Toon posts:

Digitale "videocamera"

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er eigenlijk op dit moment een leuke digitale videocameratje verkrijgbaar met een resolutie van 320*240 of meer die met 24fps+ beeld opneemt met daarbij ook nog geluid.

En dan bedoel ik dus geen echte dv's maar van die kleine gevallen met compact flash cards of mmc cards. Zoals trust enzo die heeft.

Ik zie er namelijk een en heb een bedrag tussen de 50 en 100 euro in gedachten.

Weet iemand iets, of is dit tot op heden nog steeds niet te verkrijgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 21:50:
Is er eigenlijk op dit moment een leuke digitale videocameratje verkrijgbaar met een resolutie van 320*240 of meer die met 24fps+ beeld opneemt met daarbij ook nog geluid.

En dan bedoel ik dus geen echte dv's maar van die kleine gevallen met compact flash cards of mmc cards. Zoals trust enzo die heeft.

Ik zie er namelijk een en heb een bedrag tussen de 50 en 100 euro in gedachten.

Weet iemand iets, of is dit tot op heden nog steeds niet te verkrijgen?
:? je ziet er 1; en je vraagt of het bestaat ???

Ofwel je hebt een nieuwe bril nodig; of je vraagstelling is mij niet duidelijk. Heb je zelf al iets ondernomen om antwoord op je vraag te krijgen ?

en wat bedoel je met zoals Trust die heeft; zoek je dit nu wel of niet ?

Sorry; ik kan er geen soep van maken (kan aan mij liggen .......)

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-04 17:54

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 21:54:
[...]

:? je ziet er 1; en je vraagt of het bestaat ???

Ofwel je hebt een nieuwe bril nodig; of je vraagstelling is mij niet duidelijk. Heb je zelf al iets ondernomen om antwoord op je vraag te krijgen ?

en wat bedoel je met zoals Trust die heeft; zoek je dit nu wel of niet ?

Sorry; ik kan er geen soep van maken (kan aan mij liggen .......)
Nou, je bent niet de enige... ik snap het ook niet bepaald. De TS is nogal tegenstrijdig in zijn eigen post.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat er camera's zijn die kunnen opnemen is mij bekend...

maar ik zie bij de meesten dan toch niet dat ze 24fps+ hebben of een goede kwaliteit inclusief geluid voort brengen en dergelijke.

Ik zoek geen ghetto cam.. dus mijn vraag is of er ook een goede te koop is ergens en of er uberhaupt wel een fatsoenlijke te koop is. Want een groot aantal zijn echt klote.

• peter_the_hobbit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 17:24
gewoon dv camera'tje kopen. Heb je veel beter beeld, frames per seconde, enz.
Je vindt al een redelijk camera'tje voor 400 Euro, (1 minuut google werk), bv. De jvc GR d20. Je zal er waarschijnlijk nog vinden voor een lagere prijs ook.

Als je voor flashgeheugen kiest zal je veel betalen voor dat geheugen, slecht beeld hebben, slecht geluid, en zeker geen 24fp. lol.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De meeste goedkope camera's die jij beschrijft halen maar 10 fps, veel te weinig om een degelijk fimplje te maken, en dan hebben we het nog niets eens gehad over de scherpte, slechte geluidskwaliteit enz.

Met een beperkt budget zoals dat van jou is het waarschijnlijk verstandig om eens te kijken op diverse veilingwebsites voor een tweedehands camera.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

da_burnd, je topicstart en de rest van je posts hier komen over alsof je nog helemaal geen vooronderzoek hebt gedaan zoals reviews lezen en kijken welke modellen er binnen het bereik van je budget liggen. Je kan geen topkwaliteit verwachten van een dv-cam van 50 a 100 eur, daar kan je zeker 300-500 eur voor uittrekken.

Ga eerst zelf aan de gang met wat je wil en wat de mogelijkheden zijn want op deze manier een topic openen hierover is iig niet de bedoeling, vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.