Ok,
Ik heb dus een Compaq Proliant 800 (Pentium PRO versie) staan waarvan ik de dual processor optie wil kunnen gebruiken met Win 2K.
Na veel zoeken bleek dat ik in ieder geval het softpaq genoemd in het onderwerp nodig heb.
iig is het verstandig om die er eerst overheen te gooien voordat je ook maar verder gaat.
nu weet ik dat hij te verkrijgen zou moeten zijn op...
ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp19501-20000/
en dan het bestand sp19619.exe.
Deze server ondersteunt anonymous login (hierom lijkt het mij geen ware
) maar....
ik krijg het bestand niet te pakken. hij wil niet (ok ok misschien heel traag) de download opstarten.
gebruikte apps om te ftp-en:
IExplore.exe (via de site van hp zelf)
Windows Commander
wsFTP (of zoiets)
CuteFTP
Linux Debian server (2 verschillende met 2 verschillende IP/ISP/Verbindingen
Gezocht voor andere lokaties met:
Google (ook in de discussie groepen)
Is er iemand die in een oud grijs verleden deze softpaq gedownload heeft bij compaq zelf of elders hem getest heeft en bereid is mij dat bestand met behulp van een link waarin niet de url ftp.compaq.com voorkomt toe te doen komen
Ik heb dus een Compaq Proliant 800 (Pentium PRO versie) staan waarvan ik de dual processor optie wil kunnen gebruiken met Win 2K.
Na veel zoeken bleek dat ik in ieder geval het softpaq genoemd in het onderwerp nodig heb.
iig is het verstandig om die er eerst overheen te gooien voordat je ook maar verder gaat.
nu weet ik dat hij te verkrijgen zou moeten zijn op...
ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp19501-20000/
en dan het bestand sp19619.exe.
Deze server ondersteunt anonymous login (hierom lijkt het mij geen ware
ik krijg het bestand niet te pakken. hij wil niet (ok ok misschien heel traag) de download opstarten.
gebruikte apps om te ftp-en:
IExplore.exe (via de site van hp zelf)
Windows Commander
wsFTP (of zoiets)
CuteFTP
Linux Debian server (2 verschillende met 2 verschillende IP/ISP/Verbindingen
Gezocht voor andere lokaties met:
Google (ook in de discussie groepen)
Is er iemand die in een oud grijs verleden deze softpaq gedownload heeft bij compaq zelf of elders hem getest heeft en bereid is mij dat bestand met behulp van een link waarin niet de url ftp.compaq.com voorkomt toe te doen komen