Toon posts:

SUPERWEB weer foute boel!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:(Ik heb vanaf vannacht tientallen keren in proberen te bellen op SUPERWEB. Gaat niet dus.Het HELPdesknummer is "wegens een technische storing" NIET bereikbaar.
Begin dit jaar was ik al 4 maanden , dus 140 gulden aan SUPERWEB kwijt voor NIETS: GEEN CONTACT te maken. Is het nu weer raak???Ze hebben net weer 105 gulden van mijn bank geincasseerd en nu..........?????
Wie heeft ook problemen?:(:(:(

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 07:30

damswer

mSW - LU since 2005

jips, ik dus ook... en de snelheid is ook niet normaal. Ik wil weer de 0800 trug!

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

ik ben bang dat superweb voorbij is. :(

Verwijderd

trapt ie er nog 2 keer in ook :9

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 11:45

me1299

$ondertitel

Je spapt toch niet 2x in dezelfde stront? |:( :Y)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Superweb heeft in het verleden slecht gewerkt,
maar sinds mei/juni dit jaar ging het redelijk. Snelheid was ineens prima, soms zelfs beter als bij zonnet, wanadoo en noknok (andere providers heb ik niet, dus kan ik ook niet mee vergelijken).
Inbellen gaf nog wel problemen, maar viel wel mee. Sinds de invoering van het 50-uur systeem is superweb gewoon top geweest.
Nu liggen ze er ff 2-3 dagen uit, en de helpdesk is onbereikbaar. So what?
Dat is in het verleden vaak zat gebeurd, en je weet dat het nooit veel langer duurt.
Superweb geeft je wel een zeer goedkoop alternatief voor je telefoontikken, en helaas zijn sommige onder ons gedoemd tot de telefoonverbinding omdat de kabelmaatschappij het niet belangrijk vind om op tijd iedereen in nederland van Kabelinternet te zien. En als je op DSL moet gaan wachten, ben je nog verder van huis, in de kleinere steden/dorpen.

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 20:48 schreef albundy33 het volgende:
(...)
Superweb geeft je wel een zeer goedkoop alternatief voor je telefoontikken,(...)
Op zich mee eens, maar als ik in moet bellen bij een andere provider omdat ik gewoon geen verbinding krijg met Superweb, denk ik echt niet: so what?. Ik heb het onbeperkte abbo nooit meegemaakt, dus alle storingen vergelijk ik met WOL of MyWeb en dan valt Superweb echt wel op :(

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

SuperWeb ging prima, QOL ging prima, nu QOL failliet is een 0800 dood is het weer behoorlijk klote :(

ISDN is trouwens heel dit weekend ook al sux, men i-net verbinding blijft hangen ofzo. Buren hebben het ook, dus wat dit nu weer is, verbinding is er maar verkeer is gewoon dood :(

One of the animals has left its cage today.

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Zelfde probleem hier. Ik had ook al mijn klacht hier gepost... Superweb zuigt zwaar. Het beste kunnen we denk ik allemaal zo veel mogelijk mensen erop wijzen. Gaan ze vanzelf falliet >:)

• T.T.

T.T.

Sowieso

[b]Sinds de invoering van het 50-uur systeem is superweb gewoon top geweest.
Nu liggen ze er ff 2-3 dagen uit, en de helpdesk is onbereikbaar. So what?
Dat is in het verleden vaak zat gebeurd, en je weet dat het nooit veel langer duurt.
Werk je voor ze? Wat is dat nou voor onzin. Waarom zou ikniet mogen verwachten dat ze gewoon een goede service leveren? Ik betaal toch???

Verwijderd

ik moet zeggen dat op moment van schrijven superweb weer toppie is.... maar ja dat kan met een half uurtje weer anders zijn. er is geen touw aan vast te knopen.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ikke kon dus op moment van schrijven van de vorige schrijver NIET inbellen :(

ik had dus superweb genomen, en de eerste twee maanden ging het prima. Sinds paar weken gaat het echter steeds slechter (succesvolle reclame ofzo?)..
maar ik kan dus echt nog maar zelden inbellen, eigenlijk nooit meer wanneer je wilt internetten. Ook de helpdesk-wachttijd is zeker zo'n 30 minuten gemiddeld (als ze al niet plat zijn door "een technische storing")

Mijn advies: neem GEEN superweb.

Oh ja, nog iets. Ik belde de eerste maand op of ik 50 uur zou krijgen of een deel van die 50 uur, afhankelijk van het moment waarop ik lid was geworden. Die mutsen bij de help-desk vertelden me toen dat het toch gewoon 50 uur was. Ik een paar keer herhalen, en zeggen dat ik dat wel erg mooi vond. Maar ze bleef bevestigen. Dus ik was blij.
Krijg ik een rekening voor extra minuten!!! Ik had plots maar 24 uur ipv 50!! Dat vind ik dan gewoon oplichting. Ga ze nu een brief schrijven want ik had de toezegging van 50 uur. Mondelinge toezegging is toch ook rechtsgeldig?
Pagina: 1