Toon posts:

nog iemand problemen met SUPERWEB???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ZEG het, roep het voort, wat the hell is going on with SUPERWEB???:(:(:(

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 07:30

damswer

mSW - LU since 2005

telefoon rekening misschien niet betaald??

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

Superweb is down ;(

Tenminste ik hoop niet dat ze failliet zijn, dan spring ik uit het raam hoor :P

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 13:18
Sinds gistermiddag is het voor mij niet gelukt om verbinding te maken.
Je bent dus niet de enige. :(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Dankzij het geweldige!!! idee om apparatuur te verplichten dat cybercrime tegengaat, kan niemand meer het hooft boven water houden.

En dan bedoel ik dus de (flat)-Free providers.

Quickonline zou dus vroeg of laat de pijp uit gaan, en nu chello.

Hierna Zonnet, en 12move en al die andere providers.

Tip: Neem een Demon accountje voor 35,- per maand ofzo.
Demon roelt!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Nadat hij het bij mij ook sinds gisteren niet gedaan heeft, gaat het nu toch weer goed.

Ik baal wel enigszins want na die rare foutmeldingen van ze en nadat hier geruchten gingen dat sw failliet was heb ik de bank opdracht gegeven het geld dat ze net 3 dagen geleden hadden afgeschreven, weer terug te storten. Ook heb ik superweb zo'n rode kaart gestuurd waarop staat dat je de machtiging ongedaan wil maken. Nou ja, daar ga ik dan maandag wel achteraan, kijken of ik het ongedaan kan maken :( |:(

Ben in ieder geval wel blij dat ze weer terug online zijn, alles is beter dan een kpn rekening van 600 piek.

Superweb mag dan traag zijn, tsjettuh gaat in ieder geval best goed ermee :7

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Pagina: 1