klein verschil maar enorm verschil voor je kosten c.q. snelheid.
je buurman kan ook alleen lite+basic (beide op PSTN/ISDN)

maar ik snap dat het vervelend is gaat om principie toch

• thestiffmeister
Hey Mensen, kan ik nog iets doen? Heeft er iemand een nr. van die KPN waar ik mijn beklach kan doen en waar ze misschien eventueel wel luisteren. Of is het motto: Jammer Joh, je kan het shaken.

Weet iemand b.t.w hoe het zit met het belbudget abonnement?

En er staat op de kpn-site zoiets als: In combinatie met ISDN wordt belbudget niet aangeboden. Geldt dit ook indien ik mijn bestaande ISDN op belbasis ga houden en de extra analoge lijn op belbudget a 9,00 euro ga gooien. Is het feitelijk onafhankelijk van elkaar, dus geen combinatie. Want ik heb dan een combinatie van analoog met ISDN.

Nog een vraagje:

Indien ik dus een extra analoge lijn laat aansluiten a 46,58 euro. Kan dit dan over de bestaande ISDN kabel (waarvan 2 aders niet gebruikt worden). Of moet er een geheel nieuwe kabel getrokken worden naar de centrale?

• thestiffmeister
De bedoeling is dan: ADSL over de analoge kabel met belbudget.

Maar goed dat is, natuurlijk wel duidelijk.

Verwijderd

Ik heb ADSL fast (2048/640 Kbit/s) over een ISDN lijn en haal de maximum snelheid ook. Ik heb dit abbonement 2 jaar geleden afgesloten meteen nadat het aangelegd werd (toen nog 1024/256 Kbit/s). Kijk ik nu bij KPN in de postcode check dan kan ik slechts een Lite abbo krijgen. Mijn buurman (100m verderop) heeft vier maanden geleden ADSL aan laten leggen en kon ook slechts de Lite krijgen.
Ik twijfelde vorig jaar om over te stappen naar BBned en deze wilden slechts een 512 Kbit/s downstream abbo verstrekken op mijn aansluiting.
Volgens hun zit ik zo'n 3300 meter van de centrale.

Het is dus volgens mij geen zaak van technische mogelijkheden. De aanbieders willen zichzelf behoeden voor klachten van klanten.

Ik ben benieuwd of ik vanaf 15 januari de 4 Mbit/s haal?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

thestiffmeister schreef op 03 december 2003 @ 18:21:
Hey Mensen, kan ik nog iets doen? Heeft er iemand een nr. van die KPN waar ik mijn beklach kan doen en waar ze misschien eventueel wel luisteren. Of is het motto: Jammer Joh, je kan het shaken.
Waar wil je over klagen dan? kpn is helemaal gerechtigd om zelf regels te bepalen over waar ze wel en geen adsl leveren. Anders kies je toch voor BBned of Versatel ofzo? Of kan je dat niet krijgen? Ga je dan daar ook klagen dat ze je centrale niet beschikbaar hebben gemaakt? :). Die regels zijn zo gesteld omdat er vele duizenden adsl aansluitingen per week bijkomen, het is ondoenlijk om die allemaal helemaal handmatig te bekijken en verwerken, daarom wordt het land in stukken opgedeeld waar wel en niet geleverd wordt. Dat is vast burocratisch, maar het is wel de meest efficiente manier om te bepalen waar je wel en niet kan leveren. Ik denk dat adsl door alles met de hand te bekijken duurder wordt. Het staat ze nogmaals vrij om zelf te kijken waar ze wel of niet leveren.

Maareh, als je ergens niet tevreden over bent, is dit je beste kans:

KPN Telecom Klantenreakties
Antwoordnummer 10274
5600 VB Eindhoven

Daar wordt je vraag net zo serieus genomen als jij overkomt, maar naar adsl kan je echt werkelijk fluiten. Je kan dan dit antwoord verwachten:
http://www.oranjekever.nl/briefkpn.htm
"KPN wijkt in GEEN geval af van deze afstandseis, om te voorkomen dat ADSL niet de kwaliteit biedt die ervan verwacht mag worden. KPN wil de kwaliteit van de dienst waarborgen en de klant altijd de snelheid bieden waarvoor wordt betaald."
Weet iemand b.t.w hoe het zit met het belbudget abonnement?
Daar kan je gewoon adsl op krijgen, zoals ook op kpn.com te lezen is.
Indien ik dus een extra analoge lijn laat aansluiten a 46,58 euro. Kan dit dan over de bestaande ISDN kabel (waarvan 2 aders niet gebruikt worden). Of moet er een geheel nieuwe kabel getrokken worden naar de centrale?
gewoon de ongebruikte aders, dat is namelijk helemaal geen isdn kabel, maar gewoon een dubbele telefoonkabel.

[ Voor 13% gewijzigd door JvS op 03-12-2003 20:51 ]

• thestiffmeister
Nou dat wordt dan maar een Belbudget abonnement van 9 euro met de analoge aansluiting in samenwerking met ADSL. Tja dat de laatste 20 meter op 3,9 kilometer zoveel zegt, hmpf. Maar goed, zit helaas dus niets op begrijp ik wel.

In ieder geval bedankt voor de vele reacties. Ik zal dit dan maar overwegen.

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Knip-schaar-knip
Door juaNto - Wednesday 03 December 2003 09:45

KPN wil liever geen massa storingen/problemen door overbelasting van het netwerk vandaar dat ze gewoon streng zijn in wie en hoe ze die gene aansluiten ivm het abbo...

JvS Ik moet je nogmaals gelijk geven :+ over het feit dat ieder huis. aansluiting, lijn, centrale verschillind is.

Kpn zal er vast een goede reden voor hebben om deze meneer alleen op die manier aan te willen sluiten...
Pagina: 1