Ik heb sinds kort een Sitecom 11 mbit acces point en een pc card voor me laptop.
Wl-011 v2 is de naam van de pc card.
Nu heb ik op dat accespoint gewoon 4 pc's via draad verbonden en dat werkt prima. Ook met ons ADSL.
Nu wou ik dus de laptop verbinden via een wireless accespoint.
Dus alles gedaan volgens het boekje.
Nu heb ik dus wel verbinding met het accespoint, maar ik krijg op geen manier de laptop in ons thuisnetwerk, en kan dus ook niet draadloos internetten bijv.
IK heb echt al van alles geprobeerd, maar weet het nu echt niet meer.
De handleiding zegt dat je als ip 192.168.1.1 moet invullen, maar aangezien dat niet werkt heb ik gewoon dhcp aangezet net als met de bedrade pc's. Dat schijnt ook niet te helpen. Ik heb trouwens de encryptie nog niet aangezet.
Kan iemand mij hiermee helpen??
Wl-011 v2 is de naam van de pc card.
Nu heb ik op dat accespoint gewoon 4 pc's via draad verbonden en dat werkt prima. Ook met ons ADSL.
Nu wou ik dus de laptop verbinden via een wireless accespoint.
Dus alles gedaan volgens het boekje.
Nu heb ik dus wel verbinding met het accespoint, maar ik krijg op geen manier de laptop in ons thuisnetwerk, en kan dus ook niet draadloos internetten bijv.
IK heb echt al van alles geprobeerd, maar weet het nu echt niet meer.
De handleiding zegt dat je als ip 192.168.1.1 moet invullen, maar aangezien dat niet werkt heb ik gewoon dhcp aangezet net als met de bedrade pc's. Dat schijnt ook niet te helpen. Ik heb trouwens de encryptie nog niet aangezet.
Kan iemand mij hiermee helpen??