Ik heb gezocht, en als de modders vinden dat ik dat niet genoeg heb gedaan meppen ze me wel op de vingers..
Geschiedenis:
Virus op PC kennissen, Backdoor.Trojan.
Dat heb ik via mijn eigen PC (hun HD als slave) er weer af gepoetst.
Maar ander probleem blijft:
Pc start op, komt in het welkoms scherm.
Zodra daar een gebruiker wordt aangeklikt wordt deze paar seconden aangemeld, flits landschapsscherm, gebruiker wordt weer afgemeld.
Ook in veilige modus en alle andere mogelijke modi.
Er zal vast wel iets zitten in de autorun of registry runonce oid, maar zolang ik het systeem zelf niet opgestrart krijg, kan ik geen regedit starten en daar dus geen vinger achter krijgen.
Recovery console wil een pwd voor gebruiker administrator, maar terwijl deze juist een leeg pwd heeft... ??
De bestanden zijn met de hd aan een andere pc te zien, maar dan niet de registry van niet opgestarte xp natuurlijk..
Recovery CD van fabrikant om pc weer terug te krijgen in uitlever toestand is ook wat te bot..
Iemand suggesties, tips?
In een andere draad (ja ja, ik heb gezocht, ziet u wel?) las ik over het evt verlopen van de activering. Onwaarschijnlijk omdat deze xp al 2 jr legaal in gebruik is.
Maar ok, dit kan het 4us veroorzaakt hebben.
Hoe dien ik het ding dan evt opnieuw te activeren?
Er popt nergens een activeer oid scherm op..
Hopende op tips, alvast met vriendelijke groet,
Wierni
Geschiedenis:
Virus op PC kennissen, Backdoor.Trojan.
Dat heb ik via mijn eigen PC (hun HD als slave) er weer af gepoetst.
Maar ander probleem blijft:
Pc start op, komt in het welkoms scherm.
Zodra daar een gebruiker wordt aangeklikt wordt deze paar seconden aangemeld, flits landschapsscherm, gebruiker wordt weer afgemeld.
Ook in veilige modus en alle andere mogelijke modi.
Er zal vast wel iets zitten in de autorun of registry runonce oid, maar zolang ik het systeem zelf niet opgestrart krijg, kan ik geen regedit starten en daar dus geen vinger achter krijgen.
Recovery console wil een pwd voor gebruiker administrator, maar terwijl deze juist een leeg pwd heeft... ??
De bestanden zijn met de hd aan een andere pc te zien, maar dan niet de registry van niet opgestarte xp natuurlijk..
Recovery CD van fabrikant om pc weer terug te krijgen in uitlever toestand is ook wat te bot..
Iemand suggesties, tips?
In een andere draad (ja ja, ik heb gezocht, ziet u wel?) las ik over het evt verlopen van de activering. Onwaarschijnlijk omdat deze xp al 2 jr legaal in gebruik is.
Maar ok, dit kan het 4us veroorzaakt hebben.
Hoe dien ik het ding dan evt opnieuw te activeren?
Er popt nergens een activeer oid scherm op..
Hopende op tips, alvast met vriendelijke groet,
Wierni
[ Voor 3% gewijzigd door wierni op 03-12-2003 10:46 ]