Toon posts:

[W2k] Inbelverbindingen weergeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niet helemaal zeker of dit bij WOS of bij Internet & Telefonie thuishoort, maar als een mod van mening is dat het ergens anders thuishoort dan merk ik dat wel 8)

Het probleem is als volgt: in het kantoor van m'n pa hebben we 2 pc's staan, die allebei op een webvox aangesloten zijn. Omdat de webvox kaduuk was, hebben we een nieuwe gekregen, dit keer een Webvox II. Eerst netjes volgens de handleiding alle oude software verwijderd, nieuwe webvox aangesloten en alle nieuwe software geïnstalleerd. So far, so good.
Computer rebooten, kijk ik bij inbelverbindingen, zijn alle verbindingen weg. Ook de netwerkverbinding. Dat is raar, want het netwerk werkt dus wel gewoon. De inbelverbinding was ook weg, dus ik een nieuwe verbinding aan proberen te maken met dezelfde naam als de vorige keer. Dan krijg ik de foutmelding dat de verbinding met die naam al bestaat en dat ik een andere naam moet kiezen. Toch is het mapje 'inbel- en netwerkverbindingen' in het configuratiescherm helemaal leeg.
Wanneer ik in het configuratiescherm kies voor 'internet-opties', en dan voor het tabblad 'verbindingen', dan staan daar de verbindingen dus wel gewoon keurig netjes tussen. Ook als ik een nieuwe verbinding maak, staat die daar wel en niet bij 'inbel- en netwerkverbindingen'. Tevens heb ik daar in de eigenschappen aangegeven dat ik een pictogram op de taakbalk wil als er verbinding is, maar die verschijnt dus niet (verbindingen werken wel gewoon keurig). Zodoende moet je op de webvox gaan zitten kijken of je verbinding hebt, en als je de verbinding wilt verbreken moet je de stekker van de webvox er uit trekken.

Ik heb de search gebruikt, maar ik heb geen antwoord gevonden. Tevens levert het meegeleverde boekje van de webvox mij geen antwoord. Wie weet hoe ik mijn verbindingen weer tevoorschijn krijg en hoe ik weer een pictogram op de taakbalk krijg?

Diegene die het antwoord weet mag het zeggen, graag zelfs! Alvast bedankt voor de tijd en moeite!

Verwijderd

geven ze het op allebei de computers aan? zo ja.. zou ik even de adapters opnieuw installeren...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 23:17:
geven ze het op allebei de computers aan? zo ja.. zou ik even de adapters opnieuw installeren...
Ik ben nog niet verder gekomen dan bij 1 pc, had ik geen tijd voor en bovendien vond ik 1 niet fatsoenlijk werkende pc weer wel ff genoeg. Opnieuw installeren heb ik al een keertje geprobeerd maar dat werkt ook niet :(

• JaltaH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 09:54

JaltaH

meh

Hier staan nog een aantal tips... misschien bruikbaar ?

Careful. We don't want to learn from this.

Verwijderd

Topicstarter
JaltaH schreef op 03 december 2003 @ 09:45:
Hier staan nog een aantal tips... misschien bruikbaar ?
TNX! Daar kan ik idd wel wat mee. Zo blijkt dat 'Simple TCP/IP Services' niet geïnstalleerd is, maar daarvoor heb ik simptcp.dll nodig, en die staat niet op de Windows 2000 (NL Professional) cd en ook niet op de webvox cd. Iemand die mij aan dat bestandje wil helpen misschien? 8)

Alvast bedankt!

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:46
Kijk hier eens, staat ie bij:

http://www.windll.com/library-s_500.php

(edit) o shit moet je dokken zie ik even verder zoeken

(edit2) heb hem wel op mijn pc staan zie ik nu mail me maar ff

gathering@famhessels.tmfweb.nl

[ Voor 57% gewijzigd door hesselbeertje op 29-06-2004 10:33 ]

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

Pagina: 1