Ik zit met het volgende probleem. Ik wil graag enkele mappen toevoegen onder de mappen Gedeelde Documenten en Documenten van fam. Jensma. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?
Omweg: nieuw account maken en je hebt weer een nieuwe map met "Documenten van $username"
Klik het icoon aan en maak een nieuwe map aan. Als dit niet lukt heb je als gebruiker denk ik te weinig rechten. Log dan in als Administrator.
[ Voor 52% gewijzigd door Guardian Angel op 03-12-2003 00:12 ]
ARME AOW’er
Dat zou kunnen ja, alleen is het nogal omslachtig. Het gaat nl. om vijf mappen.Omweg: nieuw account maken en je hebt weer een nieuwe map met "Documenten van $username"
Zo makkelijk gaat dat helaas niet. Iemand anders met een andere suggestie?Klik het icoon aan en maak een nieuwe map aan.
[ Voor 22% gewijzigd door HGJ op 03-12-2003 00:13 ]
Mag ik een tegenvraag stellen? Welke van de oplossingen lukte niet? Mijn kipsimpele oplossing werkt hier gewoon op XP-Home en in Professional.
Krijg je meldingen op het scherm?
[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 03-12-2003 21:54 ]
ARME AOW’er
Wat bedoel je precies met het icoon aanklikken? Bedoel je gewoon het icoontje van de map van Gedeelde documenten? Die geeft verder geen mogelijkheid om een tweede map aan te maken. Zou je die oplossing misschien wat toe kunnen lichten?Mag ik een tegenvraag stellen? Welke van de oplossingen lukte niet? Mijn kipsimpele oplossing werkt hier gewoon op XP-Home en in Professional.
Ik ben trouwens wel Administrator.
[ Voor 5% gewijzigd door HGJ op 03-12-2003 21:58 ]
hij bedoel gewoon in de lege witte ruimte naast een icoon
rechter muis knopje, nieuw , map
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Probeer dat maar eens danMewBie schreef op 03 december 2003 @ 22:02:
hij bedoel gewoon in de lege witte ruimte naast een icoonrechter muis knopje, nieuw , map
edit: Eerste hit op google als je zoekt naar add folder to my computer, maar das wel een gedoe zeg, zou ik er niet voor over hebben. Vind het niet zo nuttig.
[ Voor 30% gewijzigd door Mike Jarod op 03-12-2003 22:11 ]
TS wil een directory aanmaken onder Deze Computer...GuardianAngel schreef op 03 december 2003 @ 00:10:
Klik het icoon aan en maak een nieuwe map aan. Als dit niet lukt heb je als gebruiker denk ik te weinig rechten. Log dan in als Administrator.
Niet een subdirectory.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Aha, maar dat zegt hij dus niet.... 'ONDER de mappen etc...'. wat in de structuur van directories dus een sub is.
In dat geval is het een ander verhaal.
ARME AOW’er
Idd, dat bedoel ik. De mappen moeten naast, of ipv de map Gedeelte Documenten komen staan.Aha, maar dat zegt hij dus niet.... 'ONDER de mappen etc...'. wat in de structuur van directories dus een sub is.
Het blijkt zonder een trukendoos open te trekken onmogelijk en eigenlijk, omdat dit me nu al een dagje echt dwars gaat zitten (ja ja) ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de reden en het waarom persé daar.
Met die kennis erbij kan het 'probleem'misschien wel anders worden opgelost en toch hetzelfde worden bereikt al is het niet in de specifieke map 'my computer'.
Met die kennis erbij kan het 'probleem'misschien wel anders worden opgelost en toch hetzelfde worden bereikt al is het niet in de specifieke map 'my computer'.
ARME AOW’er
Pagina: 1