Ik heb dus een Antec SX1030BEC midi-tower met een Antec PP-303X 300watt voeding. Nu is er niets mis met die voeding, na 3 jaar gaat ie nog prima mee maar ik heb net een P4 setje gekocht en dat gaat dus niet werken met deze ATX 2.01 compliant voeding. (De vierkante P4 connector ontbreekt).
Ik had wel de nodige research gedaan op de Antec site maar ik had mijn PP-303X verward met de PP-303PX die wel P4 compliant is.
Stom, anders had ik wel op de HCC een andere voeding meegenomen.
Nu is mijn vraag.. wat voor andere voeding zou ik kunnen nemen? Een Antec Truepower? Of gewoon een goedkopere AOpen 300~400watt Ultra Quiet? Zoveel hangt er niet aan mijn PC dus een 550 watt voeding lijkt me een beetje overdreven
Ik zou graag een Antec voeding willen hebben maar ik heb weinig zin om die te bestellen. Het liefst rijd ik straks even naar Mycom om daar een AOpen voedinkje te halen o.i.d.
Mijn vraag is eigenlijk.. hebben die PSU allemaal generic afmetingen conform bepaalde standaarden en zullen andere Enermax, Antec, AOpen etc etc voeding allemaal passen in mijn kast? Of is het nog passen en meten geblazen?
Ik had wel de nodige research gedaan op de Antec site maar ik had mijn PP-303X verward met de PP-303PX die wel P4 compliant is.
Nu is mijn vraag.. wat voor andere voeding zou ik kunnen nemen? Een Antec Truepower? Of gewoon een goedkopere AOpen 300~400watt Ultra Quiet? Zoveel hangt er niet aan mijn PC dus een 550 watt voeding lijkt me een beetje overdreven
Mijn vraag is eigenlijk.. hebben die PSU allemaal generic afmetingen conform bepaalde standaarden en zullen andere Enermax, Antec, AOpen etc etc voeding allemaal passen in mijn kast? Of is het nog passen en meten geblazen?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)