Ik heb een adsl abbo bij planet via kpn adsl (voormalig mxstream). Ik heb ruim 2 maanden voordat mijn jaarabbo verlengt zou worden heb ik aan planet internet doorgegeven mijn adsl abbo te willen opzeggen. Dat verliep allemaal prima. Kreeg een brief thuisgestuurd met de bevestiging dat mijn adsl abbo op 1-12-2003 zal worden beeindigd conform de algemene voorwaarden van planet. Nu is het dus al 3-12-2003 en ik heb nog steeds een verbinding. Planet opgebeld en die zeggen dat er vertragingen zijn met het migreren van de lijn. Nu heb ik ook al een nieuwe aanvraag bij Surfsnel Adsl via bbned opgestuurd met een kopie van de brief die ik van planet had gekregen zodat ze meteen op 2 december te werk konden gaan. Maar nu kan dat dus niet?
Hoe lang kan dit duren en bij wie kan ik terecht om te vragen hoelang dit gaat duren? Kan bbned opeisen dat de lijn adsl vrij moet zijn omdat dat in de brief staat? Kunnen zij toch al het administratieve gedeelde opstarten? Ik wou zo min mogelijk downtime hebben maar dit begint volgens mij er somber uit te zien als ze vertragingen hebben.
Belangrijk is de zgn " sloop" brief van KPN, die krijg je als je isp het aan KPN heeft doorgegeven.
Hierin staat vermeld de adsl afsluitdatum, die datum moet/kan je wel aanhouden.
Je zou eventueel KPN kunnen bellen, zij kunnen zien of je isp al een sloopopdracht heeft gegeven, succes!
Hierin staat vermeld de adsl afsluitdatum, die datum moet/kan je wel aanhouden.
Je zou eventueel KPN kunnen bellen, zij kunnen zien of je isp al een sloopopdracht heeft gegeven, succes!
[ Voor 26% gewijzigd door dolby op 03-12-2003 06:51 ]
Verwijderd
Ook ik had een abo bij Planet. Die van mij zouden ze op 1-11-2003 afsluiten maar wegens een achterstand (het zal wel druk zijn met afsluitingen
) zou het e.e.a. wat langer duren. 3 dagen geleden is dus eindelijk alles afgesloten en heb ik de brief van KPN ook binnen dat ze per 5 dec. mxstream eraf gaan gooien. Het mooie is wel dat ik een nota kreeg van planet voor de maand november. Her bedrag op de nota bedroeg maarliefst 0,00 euro.