Toon posts:

Zilver look CD / CDRW / DVDRW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik zoek voor mijn zilver QBIC een zilver look CDRW en of DVD speler maar kan dus weinig tot niks vinden. Zijn er mensen die mij kunnen helpen aan deze info??

Genoeg zwarten maar zilver styling niets :|

Thanks..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 22:20 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Ik dacht dat AOpen een cdrw had met naast een wit , zowel een zwart als zilver frontje extra erbij. Maar dat weet ik niet zeker meer. :)
Ze bestaan dus wel.

Anders kan je altijd nog een spuitbus nemen en voorzichtig een dun aantal laagjes erop aanbrengen. :)

Senile! Senile Oekaki

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lian-Li heeft een paar verschillende frontjes voor bepaalde CD/DVD lezers/branders:
http://www.lian-li.com/pr...hp?action=viewPrd&pcid=69 (brakke site, ja)
Zie ook de Pricewatch hiero: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/61

Succes met de verdere zoektocht :)

Verwijderd

www.gistron.com
bij dvd-spelers staat er 1 ofzo en bij cdrw staan er ook wat.

succes

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 18:35
BalusC heeft het net over LianLi maar een andere fabrikant van alu kasten maakt anders ook alu frontjes voor opticals.Te weten Coolermaster.Je kan kiezen tussen zwart en zilver uitvoering.

Ik heb toevallig vorige week nog ff lopen prutsen bij een kameraad van mij, om daar twee van die frontjes erop te plakken.In ieder geval was er eentje over een Nec 1300A dvd brander, en dat liep gesmeerd.

FF rommelen in me bakkie(heb er twee liggen voor me nieuw config) type is: AFP-U02 dat is de zwarte, de zilveren zal dan wel AFP-U01 zijn gok ik B)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, daar heb je gelijk in. Ze zijn overigens ook te zien in de door mij aangehaalde pricewatch link ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanks allemaal.

Ik heb zelf mogelijk cd en dvd gevonden van matsumi zilver look.

Ga wel eens verder goed alles bekijken.
Pagina: 1