Hier is weer de zoveelste pc die ik moet repareren maar hier kom ik echt niet uit. Heb al lopen zoeken. Veel info over de K7T266 maar niet wat ik zoek. Daarom dit topic.
Wat is er precies gebeurt: Probeer niet te lachen
Kennis belt mij en vraagt: "M'n pc valt elke keer uit als ie een tijdje aanstaat. Hoe kan dat?" Dus ik zeg check effe de temps. Blijkt dat beestje (Athlon 1400) op 82 C te draaien. Waarna ik dus vraag hoelang ze em al hebben. Zo'n 2 jaar al. Ik zeg dus "Tja er zal wel een zooi stof tussen je heatsink zitten. Moet ik em effe schoonmaken voor je?" Nee dat hoefde niet. Deden ze zelf wel. Uurtje later wordt ik weer gebelt. "De pc doet het niet!" Wat blijkt nou... Die slimmerds die het zo graag zelf wilden doen hebben er met een stofzuiger ingezeten!
Maarja nu mijn probleem.
Mobo: K7T266 Pro ver. 1.0
Proc: Athlon 1400 MHz
Mem: 128 MB Twinmos DDR PC2100
Video: Ati rage 128 dacht ik...
dat ding start op maar loopt na een paar seconden vast.
Ik kan wel het bios in maar ik kan niets doen want zodra ik erin ben loopt ie binnen 2 sec. vast.
Het geheugen en de videokaart heb ik al in mn eigen pc uitgeprobeerd en die zijn goed....
iemand raad?
Wat is er precies gebeurt: Probeer niet te lachen
Maarja nu mijn probleem.
Mobo: K7T266 Pro ver. 1.0
Proc: Athlon 1400 MHz
Mem: 128 MB Twinmos DDR PC2100
Video: Ati rage 128 dacht ik...
dat ding start op maar loopt na een paar seconden vast.
Ik kan wel het bios in maar ik kan niets doen want zodra ik erin ben loopt ie binnen 2 sec. vast.
Het geheugen en de videokaart heb ik al in mn eigen pc uitgeprobeerd en die zijn goed....
iemand raad?
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV