TweakDSL ....doen of niet ??!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 18:26
Hallo,

ik zit al jaren bij Chello en in principe bevalt de lijn gehad (in tegenstelling tot vele anderen) maar wil nu toch overstappen op adsl (de snelste versie).

Ik wil graag gebruik maken van de actie van Tweakdsl waarbij ik voor de komende 6 maanden 34 euro betaal voor de UltraDSL verbinding, alleen de vraag is hoe goed is TweakDSL.

ik heb namelijk vorig jaar voor een auto dealer een adsl verbinding opgeleverd gekregen van eweka (BIG MISTAKE). Dat was regelrechte drama. Ok, ik moet toegeven, op moment dat ik online was, kon ik ook downloaden met 800k/s, maar de downtime was op een gegeven moment groter dan de uptime :(.

Dit soort taferelen wil ik simpelweg voorkomen. Vandaar dat ik ook zit te twijfelen tussen cistron (die toch 10 euro duurder is) en TweakDSL.

Voor zover ik heb kunnen lezen heeft TweakDSL geen datalimiet en ook geen fair use policy, daar waar cistron een datalimiet van 100GB heeft.

Ook lees ik het een en ander over een upgrade van BBNED. Is dit een snelheidsupgrade en indien ja, hoeveel sneller wordt ie dan..?

Dan nog een laatste vraag, indien ik kies voor TweakDSL dan wil ik graag zelf een analoge ADSL Modem aanschaffen (natuurlijk voor goedkoper :) ). Welke adsl modem kan de nieuwe snelheid van bbned aan, en heeft ook nog eens goede recenties?

Alvast bedankt voor alle antwoorden!

Gr,

Dalma ( een nieuwe forummember)

ps. zit zelf in Rotterdam, zijn er veel problemen in Rotterdam, of is de lijn hier al geupgrade...?

[ Voor 4% gewijzigd door Dalma op 02-12-2003 20:49 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:47
Er zijn tich aanbiedingen en providers die goed zijn, en gebruik maken van hetzelfde BBNetwerk.

Demon is op dit moment populair en aardig goedkoop.
En zijn er nog een paar die nog minder per maand kosten, maar die zijn wat minder bekent.

Cistron is iig goed, k heb het zelf ook, maar iets duurder dan de rest.
De datalimiet van 100gb p/m halen we hier nooit (max. is het in de 80 geweest)

Verder maar het niet zoveel uit denk ik, maar op 1 of andere manier zou ik je TweakDsl niet aanraden..

Kijk ook ff op www.internetten.nl ofzo, en vergelijk :)

Oh, en welkom.
Voortaan hoe je niet te beginnen met Hallo, en niet te eindigen met Gr, of met je naam :)

Verder is hier ook veel info over te vinden in diverse subfora in I&T forum.
Ff zoeken dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 02-12-2003 21:29 ]

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Heb zelf prodsl van Tweakdsl en bevalt super als je zelf een modem neemt let dan effe goed op dat ie 1 mbit up heeft en 8 down. ( bbned heeft ook certificated lijstje van modems ) En bekijk effe voor het ultra abbo dat je niet te ver van de centrale zit.

Verder is het een leuke aanbieding van tweakdsl, het stukje service wat erachter hangt en de extratjes verschillen nogal per provider dus gewoon effe rond neuzen bij isp's.

TweakDSL *new and/or improved* deel 4

[ Voor 19% gewijzigd door _MaLa_ op 02-12-2003 21:34 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

TweakDSL *new and/or improved*
TweakDSL *new and/or improved* deel 2
TweakDSL *new and/or improved* deel 3
TweakDSL *new and/or improved* deel 4

Over TweakDSL zijn al voldoende 'grote' topics geweest, Deel 4 is op dit moment nog open. Een parallel algemeen topic over dezelfde provider lijkt me niet echt zinvol. Deze gaat dus dicht :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.