Wel verbinding maar geen internet

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij een kennis die Wanadoo Broadband Basic heeft, is het volgende probleem:

Je maakt verbinding met internet, dit doet ie perfect en snel. Maar zodra je een website of je mail wilt checken, gebeurd er niks meer. De 4 lampjes op het modem die moeten branden voor een goede verbinding branden gewoon. Je ziet dat er wel dingen verstuurd worden, maar er word niks ontvangen.

Wat kn de oplossing hiervoor zijn?

iStockphoto

Verwijderd

kan je wel connecten met een ander programma? kazaa ofzo? of msn? of werken deze ook allemaal niet?

• BlizzarD
  • Niet online
Nee ook niet.

Ook mail werkt niet :?

iStockphoto

Verwijderd

kan je wel pingen naar een website?
bijvoorbeeld: 213.239.154.35

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 23:03:
kan je wel pingen naar een website?
bijvoorbeeld: 213.239.154.35
dat heeft geen zin, bij zijn provider hebben ze nog geen ip ingesteld, hetzelfde probleem had ik bij planet. Ik heb daardoor ckers een week zonder internet gezten, kon niets meer doen omdat ik geen ip heb lijkt me logisch want een server denkt dan dat je een soort van geest bent omdat je geen ip hebt. Bel wanadoo of die provider en zeg wat er aan de hand is, als ze moeilijk gaan doen gelijk opstappen en weg gaan en over stappen op adsl. Een Ip adres toe wijzen deden ze bij planet poas toen ik er hoogst persoonlijk naar toe ging en dat gebeurde ff in 1 minuut :/ Terwijl ik 1 week zonder internet zat, maar aangezien de goede ervaringen en de nette service vergeef ik het hun, en btw: krijg nu een maand gratis internet omdat ik een week zonder zat, is dat service of niet _/-\o_ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• BlizzarD
  • Niet online
Ja maar had jij dat in het begin?

Want bij hem werkte het een paar maanden goed, en toen opeens kapte het inet ermee. :?

iStockphoto

Verwijderd

BlizzarD schreef op 03 december 2003 @ 19:43:
Ja maar had jij dat in het begin?

Want bij hem werkte het een paar maanden goed, en toen opeens kapte het inet ermee. :?
ja hetzelfe probleem was bij mij, nu is het weer bagger traag maar dat is kpn zn schuld. kdenk dat het kuren heeft ofsow want de ene site laat die in een oogwink en de andere site doet die er zo lang over net als ik telefoonlijn heb, vet vaag. Miss zijn ze nu al de lijnen aan het aanpassen bij KPN :9~
Pagina: 1