[Win XP] Map toevoegen in deze computer venster.

Pagina: 1
Acties:

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zit met het volgende probleem. Ik wil graag enkele mappen toevoegen onder de mappen Gedeelde Documenten en Documenten van fam. Jensma. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~k.jensma/naamloos2.JPG

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Omweg: nieuw account maken en je hebt weer een nieuwe map met "Documenten van $username"

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Klik het icoon aan en maak een nieuwe map aan. Als dit niet lukt heb je als gebruiker denk ik te weinig rechten. Log dan in als Administrator.

[ Voor 52% gewijzigd door Guardian Angel op 03-12-2003 00:12 ]

ARME AOW’er

• HGJ
  • Niet online
Omweg: nieuw account maken en je hebt weer een nieuwe map met "Documenten van $username"
Dat zou kunnen ja, alleen is het nogal omslachtig. Het gaat nl. om vijf mappen.
Klik het icoon aan en maak een nieuwe map aan.
Zo makkelijk gaat dat helaas niet. Iemand anders met een andere suggestie?

[ Voor 22% gewijzigd door HGJ op 03-12-2003 00:13 ]

• HGJ
  • Niet online
Iemand anders nog een idee? Het moet vast wel kunnen lijkt me.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Mag ik een tegenvraag stellen? Welke van de oplossingen lukte niet? Mijn kipsimpele oplossing werkt hier gewoon op XP-Home en in Professional.

Krijg je meldingen op het scherm?

[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 03-12-2003 21:54 ]

ARME AOW’er

• HGJ
  • Niet online
Mag ik een tegenvraag stellen? Welke van de oplossingen lukte niet? Mijn kipsimpele oplossing werkt hier gewoon op XP-Home en in Professional.

Krijg je meldingen op het scherm?
Wat bedoel je precies met het icoon aanklikken? Bedoel je gewoon het icoontje van de map van Gedeelde documenten? Die geeft verder geen mogelijkheid om een tweede map aan te maken. Zou je die oplossing misschien wat toe kunnen lichten?

Ik ben trouwens wel Administrator.

[ Voor 5% gewijzigd door HGJ op 03-12-2003 21:58 ]

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:15
hij bedoel gewoon in de lege witte ruimte naast een icoon :) rechter muis knopje, nieuw , map

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MewBie schreef op 03 december 2003 @ 22:02:
hij bedoel gewoon in de lege witte ruimte naast een icoon :) rechter muis knopje, nieuw , map
Probeer dat maar eens dan ;). Vind het wel een interessante vraag eigenlijk.

edit: Eerste hit op google als je zoekt naar add folder to my computer, maar das wel een gedoe zeg, zou ik er niet voor over hebben. Vind het niet zo nuttig.

[ Voor 30% gewijzigd door Mike Jarod op 03-12-2003 22:11 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

GuardianAngel schreef op 03 december 2003 @ 00:10:
Klik het icoon aan en maak een nieuwe map aan. Als dit niet lukt heb je als gebruiker denk ik te weinig rechten. Log dan in als Administrator.
TS wil een directory aanmaken onder Deze Computer...
Niet een subdirectory.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Aha, maar dat zegt hij dus niet.... 'ONDER de mappen etc...'. wat in de structuur van directories dus een sub is.

In dat geval is het een ander verhaal.

ARME AOW’er

• HGJ
  • Niet online
Aha, maar dat zegt hij dus niet.... 'ONDER de mappen etc...'. wat in de structuur van directories dus een sub is.

In dat geval is het een ander verhaal.
Idd, dat bedoel ik. De mappen moeten naast, of ipv de map Gedeelte Documenten komen staan.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Het blijkt zonder een trukendoos open te trekken onmogelijk en eigenlijk, omdat dit me nu al een dagje echt dwars gaat zitten (ja ja) ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de reden en het waarom persé daar.

Met die kennis erbij kan het 'probleem'misschien wel anders worden opgelost en toch hetzelfde worden bereikt al is het niet in de specifieke map 'my computer'.

ARME AOW’er

Pagina: 1